بدون نرم افزار مدیریت سرنخ آنلاین می تواند فروش شما را از بین ببرد
آیا CRM یا نرمافزار مدیریت سرنخ آنلاین خود را تنها ابزار نرمافزار دیگری برای ورود به فروش خود و تیمتان میدانید، اما واقعاً دلیل آن را نمیدانید؟
اگر اینطور است، آیا شما نیز دوره های طولانی از فروش کم، فرصت های فروش هدر رفته و اشتباهات کوچک ناخواسته را تجربه کرده اید که در مسیر عملکرد فروش خود قرار گرفته اید؟
به همین دلیل است که تیم فروش هرگز نباید از نرم افزار مدیریت سرنخ آنلاین استفاده کند یا راه حل CRM را دست کم گرفت.
یک راه حل ساده برای استفاده از CRM هزینه های فروش و بازاریابی را تا 23% کاهش می دهد -SmallBizCRM برای توییت کلیک کنید
راههای متعددی وجود دارد که حتی فروشندگان ماهر نیز هنگام کسبوکارشان از نرمافزار CRM استفاده نمیکنند، بالقوهای را از دست میدهند .
در اینجا برخی از رایج ترین عملکرد ضعیف در فروش ارائه شده است:
- ناتوانی در درک نیازهای مشتری
- ردیابی عملکرد فروش بی اثر
- زمان زیادی صرف تمرکز بر فعالیتهای پشتیبانی پشتیبان و عدم فروش میشود
چگونه نرم افزار مدیریت سرنخ آنلاین برای بهبود فروش کار می کند
- بهبود اطلاعات تماس
یک راه حل ساده برای استفاده از CRM به شما و کل تیم شما یک نمای 360 درجه کامل از سرنخ ها و مشتریان خود ارائه می دهد و به همه افراد در کسب و کار شما امکان می دهد به اطلاعات یکسان دسترسی داشته باشند و در نتیجه به آنها کمک می کند در همان صفحه باقی بمانند.
وقتی همه افراد در سازمان شما به یک لیست مشتری دسترسی پیدا می کنند، مرتب کردن و تجزیه و تحلیل اطلاعات سرنخ و مشتریان شما بسیار راحت تر می شود. علاوه بر این، یک راهحل نرمافزار مدیریت سرنخ آنلاین نیز به شما کمک میکند تا با تواناییهای ردیابی فرصت، مکانهای سرنخهای خود را در چرخه فروش ردیابی کنید، که به تیمهای فروش شما کمک میکند تا احتمال بستن یک معامله آیندهنگر را پیشبینی کنند.
- تعامل بهتر با مشتریان
یکی از ویژگی های کلیدی سیستم های CRM مبتنی بر ابر ، ردیابی تعاملات با سرنخ ها، مشتریان بالقوه و مشتریان شماست. داشتن گزارشی از ایمیل های خروجی و دریافتی، تماس های تلفنی، بازدیدها و موارد دیگر؛ به تیم های فروش خود اجازه دهید تا از آنچه که در ارتباط با مشتریانشان می گذرد به روز بمانند. یک راهحل نرمافزار مدیریت سرنخ آنلاین به سازماندهی تیمهای فروش شما کمک میکند، فعالیتهای پیگیری آنها را سرعت میبخشد، و اساساً کیفیت ارتباط آنها با سرنخها و مشتریان را بهبود میبخشد. راه حل CRM همچنین تضمین می کند که هیچ دو متخصص فروش در سازمان شما به یک پیشرو نزدیک نمی شوند، که باعث می شود تیم فروش شما در بستن معاملات خود کارآمدتر شود.
- کارهای روزمره را خودکار کنید
یکی از بزرگترین مزایای استفاده از یک CRM قابل تنظیم و استفاده آسان (مانند ConvergeHub )، ایجاد گردش کار سرتاسری است. با ConvergeHub، میتوانید نرمافزار مدیریت سرنخ آنلاین خود را به روشی که انجام میدهید کار کنید، و چندین فرآیند دستی معمولی مانند ارسال ایمیل بعدی پس از تبدیل سرنخ، تبدیل تخمینها به صورتحساب، یا حتی مدیریت موجودی کسبوکارتان را خودکار کنید. .
با سفارشیسازی بهترین راهحل نرمافزار CRM کسبوکار کوچک برای تناسب با کسبوکارتان، تیمهای فروش و پشتیبانی شما کارآمدتر میشوند، زیرا میتوانند زمان خود را آزاد کنند، بر بستن معاملات تمرکز کنند و در نتیجه کسبوکار شما را توسعه دهند.
- بهبود گزارش و داده های تحلیلی
یافتن بینش های ارزشمند در مورد داده های مشتری خود در پایگاه داده CRM اطلاعات گرانبهایی را در مورد آنچه که باعث می شود سرنخ های شما با نرخ بالاتری تبدیل شوند ارائه می دهد و همچنین به شما درک عمیقی از چرخه عمر مشتری می دهد .
یک نرم افزار مدیریت آنلاین سرنخ مانند پارس ویتایگر CRM نیز به راحتی تاریخچه تمام تعاملاتی که نمایندگان فروش شما با مشتریان خود داشتند را ردیابی می کند، به طوری که شما می توانید به عنوان مثال، سرنخ هایی را که یک کمپین بازاریابی ایمیلی خاص دریافت کرده اند را مشاهده کنید. مشتریان با نرخ بالاتری نسبت به مشتریانی که این کار را نکردند.
بنابراین، با استفاده از یک راهحل CRM میتوانید به راحتی بفهمید و بفهمید که چه ایمیلهایی را برای تبدیل سرنخهای بیشتر و در نتیجه رشد کسبوکارتان باید ارسال کنید.
- افزایش زمان برای فروش
با صرف زمان کمتر بر روی وظایف اداری خسته کننده در دفتر، با استفاده از یک نرم افزار مدیریت سرنخ آنلاین که دارای قابلیت های نرم افزار بازاریابی مانند پارس ویتایگر CRM است، تیم های فروش شما می توانند زمان قابل توجهی را برای ردیابی سرنخ های جدید، ایجاد روابط جدید و در نتیجه افزایش فروش متمرکز کنند.
با استفاده از یک راه حل نرم افزار CRM با استفاده آسان، اعضای تیم فروش شما نیازی به درخواست سایر کارمندان در سازمان شما ندارند تا سابقه خرید مشتریان را دریافت کنند یا با اطلاعات تماس قدیمی به مشتری دسترسی پیدا کنند، که به تیم شما اجازه می دهد فروش بیشتری داشته باشد.
- برای تشویق فروش برگشتی، مشتریان شادتری ایجاد کنید
با داشتن یک نمای 360 درجه جامع از همه مشتریان خود، می توانید به راحتی کل تاریخچه آنها را مشاهده کنید و تعامل بین شما و مشتریانتان را آسان تر کنید.
از آنجایی که درک بهتر نیازهای مشتری شما منجر به خدمات کارآمدتر به مشتری می شود، که باعث می شود مشتریان شما برای کسب و کارهای بیشتر بازگردند.
چه کاری باید انجام دهید؟
بنابراین، اگر متوجه شدید که تیمهای فروش در سازمان کسبوکار کوچک شما ناامید هستند که تغییری در استراتژیهای فروش خود برای افزایش اهداف فروش در حال سقوط خود مشاهده کنند، همین امروز نرمافزار ConvergeHub CRM را امتحان کنید.
ConvergeHub یک راه حل CRM برنده جوایز برای یک کار کوچک و متوسط است که راه حل نرم افزاری آنلاین مدیریت سرنخ را برای استارتاپ ها و SMB هایی که به عنوان سازمان های تجاری بزرگ دارای الزامات هستند، اما بودجه لازم برای یک برنامه نرم افزاری است. ابزاری مستقل را ندارند، ارائه می دهند. ادغام آنها برای افزایش ROI آنها.