برای بهبود سئوی وب سایت کسب و کار خود از استفاده آسان از CRM استفاده کنید

کانون کانون رشد هر برند و کسب و کار هستند. برنامه‌ها، استراتژی‌ها، وبلاگ‌ها، خدمات و بسیاری از عوامل همگی به پایگاه استفاده از آن‌ها و بهترین ابزار برای طرح اصلی تغذیه برای حفظ، کاهش و ایجاد پیوند قوی بین برند و مشتریان از طریق آن است. یک فناوری رشد کسب و کار مانند یک CRM آسان برای استفاده.

با این حال، تبدیل و حفظ جمعیت تنها عمودی می شود که به راحتی از CRM استفاده می کند می تواند به شرکت شما کمک کند. از آنجایی که این فناوری رشد کسب کرده و کار می کند می تواند سایت کسب و کار شما را تقویت کند.

در سال 2008، تنها 12 درصد از کار از CRM بر ابر استفاده می شود - این رقم اکنون به 87 درصد افزایش یافته است! برای توییت کلیک کنید

به همین دلیل است که ما در این مقاله به پنج روش ساده و در عین حال خود CRM برای استفاده از نرم افزار برای افزایش سایت اشاره کرده ایم، اما برای این کار اجازه دهید ابتدا بفهمیم CRM چیست .

نرم افزار CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) چیست؟

CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری یک فناوری و ابزار بسیار قوی و قوی برای رشد کسب و کار است (مانند Salesforce یا هر CRM جایگزین دیگری که بیشتر توسط SMB ها استفاده می شود)، که به تولید و پرورش سرنخ ها کمک می کند، مشتریان را تولید می کند. را با ایجاد رابطه قوی بین برندها و برندها حفظ می کند. مصرف کنندگان پیشنهادات خود

اکنون، مزایای ایجاد یک رابطه قوی با یک CRM با پایگاه کاربر شما را می توان در رشد یک نام تجاری مشاهده کرد، زیرا پس از خرید CRM، این نرم افزار به تیم های بازاریابی و فروش کمک می کند تا استراتژی هایی را توسعه دهند که چگونه می توانند مشتریان و مشتریان بالقوه را دنبال کنند و به دست آورند. منجر به رشد پایدار کسب و کار خود می شود.

با این حال، با وجود این انبوهی از داده‌ها و اطلاعات مشتری که می‌توان از داده‌های CRM به آن‌ها دسترسی پیدا کرد که می‌تواند به استراتژی‌های بازاریابی یک برند شکل دهد، حتی شامل SEO (بهینه‌سازی موتور جستجو).
از این رو، اکنون که دانش روشنی در مورد CRM داریم، اجازه دهید مستقیماً به بحث در مورد وسایلی بپردازیم که می تواند به یک تجارت کمک کند تا SEO وب سایت خود را از طریق استفاده از CRM برای رشد کسب و کار بهبود بخشد.

  • تحقیق و بهینه سازی کلمات کلیدی قطعی

وقتی در مورد سئو صحبت می کنیم، اولین چیزی که به ذهن ما می رسد کلمات کلیدی هستند. در واقع، تقریباً تمام مقالات و پست های وبلاگ با حجم جستجوی بالا و کلمات کلیدی مرتبط بهینه سازی شده اند تا از رقبا پیشی بگیرند.

این بخاطر این است که؛ اگر در اولین SERP برای یک کلمه کلیدی با حجم جستجوی بالا رتبه یک را کسب کنید، به این معنی است که کلمه کلیدی کلیک بیشتری خواهد کرد که به نوبه خود باعث افزایش حجم ترافیک در وب سایت شما می شود. از این رو، استراتژی سئوی شما (سئو داخلی، خارج از صفحه یا فنی) هر چه باشد، تحقیق در مورد کلمات کلیدی مرتبط و سپس استفاده از آنها برای بهینه سازی محتوای خود با آن کلمات کلیدی، وظیفه اساسی هر برنامه ریزی سئو برای هر وب سایتی است.

ابزارهای زیادی وجود دارد که می توانید از آنها برای انجام تحقیقات رایگان کلمات کلیدی استفاده کنید. با این حال، کلمات کلیدی ارائه شده توسط آنها بر اساس جستجوهای انجام شده در "کل" اینترنت است.

بنابراین، اگر می‌خواهید مخاطبان خود را هدف قرار دهید و محتوای خود را بر روی مخاطبان هدف بهینه کنید، باید آن را فقط به مشتریان خود محدود کنید و چه راهی بهتر از نرم‌افزار CRM با استفاده آسان برای انجام این کار می‌تواند باشد؟

هنگامی که CRM را خریداری می کنید، یک فناوری رشد کسب و کار قدرتمند است که مکالماتی را که با سرنخ ها، مشتریان بالقوه و مشتریان خود دارید، نگه می دارد.

حال، اگر دقت کنید و کلماتی را که مشتریان بالقوه شما استفاده کرده‌اند، بررسی کنید و همه آنها را با هم فهرست کنید، می‌توانید روی این کلمات کلیدی به صورت جداگانه تحقیق کنید و در نتیجه پایگاه داده خود را گسترش دهید و پس از آن می‌توانید محتوای مفیدی ایجاد کنید که می‌تواند به مشتریان خود کمک کنید

  • ایجاد محتوای مفید برای مشتریان

همانطور که قبلا ذکر شد، CRM نرم افزاری است که تمام تعاملات و مکالماتی که شما با مشتریان احتمالی و مشتریان خود دارید را ثبت می کند.
بنابراین، توصیه می‌شود که باید آن مکالمات را به طور روزانه به دقت بررسی کنید، زیرا می‌تواند نه تنها کلمات کلیدی مرتبط را در اختیار شما قرار دهد، بلکه ایده‌های محتوای عملی را نیز تولید کند که برای مصرف‌کنندگان پیشنهادات شما مفید باشد.

اکنون همانطور که باید تعجب کنید که چگونه می توان این کار را انجام داد.

هنگامی که تعاملات با مشتریان خود را که در پایگاه داده CRM ذخیره شده است بررسی می کنید، مطمئناً ایده ای در مورد مشکلاتی که مصرف کنندگان شما بیشتر با آن روبرو هستند پیدا خواهید کرد، که به نوبه خود باعث می شود سؤالات آنها و همچنین نوع راه حل مورد نیاز آنها را درک کنید. برای غلبه بر مشکلات خود

بنابراین، دانستن اینکه مشتریان شما دقیقاً چه می‌خواهند با کمک CRM، ایجاد محتوایی را برای شما آسان‌تر می‌کند که برای مصرف‌کنندگان پیشنهادات شما مفید باشد.

شما می توانید کلمات کلیدی که مبتنی بر پرس و جو هستند را هدف قرار دهید و راه حل های مورد نظر مشتریان خود را در کنار آن ارائه دهید و از آنجایی که موتورهای جستجو به طور مداوم بر روی ارائه راه حل های دقیق به کاربران برای این سوالات متمرکز هستند، پس از نوشتن مطالب بر اساس این سوالات، موتورهای جستجو طبیعتا محتوای خود را در SERP رتبه بندی کنید.

  • رسانه های اجتماعی خود را قدرتمند کنید و دید آنلاین را بهبود بخشید

آیا می دانید که نتایج موتور جستجوی شما حتی می تواند از طریق سیگنال های اجتماعی تحت تأثیر قرار گیرد؟
خوب، اگرچه به عنوان یک فاکتور رسمی رتبه بندی گوگل در نظر گرفته نمی شود، با این وجود، سیگنال های اجتماعی به بهبود دید آنلاین وب سایت (غیر مستقیم) کمک می کنند.

میلیون ها نفر در سراسر جهان وجود دارند که به طور فعال از پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، لینکدین، توییتر و دیگران برای به اشتراک گذاشتن زندگی شخصی خود و تعامل با برندها استفاده می کنند.

از این رو، هنگامی که از یک CRM با قابلیت‌های شنیداری اجتماعی استفاده می‌کنید که عموماً به عنوان پلتفرم‌های «CRM اجتماعی» شناخته می‌شوند، می‌توانید از حجم عظیمی از داده‌های ارائه شده توسط پایگاه داده CRM خود برای هدایت سیگنال‌های اجتماعی بیشتر استفاده کنید.
برای این کار ابتدا باید مشتریان بالقوه و مشتریان خود را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید و با پاسخ دادن به نظرات آنها و کمک به آنها برای حل مشکلات خود از طریق رسانه های اجتماعی برای محبوبیت نام تجاری خود و به اشتراک گذاری محتوای اخیر منتشر شده خود و به اشتراک گذاشتن محتوای جدید خود، تعامل با آنها را آغاز کنید. ترافیک بیشتر

  • قفل کردن بیشتر فرصت های وبلاگ نویسی مهمان

وبلاگ نویسی مهمان یکی از موثرترین، محبوب ترین و تاثیرگذارترین راه ها برای ایجاد لینک های با کیفیت است که به نوبه خود به بهبود سئوی وب سایت شما کمک می کند.

اکنون، پس از خرید CRM، می‌توانید از داده‌های نرم‌افزار برای جستجوی وب‌سایت‌هایی استفاده کنید که به نویسندگان مهمان اجازه می‌دهند و با آنها ارتباط برقرار کنید یا آن‌هایی را پیدا کنید که ممکن است نویسندگان مهمان برای وبلاگ برند یا شرکت شما باشند (اگر وب‌سایت شما برای پست مهمان باز است. ) و پس از آن برای فعالیت های تبلیغاتی متقابل به سایت های دیگر مراجعه کنید.

  • یک شهرت آنلاین مثبت ایجاد کنید

استفاده آسان CRM همه چیز در مورد ایجاد شهرت در سطح جهانی برای برند شما نزد مشتریان است، به موجب آن نه تنها به حفظ قدیمی ها کمک می کند، بلکه به دستیابی به موارد جدید نیز کمک می کند.

بنابراین می توانید از داده ها در این فناوری و ابزار عالی رشد کسب و کار برای توسعه اعتبار، طرفداران برند و در نتیجه ایجاد شهرت آنلاین مثبت برای شرکت خود استفاده کنید.

می‌توانید از CRM آسان برای ردیابی و نزدیک شدن به برند حامیان با این ایده استفاده کنید که آنها را وادار به ارسال نظرات در مورد محصولات و خدمات شما در Yelp، Google و سایر پلتفرم‌های آنلاین کنید، زیرا بررسی‌های آنلاین باعث می‌شود موتورهای جستجو و جستجو را انجام دهند. افراد به برند شما اعتماد کنند. .

علاوه بر این، از آنجایی که برای موتورهای جستجوی کاربر بسیار با ارزش است و نظرات دیگری از UGC (محتوای تولید شده توسط) است، به بهبود شهرت آنلاین شما کمک می کند زیرا نظرات بهتر در مورد پیشنهادات خود است. دریافت می کنید.

نتیجه

پس برای چی منتظری؟

CRM را بخرید و داده های عملی را در مورد سرنخ ها و مشتریان خود بیابید که می توانید از آنها برای شروع سفر برای رشد کسب و کار خود و در عین حال بهبود SEO وب سایت خود با استفاده از این فناوری رشد کسب و کار برای افزایش استفاده کنید. سود شرکت خود استفاده کنید.

ثبت نام