این موارد را نادیده نگیرید تا از CRM استفاده آسان خود بهره مند شوید

راه حل های نرم افزاری CRM مبتنی بر ابر دانلود به وفور در دسترس هستند.
در واقع، راه حل های CRM بسیار آسان برای استفاده در بازار وجود دارد که ما با انتخاب بیش از حد از حد غمگین هستیم.

در واقع، از برنامه‌های کاربردی رشد کسب‌وکار اختصاصی و راه‌حل‌های نرم‌افزار منبعی وجود دارد که می‌تواند با اکثر مدل‌ها و بودجه‌های کسب و کار سازگار شوند.

سازمان‌های فروش عمده 81 درصد سیستم‌های بیشتر از CRM یا سایر موارد استفاده شده را می‌کنند - Aberdeen Group. برای توییت کلیک کنید

در دوران مدرن، راه‌حل‌های CRM مبتنی بر ابر آنقدر هستند که انتظار می‌رود پلتفرم‌های CRM پیشرو مانند Salesforce و سایر راه‌حل‌های CRM جایگزین Salesforce هستند که توسط استارت‌آپ‌ها و کسب‌وکارهای کوچک استفاده می‌شوند، به بیش از 80 دلار درآمد تا سال 2025 برسند می‌رسند.

این به این دلیل است که هیچ‌کس نمی‌تواند این کار را انجام دهد که به راحتی از CRM استفاده کند.

با این، توسط ما به عنوان خالق یکی از بهترین CRM برای کارهای کوچک و متوسط ​​است که همه تیم های فروش از قابلیت های این فناوری استفاده نمی کنند.

در حال حاضر، اگرچه با همه راه‌حل‌های CRM، می‌توانید به‌طور یکپارچه با سرنخ‌های جدید تماس بگیرید، راه‌حل‌های موجود را پیگیری کنید، پیشرفت معاملات خود را بررسی کنید ، اما CRM به‌عنوان یک فناوری رشد کسب‌وکار می‌تواند کارهای بیشتری انجام دهد. شخصی سازی تجربه مشتری در سطح ریز برای بالا بردن بهره وری کانال های خدمات مشتری برای برند و شرکت شما.

در واقع مانند هر راه‌حل‌های فناوری دیگری در بازار، راه‌حل‌های نرم‌افزار CRM نیز به همان اندازه مؤثر هستند که شما از آنها استفاده می‌کنید.

بنابراین در این مقاله اجازه دهید عمیقاً بررسی کنیم و ببینیم که متخصصان فروش هنوز از چه قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی در نرم‌افزار CRM استفاده نمی‌کنند یا نمی‌دانند:

  1. مشتریان مناسب را پیدا کنید و آنها را هدف قرار دهید

همه برنامه های کاربردی نرم افزار CRM پیشرو در بازار را می توان برای تقسیم مشتریان در پایگاه داده CRM در سطح گرانول استفاده کرد.

اکنون، با جمع‌آوری و سپس تجزیه و تحلیل داده‌ها بر اساس زیرگروه‌های خاص، تیم‌های فروش شما، نمایندگان فروش شما برای ایجاد استراتژی‌ها و تاکتیک‌های بازاریابی بسیار مؤثر برای رشد درآمد، مجهز خواهند بود.

چه ویژگی هایی را باید در ابزار تقسیم بندی مشتری در سطح گرانول جستجو کنید؟

  • جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده بسیار کاربرپسند
  • ادغام یکپارچه و آسان با سبد خرید و پرداخت سریع
  • انعطاف پذیری و مقیاس پذیری نرم افزار

مشتریان را بر اساس تعهداتشان تقسیم کنید

با استفاده از یک CRM مبتنی بر ابر، می‌توانید به راحتی مخاطبان هدف خود را بر اساس سطح تعامل آنها با نام تجاری خود به صفر برسانید.

اکنون CRM نرم افزاری است که می تواند این سطوح را بر اساس فعالیت کاربر در وب سایت کسب و کار شما و صفحه وب رسانه های اجتماعی، نرخ کلیک و موارد دیگر گروه بندی کند.

بنابراین، هر زمان که مشتری نتواند با کمپین های بازاریابی شما درگیر شود، CRM به شما کمک می کند تا رویکرد خود را تطبیق دهید.
برای مثال، اگر متوجه کاهش نرخ کلیک خود شوید، به شما خواهد گفت که آیا مشتریان شما از دریافت ایمیل‌های مستقیم خوششان نمی‌آید یا خیر، بنابراین می‌توانید تعداد ایمیل‌هایی را که ارسال می‌کنید کاهش دهید یا تمرکز خود را به انواع دیگر تبلیغات بازاریابی معطوف کنید.

مشتریان را بر اساس رفتار خرید قبلی تقسیم کنید

پس از خرید CRM ، حتی می‌توانید مشتریان خود را بر اساس محصولات یا خدماتی که از برند شما خریداری کرده‌اند تقسیم‌بندی کنید و بر این اساس، توصیه‌های محصول یا خدماتی را برای فروش متقابل پیشنهادات خود ارائه دهید.

علاوه بر این، هر زمان که هر مشتری سبد خرید شما را رها کرد، می توانید از SFA (اتوماسیون نیروی فروش) در CRM خود استفاده کنید تا به طور خودکار برای مشتریانی که در حصار نشسته اند ایمیلی ارسال کنید تا دوباره با آنها درگیر شوند.

علاوه بر این، این نوع تقسیم بندی دانه ای را می توان در کانال هایی نیز به دست آورد که به موجب آن می توانید مشتریان بالقوه را در پایگاه داده CRM خود با تبلیغات مرتبط هدف قرار دهید، در حالی که آنها در وب سایت های دیگر جستجو می کنند، یک رویکرد بازاریابی که نیاز به ارسال ایمیل هایی را که اغلب توسط آنها غیرشخصی تلقی می شوند، نفی می کند. مشتریان و در نتیجه حذف می شود.

مشتریان موجود را پیش بینی و هدف گذاری مجدد کنید

تمام این اطلاعات جمع آوری شده در پایگاه داده CRM در طول هر یک از این تمرین ها می تواند برای پیش بینی و هدف گیری مجدد مشتریان شما استفاده شود.

این به این دلیل است که رفتارهای گذشته مشتریان یک پیش‌بینی‌کننده عالی از الگوهای خرید آینده و پاسخ مشتری شما به کمپین‌های شما است، که اطلاعات مهمی است که می‌تواند به تیم‌های شما کمک کند تا کمپین‌های بسیار شخصی‌سازی شده و مؤثری را ایجاد کنند که می‌توانند در نقاط تماس مختلف تبدیل شوند. .

از این رو صرف نظر از اینکه در حال جمع‌آوری داده‌ها از وب‌سایت کسب‌وکارتان، خریدهای درون فروشگاهی، بخش‌های خدمات مشتریان هستید، مطمئن شوید که از CRM آسان برای تقسیم‌بندی این مشتریان بر اساس الگوهای مشترک فعالیت‌هایشان استفاده می‌کنید.

حال اگر اطلاعات شما در رابطه با مشتریان نادرست باشد، طبیعی است که زمان و منابعی را برای ایجاد تجربیات شخصی سازی شده تلف می کنید که برای مخاطب هدف جذابیتی نداشته باشد. بنابراین، همیشه به یاد داشته باشید که ابزار مناسبی را انتخاب کنید که به طور یکپارچه با پلتفرم CRM مبتنی بر ابر شما ادغام شود (مانند Zapier، PieSync ، و سایرین) که زمان صرف شده برای انتقال و تجزیه و تحلیل داده ها از چندین نقطه پایانی و کانال را کاهش می دهد. رشد کسب و کار.

  1. افزایش نرخ حفظ مشتری با چت بات ها

در دوران مدرن، هوش مصنوعی (هوش مصنوعی) همراه با ربات‌های چت راه طولانی را طی کرده است که می‌تواند تجارب خدمات برتر و معتبر به مشتریان را ارائه دهد.

از این رو امروزه استفاده از چت بات‌ها تقریباً ضروری شده است، زیرا تفاوت‌ها در بازار بین رقبا در حال کاهش است و در نتیجه تصمیم‌گیری‌های خرید توسط تجارب آنی مشتری دیکته می‌شود.

الگوریتم های هوشمند خدمات مشتری را بهبود می بخشد

در دوران مدرن که انتظارات مشتریان نیز بسیار بالاتر است، از این رو دیگر نمی توان تنها با تلاش های انسانی تجارب مشتری را افزایش داد.

بنابراین، اکنون استفاده از الگوریتم‌های هوشمند برای اتوماسیون هوشمند مراقبت از مشتری نیز گزینه ارزان دیگری برای ادامه مکالمه بین برند شما و مشتریان شما در زمان واقعی، 24/7 است.

الگوریتم های هوشمند، عملیات را تقویت می کنند

ویژگی‌های چت بات، زمانی که با CRM مبتنی بر ابر مناسب ادغام شوند، می‌توانند بسیار بیشتر از خدمات مشتری به مشتریان پیشنهادات شما انجام دهند.

این به این دلیل است که چت بات ها می توانند توسط مشاغل برای افزایش بهره وری و کارایی عملیاتی برای رشد کسب و کار نیز استفاده شوند.

ربات‌های چت می‌توانند به غیر از پاسخ دادن به سؤالات ساده، جلسات برنامه‌ریزی‌شده را به کارکنان شما یادآوری کنند، بدون اینکه مزاحمتی برای کارمندان شما ایجاد کنند.

در زیر مزایای کلیدی استفاده از چت بات برای کسب و کار خود را بیابید:

  • در دسترس بودن ربات‌های چت 24/7/365 تصویر برند شما را افزایش می‌دهد
  • چت بات ها به طور متوسط ​​تا 30 درصد هزینه پردازش درخواست های مشتری را کاهش می دهند
  • چت بات ها در فیلتر سطح اول درخواست های مشتری بسیار موثر هستند که به نوبه خود تجربه خدمات مشتری را بهبود می بخشد
  • چت بات ها برای هزاره ها جذاب هستند، زیرا آنها به طور کلی گزینه های سلف سرویس را ترجیح می دهند
  • چت بات ها هزینه های عملیاتی را کاهش می دهند
  1. تخصیص بهتر منابع و افزایش بهره وری

تمام داده هایی که هم به صورت خارجی یا داخلی تولید می شوند را می توان به طور موثر برای تخصیص بهتر منابع فروش شرکت شما مورد استفاده قرار داد.

از GPS در برنامه CRM خود برای اتصال حضوری استفاده کنید

چندین برنامه CRM وجود دارد که از ویژگی‌های GPS (سیستم موقعیت‌یابی جهانی) استفاده می‌کند که می‌تواند با استفاده آسان از CRM برای هدایت نمایندگان فروش شما به درهای مشتری احتمالی استفاده کند، که نه تنها به شناسایی سرنخ‌های بالقوه در جمعیت‌شناسی انتخابی شما کمک می‌کند، بلکه همچنین به ارائه یک نقشه و جهت به مکان های آنها کمک می کند.

  1. از گیمیفیکیشن برای افزایش بهره وری استفاده کنید

راه حل های نرم افزار CRM مبتنی بر ابر مدرن حتی می توانند برای ایجاد رقابت سالم در سازمان شما مورد استفاده قرار گیرند.

به عنوان مثال، داده های کارکنان ذخیره شده در CRM می تواند برای تجزیه و تحلیل جدول امتیازات و عملکرد معیار استفاده شود.

دلیل آن این است که با استفاده از ابزار CRM خود بر روی گیمیفیکیشن نه تنها می توانید به راحتی بهره وری را افزایش دهید، بلکه فروش را نیز افزایش دهید و در نتیجه سود کسب و کار خود را افزایش دهید.

نتیجه

بنابراین، زمانی که از تمام ویژگی‌های مختلف هر CRM ناشی از ابر مدرن مانند Salesforce یا هر CRM جایگزین Salesforce به درستی استفاده شود، کل سازمان شما می‌تواند از این فناوری رشد کسب و کار بهره‌مند شود، مدل‌های درآمدی ایجاد کند، هزینه‌های عملیاتی را کاهش دهد. ، فروش را افزایش می دهد و در نتیجه کارایی کسب و کار خود را برای ارائه تجربه مشتری در سطح جهانی که همیشه باعث رشد سریع می شود، افزایش می یابد.

ثبت نام