مدیریت تماس با نرم افزارCRMآسان برای استفاده

گفته می شود که یک دهه طول می کشد تا یک شهرت ایجاد شود، اما فقط یک دقیقه طول می کشد تا آن را خراب کنید.
هر استراتژی تجاری خوب نه تنها به معنای بسته شدن بیشتر است، بلکه به معنای تکرار تجارت و لذت است.
حال، چگونه می توانید خوشحالی به دست آورید؟
پاسخ آسان است - با نیازهای آنها و ارائه نیازهای آنها.
با این حال، برای این کار ابتدا به اطلاعات بیشتری در مورد نیاز خود نیاز دارید و در مرحله دوم با یک نرم افزار CRM یا مدیریت با استفاده آسان نیاز دارید که به شما کمک کند تا یک پروفایل اطلاعاتی قوی برای ساختن ایجاد کنید. کنید.

استفاده آسان از CRM برای تیم های فروش شما حیاتی است.

حمایت مشتریان وفادار 65 درصد از حجم یک تجارت معمولی را به همراه دارد - انجمن مدیریت آمریکا (2018) برای توییت کلیک کنید

این به این دلیل است که نرم افزار مدیریت تماس به آنها کمک می کند تا اطلاعات مشتری جمع آوری شده در پایگاه داده CRM را برای یافتن نیازها، خواسته ها و ترجیحات مشتری شما کشف کنند.

حتی اگر برای سازمان‌های راه‌اندازی و کسب‌وکارهای کوچک، خرید بهترین نرم‌افزار CRM کسب‌وکار کوچک می‌تواند بودجه‌شان را کمی افزایش دهد، با این وجود، یک نرم‌افزار CRM آسان برای استفاده، ضروری‌ترین مزایای خاصی را ارائه می‌کند که می‌تواند تیم‌های فروش، بازاریابی و پشتیبانی شما را توانمند کند.

به عنوان بخشی از بهترین نرم افزار CRM کسب و کار کوچک، راه حل مدیریت تماس نیز دارای ویژگی های زیر است:

  • ذخیره سازی متمرکز برای اطلاعات تماس
  • ردیابی فروش
  • جستجو در پایگاه داده CRM شما آسان است
  • ادغام ایمیل
  • برنامه ریزی
  • پرورش سرنخ
  • مدیریت تبدیل
  • مدیریت اسناد

اگرچه نیاز به داده‌های مشتری توسط همه در کسب‌وکارها تایید شده است، بیشتر سازمان‌ها به‌ویژه استارت‌آپ‌ها و SMB‌ها در ایجاد یک برنامه مدیریت تماس که با نقاط تماس مورد نیاز برای تبدیل مشتریان بالقوه و پرورش مشتریان فعلی یکپارچه شده است، شکست می‌خورند.

در اینجا چند بهترین شیوه مدیریت تماس برای کسب و کار شما با استفاده از بهترین نرم افزار CRM کسب و کار کوچک آورده شده است:

1. پیگیری تعاملات

هنگامی که یک پلت فرم CRM آسان دارای یک نرم افزار مدیریت تماس یکپارچه باشد، به ایجاد یک صفحه واحد برای مشاهده تمام تعاملات بین مشتریان بالقوه شما و شرکت شما کمک می کند، که به تیم های فروش، بازاریابی و پشتیبانی مشتری در سازمان شما کمک می کند تا به سرعت دسترسی پیدا کنند. اطلاعات مورد نیاز در زمان و مکان مورد نیاز آنها از پایگاه داده متمرکز CRM.

با استفاده از بهترین نرم افزار CRM کسب و کار کوچک، تمام تعاملات تماس های تلفنی، جلسات، ایمیل ها و ادغام های اجتماعی ثبت و با اطلاعات تماس ذخیره می شود.

بنابراین، هنگامی که یک CRM ایجاد کردید، یک کلیک می تواند تمام اطلاعات سرنخ ها، مشتریان بالقوه و مشتریان شما را در اختیار شما قرار دهد و تیم های شما را برای برقراری تماس با تمام اطلاعات مرتبط در نوک انگشتان خود آماده کند.

علاوه بر این، اگر از QuickBooks CRM مانند ConvergeHub استفاده می‌کنید که یکپارچه‌سازی QuickBooks CRM را رایگان ارائه می‌دهد، می‌توانید به استفاده از QuickBooks برای حسابداری ادامه دهید و در همان زمان اطلاعات فاکتور و پرداخت، جزئیات مشتری، محصولات را مستقیماً در بهترین کسب‌وکار کوچک خود مشاهده کنید. CRM، که سپس می توانید برای اتوماسیون فرآیندهای تجاری، یادآوری، خدمات مشتری و پیگیری استفاده کنید.

از این رو، با کنار هم قرار دادن تیم‌های مختلف خود، نرم‌افزار مدیریت تماس با یک CRM به شما کمک می‌کند تا بفروشید و پیش‌بینی کنید که کدام محصولات یا خدمات برند شما می‌تواند مورد علاقه مشتریان شما باشد.

2. درک بهتر مشتری خود

این یک واقعیت شناخته شده است که خدمات به مشتریان بسیار ارزان تر از به دست آوردن مشتریان جدید است. بر اساس یک نظرسنجی اخیر، مشخص شده است که از هر 10 مصرف کننده در ایالات متحده 9 نفر اعلام کرده اند که برای لذت بردن از یک تجربه مشتری برتر، آماده پرداخت بیشتر هستند.

از این رو، واقعاً مهم نیست که پیشنهادات شما چقدر عالی است، زیرا تنها چیزی که مورد توجه مشتری است این است که چگونه با آنها خوب رفتار می شود.

اکنون، با مجهز شدن به یک نرم افزار CRM آسان برای استفاده، می توانید به همه چیزهایی که برای درک مشتریان بالقوه و مشتریان خود نیاز است، از تاریخچه خریدهایشان گرفته تا تعاملات آنها در وب سایت شما، حضور آنها در رسانه های اجتماعی و موارد دیگر دسترسی داشته باشید.

بنابراین، با داشتن چنین اطلاعات همگنی که در اختیار دارند، نمایندگان فروش و پشتیبانی شما می توانند تماس های خود را با کارایی بیشتری برای هر یک از مشتریان شما انجام دهند.

3. فرصت های فروش و فروش متقابل

دسترسی و به اشتراک گذاری داده ها زمانی که شما تمام اطلاعات مورد نیاز را به صورت مرکزی در پایگاه داده CRM ذخیره کرده باشید آسان است .

بنابراین، دسترسی به تاریخچه مشتری پس از پیاده‌سازی نرم‌افزار CRM برای سازمان شما، طبق گزارشی که نلسون هال منتشر کرده است، اکثر کسب‌وکارها در فعالیت‌های فروش و فروش متقابل گام بزرگی برمی‌دارند.

به عنوان مثال، اگر یکی از سوابق خرید مشتری شما نشان می دهد که مشتری چندین شلوار جین تا مچ پا خریداری کرده است، با استفاده از ویژگی کمپین ایمیل خودکار CRM، می توانید به راحتی کفش های کتانی یا کمربندهای مناسب را برای هماهنگی با آن شلوار جین به مشتری ایمیل کنید.

4. افزایش سود

آیا می توانید تصور کنید که تعداد زیادی کارت ویزیت جمع آوری کنید و آنها را بدون یک CRM آسان برای استفاده ذخیره کنید؟
ما حدس می زنیم که نه.

اکنون حتی اگر بتوانید داده‌های مشتری و مشتری بالقوه خود را در راه‌حل‌های نرم‌افزاری سیلو ذخیره کنید، آن داده‌هایی که فقط برای شما قابل مشاهده است معنی ندارد، زیرا می‌تواند فروش و سود شما را کاهش دهد، زیرا در این صورت تیم‌های فروش شما هزینه خواهند کرد. زمان بیشتری برای یافتن اطلاعات به جای استفاده از آن.

علاوه بر این، ورود دستی داده ها فرآیندی زمان بر و خسته کننده است. نرم افزار مدیریت محتوا پلتفرمی است که به سازماندهی داده ها به صورت مشخص کمک می کند و به کارمندان کمک می کند تا ساعات کاری خود را به کارهای مهم تری نسبت به کارهای اداری اختصاص دهند.

اکنون، به دلیل ذکر شده در بالا، از آنجایی که کسب و کار شما با به حداقل رساندن کارهای میانی غیرضروری، کارآمدتر رشد می کند، نمایندگان فروش و پشتیبانی شما می توانند مشتریان بیشتری را با ارائه خدمات به مشتریان برتر، ایجاد فروش و فروش متقابل با درک نیازهای مشتری حفظ کنند. مشتریان جدید را از طریق تبلیغات دهان به دهان و شبکه سازی پیدا کنید و از این رو در همان روز کاری کارهای بیشتری انجام دهید.

5. بازاریابی هدفمند

با استفاده از بهترین نرم‌افزار CRM و مدیریت برای کسب و کار کوچک، می‌توان با استفاده از الگوی استفاده از بازاریابی دسترسی پیدا کرد و رایانه‌های شخصی را انتخاب کرد.

با راه‌حل‌های ساده CRM، نه تنها می‌توانید خودتان را بر اساس اولویت و گروه‌بندی کنید، بلکه می‌توانید گروه‌هایی را ایجاد کنید که با برنامه‌های ارزیابی شما مطابقت دارند.

نتیجه

بنابراین، در یک خلاصه، همه جنبه‌هایافزار CRM با استفاده آسان برای انجام یک کار خاص به‌طور مستقیم انجام می‌شود تا به سازمان شما کمک کند تا نشان دهد، فروش و پشتیبانی را برای شرکت و همچنین مشتریان شما مدیریت کند.

ثبت نام