برای رشد کسب و کار، تجربه کاربری وب سایت B2B خود را بهبود بخشید
منابع کوچک بیز | توسط پاتریشیا جونز
وب سایت شرکت شما به احتمال زیاد حیاتی ترین دارای دیجیتال مدرن امروزی است که SMB یا استارتاپ شما در دنیای امروز دارد، زیرا کسب و کارهای کوچک از هر زمان دیگری کسب و کار خود را به صورت آنلاین برای رشد سریع کسب و کار انجام می دهد. انجام می دهد.
در حال حاضر، حتی اگر شما فقط یک عملیات اجرایی و ملاط داشته باشید، احتمالاً در وب بعدی به عنوان روش اصلی برای ارتباط با شما نیاز دارید.
پذیرش کاربر کاربر CRM در بین متخصصان فروش 73 درصد و متوسط دوره بازگشت سرمایه 13 ماهه است. - تحقیقات نرم افزار CRM G2 (2019) برای دانلود کلیک کنید
در واقع، اکنون بسیار آسان تر است که با بازیگران اصلی در کسب و کار که از برند قوی تر و بزرگ تری نسبت به یک دهه پیش در گذشته برخوردار هستند، رقابت کنید.
به همین دلیل است که ایجاد یک جایگاه سودآور برای کسب و کار شما مستلزم حضور وب با کیفیت برتر است، و این استانداردها برای کیفیت بالاتر میشوند، زیرا فعالیتهای روزمره ما بیشتر و بیشتر در حال انجام آنلاین هستند.
بنابراین UX مثبت (تجربه کاربر) برای موفقیت آنلاین کاملاً ضروری است. از آنجایی که بازدیدکنندگان وب سایت تحمل تماشای وب سایت هایی را ندارند که به خوبی کار نمی کنند، و بنابراین باید مطمئن شوید که مشتریان و مشتریان بالقوه را جذب می کنید، در حالی که فرصت دارید پیشنهادات خود را به آنها بفروشید.
بنابراین آیا برای بهبود وب سایت کسب و کار خود و جذب مشتریان بیشتر آماده هستید؟ از آنجایی که به محض اینکه کنترل کنید چگونه می توانید UX سایت خود را تقویت و حفظ کنید، ایجاد یک رابطه با استفاده از یک CRM آسان با مشتریان بالقوه و مشتریان آنلاین
آسان تر از همیشه خواهد بود .
بنابراین، قبل از اینکه به استراتژیهای تصویر بزرگ بپردازیم، بسیار ضروری است که با بلوکهای سازنده ایجاد یک UX قویتر که هر وبسایتی باید ارائه دهد آشنا باشیم تا ناخودآگاه بازدیدکنندگان بالقوه جدیدی را که میتوانند مانع رشد کسبوکار شما شوند، خاموش نکنند .
- سرعت بارگذاری سریع وب سایت
از آنجایی که این روزها همه بازدیدکنندگان وب هنگام مشاهده وبسایتها عصبانی هستند، وبسایت کسبوکار شما باید به سرعت بارگیری شود تا تعامل بهتری در سایت شما داشته باشد.
- ناوبری بصری و واضح
بازدیدکنندگان خود را آسان تر کنید تا به سرعت آنچه را که نیاز دارند پیدا کنند. برای این کار اطمینان حاصل کنید که تمام صفحات وب شما به وضوح با پیوندهایی به بخش های اصلی وب سایت شما برچسب گذاری شده اند و اطلاعات تماس خود را در قسمت سرصفحه و پاورقی هر صفحه قرار دهید.
- به صفحات فرود فکر کنید
سعی کنید آنچه بازدیدکنندگان از وب سایت کسب و کار شما نیاز دارند را پیش بینی کنید و از آنجایی که فرستادن شخصی مستقیماً به صفحه اصلی خود هنگامی که شخصی روی پیوند سایت شما از طریق یک پست رسانه اجتماعی یا یک تبلیغ خاص کلیک می کند ممکن است همیشه بهترین راه برای درگیر نگه داشتن آنها نباشد، ایجاد کنید. صفحات فرود دیدنی و آموزنده که در آن می توانید مخاطبین بازدیدکنندگان خود را جمع آوری کرده و آنها را در پایگاه داده CRM خود برای پرورش سرنخ ها ذخیره کنید.
- سایت خود را برای موبایل بهینه کنید
اکثر ترافیک وب سایت امروزه از طریق دستگاه های تلفن همراه انجام می شود. بنابراین، وب سایت شما نیاز به بهینه سازی و واکنش گرا بودن دارد تا به خوبی روی دستگاه های صفحه نمایش کوچک مانند دسکتاپ ها کار کند.
- طراحی را فراموش نکنید
به عبارت ساده، وب سایت شما باید خوب، جسورانه و به روز به نظر برسد. از این رو، اگر وب سایت موجود خود را به هم ریخته و دارای طراحی قدیمی است، مجدداً طراحی کنید که ممکن است مشتریان را دور کند یا حتی باعث ایجاد این سوال در آنها شود که آیا هنوز در تجارت هستید یا خیر.
اکنون با بحث در مورد نکات ذکر شده در بالا، این درست است که حتی بهترین طراحی وب سایت را می توان همیشه بهبود بخشید تا تجربه ای جذاب تر برای کاربران سایت ایجاد کند.
خوب، احتمالاً از قبل میدانید که وبسایت شما میتواند از پیشرفتها استفاده کند، بنابراین اکنون وقت بگذارید و دقیقاً متوجه شوید که این پیشرفتها چه هستند.
بنابراین برای انجام این کار سعی کنید مشخص کنید که در چه مرحله ای از فرآیند خرید بازدیدکنندگان شما تمایل دارند از بین بروند، یا صفحات تجاری شما بیشتر دیده می شود و کدام صفحات باعث می شوند بازدیدکنندگان وب سایت شما را دور بزنند.
این دقیقاً جایی است که سرویس های تجزیه و تحلیل وب مانند Google Analytics می توانند کمک واقعی کنند، بنابراین اگر Analytics را در وب سایت تجاری خود راه اندازی نکرده اید، همین امروز این کار را انجام دهید.
در واقع، گوگل آنالیتیکس روشی رایگان و آسان برای اندازهگیری نحوه تعامل مشتریان با وبسایت شما و حتی اشاره به مسائل فنی که برای ارائه تجربهای پیشرفته به کاربران سایت شما نیاز است، به آنها اشاره میکند.
- ارائه مدارک اجتماعی
هنگامی که یک دوست، همکار یا یکی از اعضای خانواده یک نام تجاری را توصیه می کند، به احتمال زیاد ما واقعاً آن را بررسی می کنیم، نه اینکه آن را به سادگی در یک تبلیغ ببینیم.
به این کار اثبات اجتماعی می گویند که می تواند یک تغییر بازی برای استارتاپ ها و کسب و کارهای کوچک باشد.
این به این دلیل است که مشاهده نظرات افراد واقعی دیگر (حتی اگر غریبه باشند) می تواند در ایجاد تعامل بیشتر کمک کند.
از این رو، با ایجاد یک منطقه گواهی قوی در صفحه اصلی اصلی، مدارک اجتماعی را در وب سایت تجاری خود بگنجانید، نظرات برند خود را در وب سایت های گردآورنده شخص ثالث آپلود کنید، و آنها را در سایت های رسانه های اجتماعی ذکر یا به اشتراک بگذارید.
همچنین میتوانید ابزارهایی را در وبسایت خود ادغام کنید که فیدهای اینستاگرام و توییتر برند شما را نمایش میدهد تا بازدیدکنندگان وبسایت شما را تشویق کند تا با نام تجاری شما در رسانههای اجتماعی درگیر شوند، زیرا شرکتهای هوشمند میدانند که مشتریانشان بهترین بازاریابهایشان هستند و بنابراین افزایش پشتیبانی عمومی به معنای بسیار زیادی است. ایجاد رشد مداوم کسب و کار
- بر بازاریابی ارگانیک برند خود تمرکز کنید
ایمیل مارکتینگ سنتی با کمک بهترین نرم افزار CRM کسب و کارهای کوچک و تبلیغات دیجیتالی مطمئناً می تواند برای استارت آپ ها و کسب و کارهای کوچک موثر باشد، اما به همان اندازه ضروری است که به یاد داشته باشید که مصرف کنندگان امروزی توسط این مواد تبلیغاتی بمباران شده اند و تا حدودی کور شده اند. به آنها.
اکنون، با بازاریابی با اصطلاح «ارگانیکتر»، ما نشان میدهیم که یک استراتژی وب ایجاد میکنیم که از مشتریان شما دعوت میکند تا با تجارت و برند شما درگیر شوند و نه اینکه صرفاً در مورد آن صحبت کنیم.
برخی از راه هایی که ممکن است این کار را برای SMB خود انجام دهید عبارتند از:
- جذب دنبال کنندگان و مشتریان برند خود در وب سایت های رسانه های اجتماعی
- تعامل فعالانه با بازبینان در سایتهای گردآورنده
- ایجاد یک مشارکت تجاری با برندهای محلی، غیرانتفاعی و سایر مشاغل مرتبط
در حال حاضر، سئو یا بهینه سازی موتور جستجو ابزار بسیار موثر دیگری برای افزایش دید وب سایت کسب و کار شما به صورت آنلاین در مورد "اصطلاحات کلیدی" مورد استفاده برای تجارت شما است.
برای مثال، بهعنوان فروشنده یک فروشنده نرمافزار CRM مبتنی بر ابر، از «CRM آسان برای استفاده»، «بهترین CRM برای کسبوکارهای کوچک» یا برای نسخه Merchant Cash Advance نرمافزار خود از « MCA CRM » و کلمات کلیدی مشابه استفاده میکنیم. کاغذهای سفید، مقالات، پستهای رسانههای اجتماعی و وبلاگها که به جذب سرنخهای واجد شرایط بیشتر به وبسایت B2B ما کمک میکنند و استفاده از پنجرههای بازشو و تکنیکهای آزاردهنده جذب سرنخ را کاهش میدهند که UX وبسایتهای اکثر برندها را خراب میکنند.
بنابراین، با یک آژانس بازاریابی دیجیتال کار کنید یا نکات و استراتژی های اساسی SEO را مطالعه کنید تا خودتان شروع کنید.
- تا حد امکان UX را ساده کنید
هرگز بی جهت نحوه تعامل مشتریان و بازدیدکنندگان خود را با وب سایت خود پیچیده نکنید.
به یاد داشته باشید که عنصر UX وب سایت کسب و کار شما نیاز به ارائه یک تجربه کارآمد برای بازدیدکنندگان سایت شما دارد و از اهداف ارائه یک تجربه متواضعانه برای هر بازدیدکننده از وب سایت شما اعم از مشتریان فعلی و جدید پشتیبانی می کند.
همچنین باید در اینجا به این نکته توجه داشت که پنجرههای بازشو و زبانهای دستکاری نیز یک راه حل بزرگ هستند، بنابراین هرگز بازدیدکنندگان خود را مجبور به انجام کاری مانند ایجاد یک حساب کاربری یا ورود به سیستم نکنید، مگر اینکه برای تولید سرنخ و تجارت شما کاملاً ضروری باشد. رشد
در نهایت - با یک ابزار تجاری ادغام شوید
از جنبه فنی همه چیز، ادغام وب سایت شما با ابزارهای تجاری مانند نرم افزار CRM آسان ، مدیریت جستجوهای دیجیتالی خود را در کانال و پلتفرم برای کسب و کار بسیار آسان می کند زیرا نرم افزار CRM است که می تواند جامعی از آن را پیدا کند. دادهها، که شامل تجزیه و تحلیلهای وب میشود که به شما کمک میکند تا استراتژیهای UX را اصلاح کنید و در نتیجه حضور آنلاین از نام تجاری شما ایجاد شود که در نهایت به افزایش درآمد و کسب درآمد شما منجر شود. کمک می کند.