با استفاده از CRM آسان از تله‌های نرم افزار بازاریابی اجتناب کنید

مارکت | توسط پاتریشیا جونز

استفاده آسان از CRM

در دوران مدرن، اتوماسیون به یک ابزار حیاتی هم برای شرکت ها و هم برای کارهای کوچک تبدیل شده است. اتوماسیون مارکت (MA) ابزاری است که می تواند به شما در دست آوردن و حفظ مزیت رقابتی با افزایش سرعت فروش در بازار کمک کند. علاوه بر این، زمانی که MA در یک CRM آسان
ادغام می شود ، کاربر را قادر می سازد پیام ها را شخصی کند، مخاطبین را بیشتر می کند و در نتیجه یک رابطه در سطح جهانی با مشتریان بالقوه و ایجاد می کند.

اتوماسیون طراحی به طور متوسط ​​تا 14.5 درصد افزایش بهره وری فروش و کاهش 12.2 درصد در سرنخار ایجاد می کند - Google (2019) برای توییت کلیک کنید

با این حال، همه سیستم های نرم افزار بازاریابی یکسان نیستند. بسیاری از برنامه‌های نرم‌افزار Silo MA و پلت‌فرم‌های CRM وجود دارند که نیاز به یکپارچه‌سازی با برنامه‌های شخص ثالث دارند، که نه تنها می‌تواند هزینه و زمان صرف کند، بلکه ترس از اشتباه پیش‌روی را نیز به همراه دارد.

این دقیقاً دلیلی است که کسب‌وکارها ترجیح می‌دهند از نرم‌افزار CRM یکپارچه مانند پارس ویتایگر استفاده کنند که شامل Automation نیروی فروش (SFA) است که معمولاً به عنوان نرم افزار بازاریابی در CRM نیز شناخته می‌شود.

چهار مزیت اصلی استفاده از MA در یک CRM آسان برای استفاده عبارتند از:

  • شما می توانید MA را برای نیاز منحصر به فرد کسب و کار خود سفارشی کنید
  • شما می توانید چندین کمپین ایمیلی را به صورت 24 ساعته به صورت همزمان ارسال کنید
  • فرآیندهای کسب و کار خود را به ویژه مخاطبین در طول سفر خود به طور خودکار انجام دهید
  • هشدارها و یادآوری ها را برای افزایش گردش کار خود ایجاد کنید

با این وجود، اشتباهات MA نیز وجود دارد که می توانید در این مسیر مرتکب شوید، که باید همانطور که در زیر ذکر شد از آنها اجتناب کنید:

اشتباه کارشناسی ارشد شماره 1

به مخاطبینی که شرکت نکردند ایمیل بفرستید

یکی از مهمترین بهترین شیوه های نرم افزار بازاریابی این است که MA شامل ایمیل های مبتنی بر مجوز است. این بدان معناست که شما فقط برای افرادی که در لیست مخاطبین خود هستند ایمیل ارسال می کنید که مجوز ارسال اطلاعات مربوط به برند شما را به آنها می دهد.
زمانی که هر یک از مخاطبین با ارائه ایمیل‌های خود از طریق کانال‌های معتبر مانند فرم‌های وب به رهبر، پیشنهادات آزمایشی رایگان، فرم‌های اطلاعات خریدار و بسیاری موارد دیگر، می‌توانید این مجوز را دریافت کنید.

بنابراین، اضافه کردن مخاطبین به صورت دستی یا وارد کردن یک لیست به سیستم MA شما نقض قوانین هرزنامه است، زیرا اگر این کار را انجام دهید تغییراتی ایجاد می شود که انجام این کار ممکن است تحویل ایمیل ها را به خطر بیندازد و در نتیجه میزان موفقیت را کاهش دهد. استراتژی های کمپین ایمیلی شما

اشتباه شماره 2 MA

عدم نگهداری پایگاه داده مخاطب فعال

اکنون، حتی پس از اینکه هر مخاطبی را برای شرکت در ایمیل های خود دریافت کردید، باید آنها را نیز فعال نگه دارید. این بدان معناست که شما باید به طور مداوم ایمیل هایی با محتوای مناسب ارسال کنید تا حداقل یک بار در هفته لیست خود را درگیر نگه دارید. زیرا اگر این کار را نکنید، ممکن است مخاطبین شما را فراموش کنند و پس از آن ایمیل های شما را باز نکنند.

می‌توانید از کمپین‌های تعامل مجدد به‌عنوان روشی مؤثر و آزمایش‌شده برای دریافت مخاطبین غیرفعال برای درگیر شدن با ایمیل‌هایتان استفاده کنید.

بنابراین، همیشه یک لیست تماس فعال و تمیز در پایگاه داده CRM خود داشته باشید .

اشتباه کارشناسی ارشد شماره 3

تمرکز بر معیارهای اشتباه

اتوماسیون بازاریابی یک ابزار بازاریابی بسیار قوی است که در CRM آسان ادغام شود و به کاربر اجازه می دهد تا نتایج کمپین های خود را اندازه گیری کند.

برخی از مهمترین معیارهای کمپین ایمیلی عبارتند از:

  • انتخاب کردن
  • نرخ تبدیل فروش
  • نرخ باز شدن ایمیل
  • نرخ کلیک روی پیوند
  • بازدید از صفحه فرود و موارد دیگر

با این حال، توجه به معیارهای اشتباه می تواند باعث شود که نتایج واقعی را اشتباه تفسیر کنید.

بنابراین بسیار مهم است که باید معیارهایی را که به دنبال یافتن با هر کمپین به صورت جداگانه می‌خواهید بدانید تا موفقیت کمپین ایمیل خود را با استفاده از نرم‌افزار MA مشخص کنید.

اشتباه شماره 4 MA

کمپین های تست تقسیم نشده

همه کمپین‌های ایمیلی که با کمک نرم افزار بازاریابی انجام می‌شوند از نظر تعداد مخاطبین، نوع، محتوا و موارد دیگر متفاوت هستند.
از این رو، کمپین های خود را آزمایش کنید تا ببینید چه چیزی برای کسب و کار شما مناسب است.
نکته کلیدی برای آزمایش کمپین‌های خود این است که فقط روی یک متغیر در یک زمان تمرکز کنید، مانند پیشنهاد، عنوان، قیمت، طراحی، مخاطبان هدف و موارد دیگر.

کمپینی را که برنده می شود به عنوان کنترل جدید خود در نظر بگیرید و سپس سایر کمپین های بعدی را در برابر آن آزمایش کنید.

اشتباه کارشناسی ارشد شماره 5

نداشتن مشاور خبره در تیم شما

ما در نهایت در مورد این اشتباه صحبت می کنیم زیرا کارشناسی ارشد هم هنر و هم علم است. نرم افزار بازاریابی در عمل مستلزم ترکیبی از دانش فنی همراه با تخصص در بازاریابی پاسخ مستقیم است.

به همین دلیل است که بهتر است برای ایجاد سیستم اتوماسیون برای سفارشی کردن خود، آموزش متخصص و توسعه استراتژی های MA برای رشد کسب و کار خود به یک مشاور نرم افزار نرم افزار بازاریابی مستقل تکیه کنید.

ثبت نام