با گردش کار CRM از نرم افزار خود ارزش دریافت کنید

به طور خاص مشخص می شود که سیستم CRM بیشتر برای مخاطبین مورد توجه قرار می گیرد، انجام بخش های بازاریابی، مدیریت فرصت ها و تکیه بر چند گزارش خوب می شود. این همه است. با این وجود، مدیریت ارتباط با مشتری پلتفرمی است که زمانی که افراد می‌خواهند، ارزش سرمایه‌گذاری خود را به سرمایه‌گذاری برسانند، می‌توانند کارها را افزایش دهند.
با مهارت در گردش‌های کاری CRM، می‌توان سیستم CRM خود را به گونه‌ای تنظیم کرد که در پربازده‌ترین سطح خود اجرا شود و از نرم‌افزار برای راه‌اندازی خودکار وظایف استفاده کنید، که این اطمینان را به شما می‌دهد که همیشه کارتان را می‌دهید، فقط نظر می‌دهد. آیا به یاد داشته باشید باید آنها را انجام دهید.

گردش کار بلوک اصلی هر CRM است که زیرساختی است که بر اساس رویه ها و مراحل ساخته شده است.

از این رو، برای مدیریت صحیح کسب و کار، در اینجا سه ​​توصیه کلیدی برای شروع گردش کار با استفاده از CRM برای افزایش رشد و بازگشت سرمایه شرکت شما وجود دارد.

گردش کار شماره 1: بازدیدکنندگان وب سایت

هنگامی که شخصی از وب سایت یا صفحه فرود کسب و کار شما بازدید می کند، می توانید CRM خود را برای دریافت داده های بازدیدکننده پیکربندی کنید و به CRM اجازه دهید یک ایمیل برای شما ارسال کند و شما را از بازدید مطلع کند. اکنون، هنگامی که اطلاعات دریافت می‌شود، می‌توانید یک فرآیند گردش کار ایجاد کنید تا به اطلاعات نگاه کنید و وظیفه‌ای را به نمایندگان فروش که مسئول منطقه آن بازدیدکننده هستند محول کنید تا بازدیدکننده را در وب‌سایت شما پیگیری کنند. همچنین می توانید یک ایمیل خودکار طراحی کنید که می تواند همراه با اطلاعات محصول و خدمات شما ارسال شود و سپس اگر بازدید کننده ایمیل را باز کند، به مدیر فروش اطلاع داده می شود تا هر بازدید کننده ای را که از سایت شما بازدید می کند، پیگیری کند.

از سال 2011، هر سال حدود 70 درصد از مشاغل اعلام کرده اند که قصد دارند هزینه های خود را برای فناوری افزایش دهند. این رقم در سال 2018 ثابت می ماند.- SuperOfficeبرای توییت کلیک کنید

گردش کار شماره 2: نمایشگاه های تجاری

بیشتر کسب‌وکارها مقدار زیادی از درآمد خود را در نمایشگاه‌های تجاری خرج می‌کنند و سپس پیگیری‌های کافی را انجام نمی‌دهند. گردش کار قادر به رفع این مشکل است. بنابراین، هنگامی که از نمایشگاه بعدی خود برگشتید، مطمئن شوید که تمام اطلاعات تماس هر بازدیدکننده ای که از غرفه شما بازدید کرده است را دارید، که اکثر نمایشگاه ها در صفحه گسترده ارائه می کنند. هنگامی که صفحه گسترده را به CRM خود وارد کردید، سپس می توانید یک گردش کار راه اندازی کنید تا آن سرنخ ها را بر اساس اولویت های جمعیتی، تخصص یا خط محصول به فروشندگان مناسب در سازمان خود اختصاص دهید. با استفاده از اتوماسیون گردش کار، حتی می توانید یک ایمیل تشکر برای مشتریان احتمالی که از غرفه شما بازدید کرده اند ارسال کنید و در صورت عدم اقدام، اطمینان حاصل کنید که در چنین شرایطی به مدیر شرکت شما اطلاع داده شده است.

گردش کار شماره 3: مشتریان از دست رفته

هر ماه یک گردش کار در سیستم CRM خود ایجاد کنید، که پایگاه داده شما را اسکن می کند و به دنبال مخاطبینی می گردد که در لیست مشتریان فعلی شما هستند و سابقه خرید آنها را بررسی می کند تا یک کمپین ایمیل قطره ای اجرا کند و به مشتریان شما محصولات یا خدمات جدید را آموزش دهد. به همین ترتیب، می‌توانید در نرم‌افزار CRM خود گردش‌کاری ایجاد کنید و مشتریانی را که در شش ماه گذشته محصولات شما را خریداری نکرده‌اند، به شما اطلاع می‌دهند تا بتوانید آن دسته از مشتریانی را که ممکن است به‌طور ناخواسته از بین رفته‌اند، پرورش دهید.

راه اندازی یک گردش کار در یک سیستم CRM مانند ConvergeHub مشکلی نیست. با این حال، اگر متوجه شدید که متخصص نیستید، اجازه دهید این کار شما را متوقف کند. مشاوران CRM با استفاده از برنامه های CRM با پیدا کردن و استفاده از آنها می توانند کاری را انجام دهند که برای تجارت نیاز به ایجاد و پشتیبانی دارند.

ممکن است چند صد دلار برای شما هزینه کنید، اما ایجاد یک گردش کاری مناسب است، مطمئناً در کسب و کار و سرمایه گذاری شما بیشتر خواهد شد.

Try-ConvergeHub-For-Free

اگر این مقاله را دوست داشتید یا می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تنظیم گردش کار با شما تماس بگیرید، در کادر نظر زیر برای ما بنویسید.