بازاریابی مشاغل کوچک برای جمعه سیاه 2017، پارس ویتایگر
مارکت | توسط پاتریشیا جونز
زمان بندی همه چیز است.
زمانی که تصمیمگیری میکند برای توسعه میدهید، مکانها و مکانهای پیدا کردن را درک کنند، به مهارتهای شما تأثیر میگذارند، که اگر با بودجه محدود کار میکنید صادق باشید.
از این رو به عنوان مثال، زمان شروع ساخت و اجرای فصل تعطیلات اکنون است.
اگر تا آخرین هفته رویدادهای آینده منتظر راه اندازی یک جمعه سیاه یا یک صفحه کریسمس باشید، بخش عمده ای از ترافیک احتمالی خود را از دست می دهد. چرا؟
به همین دلیل ساده است که مردم خیلی قبل از این روزهای جشن به دنبال اقلام روز شکرگزاری، جمعه سیاه، دوشنبه سایبری یا کریسمس و سال نو هستند. علاوه بر این، صفحه وبی که با هدف تبلیغ کسب و کار خود در این تعطیلات ایجاد کرده یا به وب سایت خود اضافه کرده اید، نیاز به زمان کافی برای شروع رتبه بندی و نمایه شدن توسط گوگل و سایر موتورهای جستجو دارد.
پس از قبل برنامه ریزی کنید.
با استراتژی های تبلیغاتی تعطیلات خود واقعا احمق و خلاق باشید. چیزی که باید در مورد تعطیلات به خاطر بسپارید این است که عموم مردم معمولاً در این روزهای جشن سالها روحیه خوبی دارند. بنابراین، مردم در این روزها مشتاق هستند که از شلوغی سبک زندگی روزمره خود دور شوند و در واقع اوقات با کیفیتی را با خانواده خود سپری کنند. این بدان معناست که اگر تبلیغات تعطیلات خود را برای پاسخ سریعتر در کانالهای رسانههای اجتماعی خود تبلیغ میکنید، انتشارات شما نیز باید حال و هوای خوبی داشته باشند، زیرا شخصیت پردازی گاهی اوقات سرگرم کننده است. از این رو، حتی اگر صدای برند شما معمولاً طنز نیست، از تعطیلات در این زمان از سال به عنوان بهانه ای استفاده کنید تا کمی سبک تر شوید.
در اینجا تصویری وجود دارد که چگونه میتوانید تبلیغات تعطیلات خود را مدیریت کنید و برنامههای جمعه سیاه خود را به چند روش مختلف استراتژیبندی کنید:
برای دانستن بیشتر کلیک کنید