برای رشد کسب و کار، خدمات مشتری خود را با این موارد پیگیری کنید

خدمات خدمات | توسط پاتریشیا جونز

رشد کسب و کار

خدمات عالی به مشتریان بدیهی است که مشتریان وفادار شما را جذب می کند و درآمد شما را افزایش می دهد و در نتیجه باعث کسب و کار می شود.

از هر مشتری راضی بپرسید که چرا خدمات شما را دوست دارد و احتمالاً همه آنها می گویند: "زیرا تیم شما را به سرعت مشکلات حل می کند."

از این رو زمان چرخش سریع در هنگام رسیدگی به مسائل مشتری برای خدمات شهری شما در بازار بسیار مهم است.

در سراسر جهان، 67 درصد از مردم معتقدند که خدمات خدمات به طور کلی در حال بهبود است - مایکروسافت (2019) برای توییت کلیک کنید

با این، بی نیازی است که پیشنهاد می کنیم برای ارائه خدمات سریع به شهروندان همیشه پول نیاز دارید.

این به این دلیل است که، اگر از فناوری CRM آگاهی داشته باشید، حتی می‌توانید یک دستگاه خدمات مشتری ناب را با بودجه‌ای کم راه‌اندازی کنید، اگر از فناوری CRM آگاهی داشته باشید که حتی ممکن است باعث حسادت هر شرکت Fortune 500 شود.

در واقع، طبق تحقیقات گارتنر، مشخص شده است که اگر یک کسب و کار کوچک دارید، احتمال اینکه شرکت شما بتواند سطح بالاتری از رضایت مشتری را با ردیابی مشتری با کمک فناوری رشد کسب و کار مانند نرم افزار CRM.

شما به عنوان یک سازمان کوچک هستید، این مزیت را دارید که مشتریان خود زیرک و قابل دسترس هستند و بنابراین به طور کلی، مشاغل کوچک تحت تأثیر سیاست های بین بخشی و تشریفات اداری که سازمان های بزرگ در موسسات تجاری خود با آن مواجه می شوند، قرار نمی گیرند.

از این رو، در اینجا چند استراتژی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند تا به سرعت با مشکلات مشتری خود مقابله کنید. اکثر این ابزارها در دسته بندی کم تا بدون هزینه قرار می گیرند، اما اگر می خواهید از مزایای کامل این نکات برای کاهش زمان مورد نیاز برای حل مشکلات مشتری برند خود بهره مند شوید، قطعاً به سرمایه گذاری در زمان و آموزش نیاز دارند.

  1. از ابزارهای نظارت بر رسانه های اجتماعی استفاده کنید

گوش دادن اجتماعی در پلتفرم های رسانه های اجتماعی ممکن است یکی از مفیدترین راه ها برای ردیابی مشتریان و حل مشکلات آنها باشد.

مشتریان خود را تشویق کنید تا در پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر با شما ارتباط برقرار کنند و به نمایندگان مراقبت از مشتری خود توصیه کنید که به سرعت به آنها پاسخ دهند.

اکنون نرم افزار CRM با استفاده آسان ، به ویژه آنهایی که با ویژگی های اشتراک گذاری اجتماعی ادغام شده اند، که بیشتر به عنوان SCRM شناخته می شوند، می توانند به شما کمک کنند به مکالمات فالوورهای خود در رسانه های اجتماعی گوش دهید و در نتیجه اقدامات لازم را به سرعت انجام دهید.

  1. از Google Alerts استفاده کنید

اگرچه Google Alerts مانند پلتفرم‌های اجتماعی برنامه‌ای درخشان و جدید نیست، اما اگر نیاز دارید به آنچه مشتریان آنلاین درباره محصولات یا خدمات خود می‌گویند، توجه داشته باشید، کارآمد است.

یک سری هشدار با کلمات کلیدی مناسب ایجاد کنید و آن را تنظیم کنید تا بتوانید هشدارهای لازم را از طریق فیدهای RSS یا ایمیل دریافت کنید.

و بهترین بخش این است که به عنوان یک محصول گوگل، رایگان است.

  1. از نرم افزار CRM استفاده کنید

برای خرید راه حل CRM برای راضی نگه داشتن مشتریان خود، لازم نیست در لیست موسسات تجاری Fortune 500 قرار بگیرید.

در زمان حال و با رشد فناوری SaaS مبتنی بر ابر، بسته به مقیاس و اندازه کسب و کار کوچک خود، می‌توانید راه‌حل‌های نرم‌افزار جایگزین Salesforce CRM را خریداری کنید که پیشرو در قیمت هستند و برای استارت‌آپ‌ها و کسب‌وکارهای کوچک مناسب‌تر هستند.

با این حال، اگر می‌خواهید بیشتر خرج کنید اما در کنار نام‌های بزرگ بمانید، فروشندگانی مانند Microsoft Dynamics و Salesforce نیز نسخه‌های نرم‌افزار مدیریت سرنخ خود را برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط ​​کاهش داده‌اند، اما ممکن است برای شما بسیار سنگین باشد.

  1. از برنامه های بازخورد برای مشاغل آجر و ملات استفاده کنید

اگرچه چندین گزینه برای دریافت بازخورد آنلاین مشتریان وجود دارد، هرگز هنگام بازدید از فروشگاه آجر و ملات شما، از بازخوردهای لحظه ای مشتریان غافل نشوید.

یکی از فناوری‌هایی که به سرعت در بسیاری از موقعیت‌ها به کار گرفته می‌شود، کدهای QR (پاسخ سریع) هستند. کسب و کارهای کوچک می توانند با فروشندگان برنامه های کد QR که کدهای پاسخ سریع را روی محصولات موجود در فروشگاه درج می کنند، همکاری کنند.

با اسکن کردن، مشتریان کد در حالی که هنوز در فروشگاه شما خرید می کنند یک فرم را برای تلفن همراه هدایت می کنند و می توانند مناسبی را ارائه دهند که می تواند در زمان واقعی بررسی شود و در نتیجه شکایات پیدا می شود. سرعت حل شوند.

نتیجه

از این رو، برای دستیابی به نتیجه، لازم است همه کارهای کوچک با کمک این نکات حیاتی که مطمئناً راضی بیشتر به ارمغان می آورد و بازگشت سرمایه شما را افزایش می دهد، برای رضایت مشتری در این بازار رقابتی فزاینده مورد علاقه شما است.

ثبت نام