برای رشد کسب و کار، دوباره تصور کنید و از این همه گیر نجات پیدا کنید

بهره وری | توسط پاتریشیا جونز

رشد کسب و کار

موقعش است.
در حالی که ممکن است این همه‌گیری کووید-19 برای مدتی بیشتر از آنچه انتظار می‌رود ادامه داشته باشد، اما دلیل دیگری وجود ندارد که شما منتظر باشید، یا اتفاقی بیفتد یا شرایطی که باعث رشد کسب‌وکار می‌شود را تغییر دهید. .

تحلیل و تحلیل تغییرات رخ داده در خانه های مصرف کنندگان، تلفن های آنها و فروشگاه ها. تجسم مجدد در شرایط عادی بعدی... - گزارش مک کینزی (2020) برای توییت کلیک کنید

از این رو، زمان آن فرا رسیده است که اتفاقات خوبی را فقط برای شما رقم بزنید، بنابراین در اینجا کاری است که باید انجام دهید تا دوباره ظاهر شوید، دوباره کسب کنید و کار خود را از این همه گیر در حال انجام انجام دهید. بازیابی کنید.

امتناع کنید

برای شروع، می توانید با امتناع از زندگی در گذشته شروع کنید.
این به این دلیل است که هر آنچه در سه ماهه گذشته با ما اتفاق افتاده بود از بین رفته است. علاوه بر این، هیچ چیزی که در گذشته خود به جا گذاشته اید، موضوع نفوذ، کنترل یا نظر شما نیست.

بنابراین آدرس زمانی، جایی که شما زندگی می کنید، ممکن است مملو از حسرت های گذشته، اضطراب ها، و نگرانی های آینده یا حال باشد که اکنون همیشه بر ما سایه افکنده است.

بنابراین بهتر است در حال حاضر از زندگی در هر جای دیگری که اینجا (و در حال حاضر) مناسب نیست خودداری کنید و در نتیجه اجازه ندهید یک رکود اقتصادی یا ویروس بر زمان و توجه گرانبهای شما با تفکر در مورد موقعیت ها، رویدادها یا چیزهای دور تسلط یابد. .

بلکه زمان آن است که کاری را انجام دهید که می توانید تغییر ایجاد کنید و این موارد را پشت سر بگذارید. از حمل این بارها به جلو خودداری کنید زیرا هیچ دلیلی وجود ندارد که چیزی را وارد آینده خود کنید که وقتی به آنجا رسیدید برای شما ارزشمند نباشد.

از این رو با شناخت چیزهایی که آموخته‌اید یا به نفعتان بوده، خود را کنار بگذارید و دریابید که دیگر چه چیزی برایتان ارزشمند نیست.

اصلاحات

اکنون برای ما انسان ها هیچ چیز سخت تر از این نیست که از باورهای محدود و قدیمی خود دور شویم و باورهای جدید و توانمند را بپذیریم.

درست مانند این بیماری همه گیر و وقایع چند ماه گذشته ممکن است باعث شود شما به این واقعیت باور داشته باشید که سال گذشته است یا نمی توانید اهداف تجاری خود را نجات دهید، زیرا اگر بیش از حد به آنچه دیگران فکر می کنند توجه کرده باشید. به عنوان حقیقت، دیگر هیچ کس قرار نیست با شما رو در رو ملاقات کند، که این بزرگترین اسطوره این قرن است.

در واقع، اگر به اطراف نگاه کنیم، خواهیم دید که حالت عادی جدید از قبل شروع به نشان دادن چهره خود کرده است و در این زمان جدید پس از کووید-19، امروزه هیچ چیز عادی در مورد آن وجود نداشته است.

با این وجود، همانطور که آنچه شما معتقدید همیشه واقعیت شماست، اکنون زمان آن فرا رسیده است که باید شواهد فزاینده ای را مشاهده کنید که نشان می دهد همه چیز اکنون در حال حرکت است و همچنین سرعت می گیرد.

خوب، ممکن است بخواهید باور کنید که زمان ندارید، اما به عنوان یکی از محبوب ترین فروشندگان Salesforce Alternative CRM در بازار، می توانیم به شما اطمینان دهیم که زمان تنها چیزی است که در حال حاضر دارید.

حتی ممکن است فکر کنید که وقتی این حقیقت باقی بماند که مردم همیشه به کمک نیاز دارند، اوضاع سخت‌تر می‌شود، و این در شرایط بدی صادق‌تر است.

بنابراین، از آنجایی که رویدادهای اخیر محیطی را ایجاد کرده اند که در آن تغییر نه تنها ضروری است، بلکه محیطی است که مردم به طور فعال آن را دنبال می کنند - شما همچنین باید باورها و اقدامات از پیش واکشی موجود خود را اصلاح کنید که باید برای رشد کسب و کار خود دنبال کنید .

دوباره تصور کن

هیچ یک از ما در تجارت نمی‌توانیم از این رویداد همه‌گیری و این فروپاشی اقتصادی جهانی بگریزند. این به این دلیل است که هر یک از ما، صرف نظر از جایی که در آن زندگی می‌کنیم، در پیامدهای نامطلوب این ناآرامی جهانی سهیم بوده‌ایم، حتی اگر خسارات آن برای برخی بدتر از دیگران بوده باشد.

بنابراین، هر هدفی که در ابتدای سال جاری تعیین کردید و هر ابتکاری که در سال 2020 شروع کردید، اکنون نیاز به بازنگری دارد. برای این باید جاه طلبی ها، اهداف خود را دوباره تصور کنید و حتی نتایجی را بپذیرید که اکنون می توانید در پشت این رویدادهای نامطلوب ایجاد کنید.

از این رو همین حالا تصور کنید که مشتریان شما ممکن است از شما چه نیازی داشته باشند، دوباره تصور کنید که قرار است چه چیزی را به آنها ارائه دهید و در نهایت دوباره تصور کنید که چگونه می خواهید زمان گرانبهای خود را صرف کنید، زیرا پایان این سه ماهه دوم سال 2020 است. زمان بسیار خوبی برای زدن دکمه تنظیم مجدد، و راه اندازی مجدد عملیات تجاری خود با ذهنی خوش بینانه است.

همیشه به یاد داشته باشید که آینده هرگز به گذشته شما بستگی ندارد و بنابراین هر تصمیمی که امروز می گیرید می تواند شما را به سمت چیزی بهتر به جلو سوق دهد یا در غیر این صورت حتی می تواند شما را در موقعیت بدتری قرار دهد وقتی که به دلیل عدم فعالیت چشم اندازی برای جلو بردن خود پیدا نکردید. از طرف شما برای پیدا کردن رشد کسب و کار.

برطرف کردن

تصمیم بگیرید کارهایی را که برای یافتن نتایج دلخواهتان ضروری است انجام دهید، حتی زمانی که ممکن است واقعاً دشوار باشد زیرا مشتریان احتمالی و مشتریان شما ممکن است نتوانند آنطور که می‌خواهند یا به سرعت شما انجام دهند، سریع حرکت کنند. می خواهید آنها پیشنهادات شما را بخرند.

بنابراین، صرف نظر از سرعتی که کسب و کار شما ممکن است در حال حاضر با آن حرکت کند، تصمیم بگیرید که در پایگاه داده CRM خود با نام تجاری خود تفاوت مثبتی برای مشتریان و مشتریان بالقوه ایجاد کنید .

تصمیم بگیرید که نیرویی برای خیر باشید و نیرویی برای نشان دادن نور، زیرا در حال حاضر چیزهای زیادی در اطراف ما وجود ندارد که با تداوم خالص و بدون تحریف نتوان آنها را برای بهتر شدن تغییر داد.

از این رو پس از انجام کار درست، تسلیم نشوید یا تسلیم نشوید، زیرا هیچ اشکالی ندارد که به عنوان یک خوک مثبت در انجام کاری که درست است عمل کنید.

ظهور مجدد

آیا مشتریان شما ناپدید شده اند؟
نگران نباشید - زیرا شما آن یکی نیستید.

بسیاری از مشتریان دفاتر خود را ترک کرده اند یا در حال حاضر از خانه خود کار می کنند، بنابراین بسته به محل زندگی شما، ممکن است مخاطبین شما همچنان در خانه باشند.

اکنون در طول این همه‌گیری، ممکن است شما نیز از چشم آنها دور شده باشید، مسئولیت‌های خود را در قبال افرادی که به آنها خدمت می‌کنید نادیده گرفته باشید، و مانند آنها، تصمیم بگیرید که منتظر بمانید تا پس از پایان همه اینها، کارهای روزمره خود را از سر بگیرید.

از این رو، اکنون زمان آن است که ظاهر شوید و دوباره ظاهر شوید تا بتوانید یک بار دیگر دیده شوید و در نتیجه به مردم کمک کنید تا نیت شما را درک کنند.

به عنوان یک سازمان فروش محور، این زمانی است که باید در مقابل مشتریان خود باشید. به خودتان اجازه دهید در مورد نیاز مصرف کنندگان خود فکر کنید و به آنها کمک کنید تا آنها را با خود به نور بازگردانید.

در واقع، در بیشتر موارد، چیزی که شما را در صنعت خود پیشرو می کند، تمایل و توانایی شما برای پیشروی است.

بازیابی کنید

در نهایت، تنها راهی که می توانید کسب و کار، سال و اهداف خود را بازیابی کنید این است که اجازه ندهید وقایع گذشته بر رشد حال و آینده شما مسلط شوند - کاری که ما به عنوان یک نژاد بشر همیشه حتی قبل از آن انجام داده ایم.

ما می جنگیم. غلبه می کنیم. ما پافشاری می کنیم. و ما فقط برای مقابله با یک اضطرار، فوریت یا بحران قریب الوقوع دیگر پیروز می شویم.

از این رو اصلاح باورهای خود و تصمیم گیری در مورد اینکه هنوز قدرت لازم برای عمل کردن به آینده خود را دارید نه تنها قدرت بخش است، بلکه عاملی است که تصمیم می گیرد هر چیزی که قرار است در این دوره پس از کووید-19 برای شما اتفاق بیفتد را تعیین کند و بنابراین باید عزم خود را برای ساختن آینده خود در حال حاضر تقویت کنید.

بنابراین از همین امروز شروع کنید و با احساس فوریت عمل کنید، زیرا تنها در صورت این فاجعه کووید-19 می توانید بهبود پیدا کنید که چشمان خود را ببندید و آینده را دوباره تصور کنید و سپس اقدامات لازم را برای آوردن آنچه می بینید انجام دهید. توجه داشته باشید تا نیازهای مصرف کنندگان خود را در دنیای واقعی برآورده کنید و سپس اقداماتی بی بند و بار انجام دهید تا بینش خود را زنده کنید.

در نهایت به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین فروشندگان نرم‌افزار CRM با استفاده آسان، از آنجایی که ما را برای ایجاد روابط پایه بهتر می‌چرخد، می‌خواهم بگویم که اگر می‌خواهید بازیابی کنید، بهترین کاری که اکنون می‌توانید انجام دهید این است که به دیگران در بازیابی آنها کمک کنید. . .

ثبت نام