با نرم افزار MCA CRM خود یک خریدار پرسونای جامع ایجاد کنید

در هر کسب‌وکاری، چه در Merchant Cash Advance یا هر شخص دیگری که شخصیت خریدار می‌کند، یکی از کلیدهای اصلی رشد کسب‌وکار است.
شخصیت‌های خریدارانی که می‌توان با استفاده از نرم‌افزار MCA CRM ایجاد کرد، راحت‌تر شد، متوجه می‌شوید که ایده‌آل شما برای کسب درآمد شماست، به چه چیزی نیاز دارند و چگونه می‌توان بهترین خدمات را به مشتریان خود بفروشد، کمک می‌کند. .

در واقع، یک شخصیت دقیق خریدار به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا چالش‌ها، نقاط دردسر و نیازهای شما را به صفر برسانند.
شخصیت‌های خریدار همچنین به شما کمک می‌کنند بفهمند که چگونه می‌توان احتمالاتی را برای خود جذابیت داشت و آنها را به پیشنهادات شما پیشنهاد می‌دهد.

با استفاده از CRM می‌توانید با استفاده از آن، کاهش فروش بیش از 300 درصد در Cloudswave را در توییت کلیک کنید.

بنابراین، در این مقاله اجازه دهید چگونه از افراد خریدار استفاده کنید و ارزیابی کنید که چگونه از آنها برای افزایش فروش و درآمد خود استفاده کنید.
بنابراین، اجازه دهید این موضوع را بررسی کنیم و با اصول اولیه شروع کنیم:

  • موقعیت آنها در شرکت
  • بخشی که آنها نمایندگی می کنند
  • بزرگترین چالش ها و دردسرهای آنها
  • اهداف و آرزوهای آینده آنها
  • جنس، سن و تیپ شخصیتی آنها
  • چگونه باید با آنها ارتباط برقرار کرد
  • و در نهایت، چگونه پیشنهادات شما می تواند مشکلات خود را حل کند

ایجاد شخصیت خریدار چیست؟

با ترسیم پرتره‌ای دقیق از رایج‌ترین و ایده‌آل‌ترین نوع خریداران خود، می‌توانید به روشی شخصی‌تر و مرتبط‌تر برای آن مشتریان احتمالی بازاریابی کنید.
شما می‌توانید مستقیماً با خریداران ایده‌آل خود در مورد چالش‌ها و نکات دردناک آنها صحبت کنید و سپس به آنها ارائه دهید که چگونه پیشنهاد شما به حل این مشکلات کمک می‌کند.

می‌توانید از شخصیت‌های خریدار در تلاش‌های بازاریابی MCA خود برای موارد زیر استفاده کنید:

  • به مشتریان بالقوه توضیح دهید که آنها قبلاً مشکلی دارند و هنوز از آن آگاه نیستند
  • به گونه ای با مشتریان بالقوه خود تماس بگیرید که طنین انداز شود و بتواند آنها را به طور مؤثر درگیر کند
  • علاقه آنها را به پیشنهاد خود برانگیزید
  • در مورد اینکه چگونه پیشنهادات شما می تواند مشکلات خود را حل کند، دانش ارائه دهید
  • مثال‌هایی از زندگی واقعی ارائه دهید که چگونه پیشنهادات شما به همتایان خود در تجارت MCA کمک کرده است
  • مشتریان را متقاعد کنید تا از پیشنهادات شما برای حل مشکلات خود استفاده کنند

چرا شخصیت های خریدار اینقدر مهم هستند؟

شخصیت‌های خریدار مهم هستند زیرا به شما اجازه می‌دهند پیام مناسب را به شخص مناسب برسانید، و در استفاده از فرضیات شناخت مشتری خود برای ایجاد ارتباط با مشتری اشتباه نکنید.

همچنین تیم‌های فروش و بازاریابی شما را از ارسال پیام‌های نامربوط به افراد اشتباه منع می‌کند، و بنابراین با ارائه اطلاعات صحیح به تصمیم‌گیرنده درست، به افزایش تعامل و علاقه به پیشنهادات شما کمک می‌کند و منجر به بردهای بیشتر و رشد درآمد می‌شود.

برای ایجاد یک شخصیت خریدار عالی در هر کسب و کاری، ابتدا باید تحقیقات زیادی انجام دهید. اکنون، همانطور که قبلاً ذکر شد، اگر فقط بر اساس فرضیات کار کنید، در نهایت به سرنخ‌های ملاقاتی خواهید رسید که دقیق نیستند و جزئیات درستی را در مورد شخص درگیر در فرآیند خرید نشان نمی‌دهند.

چگونه پرسونای خریدار بسازیم؟

یکی از رایج‌ترین راه‌ها برای ایجاد شخصیت‌های خریدار، ارسال نظرسنجی‌ها با استفاده از نرم‌افزار Merchant Cash Advance برای همه افراد حاضر در پایگاه مشتریان فعلی شما است تا مشخص شود که آنها به طور خاص به چه چیزی نیاز دارند، چالش‌های آنها کجاست و چگونه شرکت MCA شما می‌تواند این مشکلات را حل کند. مشتریان احتمالی شما موفق ترند.

پس از آن، در مرحله بعدی، باید آن دانش را در شخصیت های خریدار خود اعمال کنید و از آن یادگیری برای گفتگو با مشتریان احتمالی خود به شیوه ای مناسب تر و جذاب تر استفاده کنید.

همچنین می‌توانید برای شرکت‌کنندگان در نظرسنجی خود انگیزه‌هایی برای تکمیل کار خود فراهم کنید تا به شما در یافتن داده‌های بیشتر کمک کند. از آنجایی که هر چه داده های بیشتری داشته باشید، شخصیت خریدار شما بهتر و دقیق تر خواهد بود.

با این وجود، برای ایجاد نظرسنجی شخصیت خریدار خود باید چه سوالاتی بپرسید؟
این سوال ممکن است بسته به کسب و کار منحصر به فرد شما و پایگاه مشتری خاص آن متفاوت باشد. با این حال در اینجا چند سوال کلی مرتبط با MCA برای شروع وجود دارد که بیشتر توسط کاربران Merchant Cash Advance CRM ما در کسب و کار تامین مالی جایگزین استفاده می شود:

  • جنسیت، سن، وضعیت تأهل، ملیت و سایر اطلاعات جمعیتی شما چیست؟
  • فروش روزانه شما در کسب و کارتان چقدر است؟
  • نقش و عنوان شغلی شما در سازمانتان چیست؟
  • چه مدت در شرکت خود مشغول به کار هستید؟
  • فروشگاه/شرکت خرده فروشی شما در کجا قرار دارد؟
  • بزرگترین چالش هایی که هنگام درخواست وام بانکی با آن مواجه هستید چیست؟
  • چند کارمند در سازمان شما وجود دارد؟
  • هر روز از کدام فناوری و ابزار استفاده می کنید؟
  • آیا از نرم افزار CRM برای تقویت ارتباط با مشتری استفاده می کنید؟
  • آیا برای هر گونه وام بانکی درخواست داده اید/اگر چنین است چه زمانی؟
  • چرا منابع مالی جایگزین را به وام های بانکی ترجیح می دهید؟

خوب، اینها فقط نمونه‌هایی از سوالاتی هستند که می‌توانید برای نظرسنجی از مشتریان MCA خود بپرسید، زمانی که می‌خواهید با ذخیره اطلاعات حیاتی مشتریان فعلی خود در پایگاه داده MCA CRM ، یک شخصیت خریدار ایده‌آل برای تجارت Merchant Cash Advance ایجاد کنید .

با این حال، همیشه به یاد داشته باشید که نظرسنجی خود را به 15 سوال یا کمتر نگه دارید، زیرا در غیر این صورت، نرخ پاسخ شما به شدت کاهش می یابد.

علاوه بر این، نام شرکت‌کنندگان و سایر اطلاعات شخصی عمومی (چون قبلاً آنها را در نرم‌افزار MCA CRM خود دارید ) در نظرسنجی نپرسید، زیرا این داده‌ها به وظیفه مورد نظر بی‌ربط خواهند بود.

اکنون، هنگامی که تمام اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آوردید، می توانید شروع به جستجوی اشتراکات در پاسخ های شرکت کننده خود کنید و سپس شروع به ساخت پرسونای خریدار بر اساس ویژگی های مشترکی کنید که در پایگاه مشتریان خود خواهید یافت.

هنگامی که نظرسنجی خود را برای جمع آوری اطلاعات برای ایجاد شخصیت های خریدار ایده آل خود ارسال می کنید، محتاط باشید. هدف اصلی خود را از ارسال نظرسنجی به مشتریان نگویید. در عوض، به شرکت کنندگان در نظرسنجی خود بگویید که مایلید بهتر بفهمید مشتریان شما چه کسانی هستند تا بتوانید مطابق با نیازهای آنها در روزهای آینده به آنها خدمات موثرتری ارائه دهید.

نتیجه

بنابراین، به جای عکاسی در تاریکی، شخصیت های خریدار را برای کسب و کار خود ایجاد کنید، زیرا این چیزی است که شرکت های متوسط ​​را از شرکت های استثنایی متمایز می کند.

علاوه بر این، در ایجاد شخصیت های خریدار و ذخیره شده آنها در پلت فرم نرم افزار MCA CRM نگاه کنید . ما به عنوان یکی از محبوب ترین فروشندگان نرم افزار MCA CRM شرکت هایی را می بینند که 10 یا بیشتر پرسونای خریدار در سیستم خود دارند.

به طور کلی، مسلح شدن به یک نماینده دقیق و قوی خریدار از شرکت MCA شما نه تنها می‌توان با اطمینان احتمالی شما ارتباط برقرار کند و راحت‌تر با آنها درگیر شود، به اعتمادسازی با احتمالی شما و در نتیجه انجام کمک می‌کند. سریع تر، در حالی که مزیت رقابتی در بازار MCA خود را حفظ کنید.

ثبت نام