بازخورد مشتری را به استراتژی بازاریابی برای رشد کسب و کار تبدیل کنید

بهره وری | توسط پاتریشیا جونز

رشد کسب و کار

آیا تا به حال به این فکر کرده است که وقتی مشتریان خود را باز می‌خورند، چگونه می‌توان از مصرف بازخوردها برای تقویت بازاریابی برای رشد کسب و کار استفاده کرد ؟

صاحبان مشاغل و بازاریاب‌های متعددی وجود دارند که باز می‌خورند برخی از فرآیندهای تولید خود را می‌دانند و در نتیجه توجه به تمام راه‌هایی که می‌توانند برای کسب و کارشان سودمند باشند، خودداری کنند.

92 درصد از صاحبان مشاغل کوچک در ایالات متحده فکر می کنند که یک وب سایت بهترین استراتژی بازاریابی دیجیتال است. برای توییت کلیک کنید

اکنون صرفاً نظر از ستایش یا شکایت، بازخورد مصرف برای مشتریان شما، انتخاب نیازهای آنها، دستیابی به اهداف مورد نظر و موارد دیگر است.

بنابراین در این مقاله اجازه دهید چهار راه را بررسی کنیم که می تواند به برند شما کمک کند تا بازخوردهای مشتریان را به یک استراتژی بازاریابی تبدیل کند که به شما در افزایش سود کسب و کارتان کمک می کند:

  1. یک برنامه وفاداری مشتری ایجاد کنید

آیا می دانید جذب مشتریان جدید 5 تا 25 برابر هزینه بیشتری نسبت به حفظ مشتریان فعلی شما دارد؟

این به این دلیل است که انتقال سرنخ ها از طریق قیف فروش به پول، زمان و منابع نیاز دارد. اما برای مشتریان فعلی شما، آنها از قبل با برند شما و پیشنهادات آن آشنا هستند.
مشتریان فعلی شما از قبل می‌دانند که از برند شما چه چیزی می‌خواهند و این نشان می‌دهد که از برند شما خوششان می‌آید زیرا دائماً برای خرید بیشتر مراجعه می‌کنند.

بنابراین، اگر به ارائه معاملات و فرصت هایی برای مشتریان فعلی خود برای وفاداری آنها ادامه دهید، طبیعی است که مشتریان فعلی شما به خرید از شرکت شما ادامه دهند.

به همین دلیل است که برنامه‌های وفاداری مشتری برای هر برندی بسیار مؤثر هستند، زیرا به طور خاص به مشتریان فعلی که قبلاً برای کسب و کار شما هزینه کرده‌اند پاسخ می‌دهند و احتمالاً از آنجایی که با شرکت شما و پیشنهادات آن آشنا هستند، حتی بیشتر هزینه می‌کنند. که با ارائه خدمات به مشتریان پرهزینه، ارزش برند شما را افزایش می دهد.

بنابراین، اگر می‌خواهید فروش بیشتری داشته باشید و همچنین خریداران مکرر خود را راضی نگه دارید، یک برنامه وفاداری ایجاد کنید که به مشتری پرهزینه شما پاسخ می‌دهد، زیرا کمی قدردانی کمک زیادی به لبخند زدن و رضایت شما و مشتریانتان در طولانی مدت می‌کند. حمل و نقل.

  1. بهبود پشتیبانی مشتری

حتماً متوجه شده اید که همه مصرف کنندگان شما یک روش منحصر به فرد و ترجیحی برای برقراری ارتباط با برند شما مانند چت زنده، تلفن، رسانه های اجتماعی، ایمیل و غیره دارند. از این رو، بسیار ضروری است که تیم های پشتیبانی برند شما باید به همه این کانال های ارتباطی توجه یکسانی داشته باشند تا بتوانند برای همه راه حل ارائه دهند.

اکنون، مراحلی که باید برای بهبود فعالیت‌های پشتیبانی مشتری خود بردارید تا حد زیادی به بازخوردی که از مشتریان خود دریافت می‌کنید بستگی دارد که در بین مشاغل متفاوت است.

بنابراین، CRM را بخرید و تمام نظرات مشتری خود را در مورد برند خود در یک مخزن متمرکز مانند پایگاه داده CRM جمع آوری کنید تا تصویر بزرگتری پیدا کنید، که به شما کمک می کند تا به وضوح ببینید چه چیزی کار می کند و چه چیزی باید با توجه به بازخوردهایی که شما باید اصلاح شود. از مشتریان خود دریافت کنید

از مشتری بابت وقت گذاشتن برای تماس با شما تشکر کنید

از این رو مهم است و همچنین ضروری است که شما باید به بازخوردهای مشتری در هنگام ورود پاسخ دهید تا مشتریان بتوانند بفهمند که شما به آنها می شنوید و شرکت شما برای ارائه راه حل برای آنها تلاش می کند.

استفاده از فرم‌های بازخورد مشتری راه مناسبی برای پرسیدن سؤالات درست از مصرف‌کنندگان پیشنهادات و دریافت پاسخ‌های مورد نظرتان است.

حال، هنگام پاسخ دادن به نظرات و سوالات مشتری، باید:

  • یک استراتژی خوب اندیشیده شده داشته باشید
  • بیش از 24 ساعت منتظر نمانید و سریع پاسخ دهید
  • راه حل های مناسب ارائه دهید
  • از مشتریانی که نظرات و مشکلات خود را با شما در میان گذاشتند تشکر کنید
  1. پرسونای خریدار را اصلاح کنید

وقتی مشتریان به شما می گویند که دقیقاً به چه چیزی نیاز دارند یا دقیقاً به دنبال چه چیزی هستند، به یاد داشته باشید که مشتریان شما بینش ارزشمند خود را در مورد اینکه چگونه می توانید کسب و کار خود را برای برآورده کردن نیازهای آنها بهبود بخشید، به برند شما ارائه می دهند.

از این رو، از این اطلاعات ارزشمند استفاده کنید تا شخصیت های خریدار خود را در CRM آسان خود اصلاح کنید و پس از آن پروفایل های مشتری ایجاد کنید که بهتر منعکس کننده مشتریان ایده آل برای کسب و کار شما باشد.

این بخاطر این است که؛ اگر نمی‌توانید چیزی با ارزش (محتوا، محصولات یا خدمات) به مشتریان خود ارائه دهید زیرا مشتریان خود را نمی‌شناسید، هرگز نمی‌توانید سرنخ‌ها و مشتریان بالقوه خود را از طریق قیف تبدیل فروش منتقل کنید، سرنخ‌های جدید ایجاد کنید، یا فروش مناسبی ایجاد کنید. برای رشد سریع کسب و کار

اکنون، شخصیت‌های خریدار برای همه بازاریابان مدرن برای به دست آوردن بینش در مورد آنچه مشتریانشان می‌خواهند بسیار مهم هستند، زیرا هرچه اطلاعات بیشتری در مورد مشتریان داشته باشند، استراتژی‌های بازاریابی آنها برای افزایش فروش و درآمد کارآمدتر خواهد بود.

علاوه بر این، اگر برند شما قادر به برآوردن نیازهای مشتری نباشد و شکافی در شخصیت خریدار وجود داشته باشد که مانع از ارائه آنچه می‌خواهد به آنها شود، فروش شما به طور پیوسته کاهش می‌یابد و در نتیجه درآمد و رشد کسب‌وکار از بین می‌رود.

برای این کار، باید تمام داده‌های راه‌حل‌ها و ابزارهای فناوری رشد کسب‌وکار خود را در نظر بگیرید و آنها را با هم جمع‌آوری کنید تا به تصویر بزرگ‌تر نگاه کنید تا بدانید کسب‌وکار شما در کجا نیاز به بهبود دارد.

به عنوان مثال، اگر مشتری شکایت کند که فرآیند تسویه حساب در وب سایت شما پیچیده است و همچنین متوجه سکون تدریجی در فروش خود می شوید، این بازخورد مسیر مستقیمی برای حل مشکل است.

بنابراین، هر چیزی را که مشتریان به شما می گویند که با برند شما کار نمی کند را در نظر بگیرید و یک استراتژی بازاریابی جدید را اعمال کنید (مخصوصاً اگر مشکلی تکراری باشد) و فوراً به آن رسیدگی کنید.

  1. محتوای وبلاگ را ارتقا دهید

در نهایت، اگر تجزیه و تحلیل گوگل وب سایت شما نشان دهنده حجم کمتری از ترافیک به پست های وبلاگ شما است یا محتوای وبلاگ شما نظرات منفی دریافت می کند، استراتژی های بازاریابی محتوای خود را اصلاح کنید تا وبلاگ های شما به نحو بهتری به مشتریان شما خدمات ارائه دهند.

اکنون، همانطور که قبلاً هم بحث کردیم، اگر از قبل شخصیت‌های خریدار خود را مشخص کرده‌اید، انتخاب محتوای ایده‌آل که مطابق با نیازهای مخاطبان شما باشد اصلاً آنقدرها که به نظر می‌رسد دشوار نیست.

دانستن نکات دردناک، علایق و سوالات مشتری خود از قبل، ایجاد محتوایی را برای شما آسان تر می کند که بتواند راه حل های واقعی ارائه دهد و بنابراین خوانندگان شما را درگیر خود نگه می دارد.

با استفاده از بازخورد مشتریان خود، می‌توانید محتوای جدیدی برای وب‌سایت کسب‌وکار خود ایجاد کنید یا کاغذهای سفید، چک‌لیست‌ها و مطالعات موردی یا هر چیزی که ارزش مخاطب را برای بهبود تولید سرنخ، فروش و رشد فهرست ایمیل به محض خرید CRM برای خود به ارمغان می‌آورد را شامل کنید. کسب و کار.

نتیجه

اگر می خواهید کسب و کار خود را گسترش دهید، به مشتریان خود گوش دهید. هر بخش کوچکی از بازخورد مشتری اهمیت دارد زیرا به بهبود استراتژی‌های تجاری فعلی شما کمک می‌کند تا برند شما بتواند به بهتر شدن ادامه دهد و نتایج مثبت بیشتری دریافت کند.

بنابراین، اگر می‌خواهید کسب کنید و کار خود را گسترش دهید، بهتر است که همه اینها به شما کمک کند، زیرا هر بازخوردی مهم است زیرا می‌توانید در بهبود فعالیت‌های کسب و کار فعلی، آهنگ فروش ، تولید سرنخ‌های آماده فروش، کمک کنید. کند. نتایج مثبت بهتری برای تقویت رشد کسب و کار پیدا کنید.

ثبت نام