با استفاده از نرم افزار MCA CRM خود، یک مخاطب سفارشی فیس بوک بسازید

در دوران مدرن، اکثر صاحبان مشاغل در صنعت وام دهی جایگزین می‌شوند که از نرم‌افزار MCA CRM استفاده می‌کنند، بدون زحمت می‌پذیرند که رسانه‌های اجتماعی را یک ابزار تبلیغاتی بسیار مهم و قابل اعتماد معرفی کنند.
با این حال، علیرغم افزایش روزافزون رسانه های اجتماعی، بسیاری از صاحبان منابع کوچک ممکن است از همه منابع و ابزارهای موجود است که به طور رایگان برای ایجاد یک مخاطب سفارشی و از پیش تعیین شده برای تبلیغات مرتبط خود در دسترس هستند، آگاه نباشند.

به عنوان مثال برای توضیح بیشتر. فیس‌بوک یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین پلت‌فرم‌های رسانه‌های اجتماعی است، زمانی که هرکسی در میان ما به تبلیغ در رسانه‌های فکری اجتماعی می‌کند، بیشتر به این دلیل است که فیس‌بوک آزادانه چنین ابزارهای هدف‌گیری، معموال را می‌کند.

هفت نفر از هر ده (69%) در ایالات متحده آمریکا ادعا می کنند که از فیس بوک استفاده می کنند - مرکز تحقیقاتی پیو (2019) برای کلیک بر روی توییت

یکی از این ابزارهای هدف‌یابی که در فیس‌بوک یافت می‌شود، آن را در آپلود فهرست مخاطبان سفارشی‌سازی شده توسط خود مستقیماً از نرم‌افزار Merchant Cash Advance CRM استفاده می‌کند.

بنابراین، اگر لیستی از مشتریانی که مدتی هستند از وب سایت MCA شما بازدید نمی کنند و در ناامیدی مشتریان از دست رفته خود هستید، یک هدفمند به عنوان یک یادآوری ساده برای بازدید از پیشنهاداتی که در وب سایت خود قرار داده اید، ایجاد کنید. کنید. فهرستی از مشتریان سفارشی راهی عالی برای انجام این کار است.
اکنون،های موجود وجود دارد که می‌توان مخاطبان سفارشی خود را در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک متخصصی ایجاد کرد.

با این وجود، صرف نظر از نحوه ایجاد مخاطب سفارشی، مهمترین و مهمترین چیزی که باید اطمینان حاصل کنید این است که فهرستی ذخیره شده از مشتریان MCA خود دارید که شامل شماره تلفن و آدرس ایمیل آنها در پلت فرم نرم افزار MCA CRM شما است. پایگاه داده

پس از آن، مطمئن شوید که این لیست به عنوان یک فایل CSV یا TXT ذخیره شده است.

چگونه از طریق مدیر کسب و کار فیس بوک یک مخاطب سفارشی بسازیم:

1. وارد مدیریت کسب و کار فیس بوک خود شوید.

2. سپس، در زیر دکمه Business Manager (که در گوشه سمت چپ بالا قرار دارد)، روی Audiences کلیک کنید.

MCA CRM

3. پس از این کار بر روی تب Create Audience کلیک کنید و Custom Audience را انتخاب کنید که در منوی کشویی پیدا خواهید کرد.

MCA CRM

4. در لیستی که روی صفحه ظاهر می شود، Customer File را انتخاب کنید.

5. سپس بر روی "Add Customers From Your Own File یا Copy and Paste Data" کلیک کنید.

MCA CRM

6. CSV یا TXT که قبلا ایجاد شده و در پاپ آپ پنجره ذخیره شده را آپلود کنید.

MCA CRM

7. برای تکمیل فرآیند آپلود، به فیس بوک اجازه حداقل 20 تا 30 دقیقه بدهید و مطمئن شوید که لیست را به بهترین شکل برای توصیف استفاده از آن نام می برید.

8. اکنون یک تبلیغ فیس بوک ایجاد می کنید که کاملاً مطابق با مخاطب باشد، پس از اتمام آپلود داده های شما.

چگونه با استفاده از Ads Manager یک مخاطب سفارشی بسازیم:

1. برای شروع، با ورود به مدیر تبلیغات خود در فیس بوک، یک تبلیغ فیس بوک ایجاد کنید.

MCA CRM

2. در زیر Custom Audiences (همانطور که بخش مخاطبان را بررسی می کنید) روی Create New Tab و بعد از آن روی Custom Audience کلیک کنید.

MCA CRM

3. سپس در کادری که روی صفحه ظاهر می شود، Custom File را انتخاب کنید.

4. در مرحله بعد فقط روی "Add Customers From Your Own File یا Copy and Paste Data" کلیک کنید.

MCA CRM

5. حالا درست مثل قبل، CSV یا TXT که قبلا ایجاد شده را آپلود کنید و در پاپ آپ پنجره ذخیره کنید.

MCA CRM

6. پس از شروع آپلود برای تکمیل کل فرآیند، حداقل 20-30 دقیقه به فیس بوک اجازه دهید و مطمئن شوید که لیست را به بهترین شکل برای توصیف استفاده از آن نام می برید.

7. پس از اتمام آپلود، می توانید یک تبلیغ فیس بوک که دقیقاً مطابق با مخاطب است ایجاد کنید.

نتیجه

استفاده از یک مخاطب سفارشی از لیست مشتریانی که در نرم افزار Merchant Cash Advance خود برای کسب و کار وام دهی جایگزین خود ایجاد کرده اید، نه تنها به شما کمک می کند تا مشتریان قبلی را برای بازگشت به وب سایت MCA خود دعوت کنید، بلکه به ارسال پیشنهادات ویژه به مشتریان مکرر یا کمک می کند. می خواهید مردم را از پیشنهاد ویژه ای که برای مجموعه خاصی از مشتریان در پایگاه داده CRM خود ارائه می دهید مطلع کنید.

از این رو که از یک MCA CRM برای دستیابی به مشتریان خود از دو منظر (بازاریابی ایمیل و همچنین در مخاطبان سفارشی فیس بوک) استفاده می کنید، می توانید از دستیابی به مخاطبانی که واجد شرایط هستند و بنابراین احتمال بیشتری برای شما وجود دارد. دارد، مطمئن باشید. رشد مداوم کسب و کار

ثبت نام