ایجاد برنامه مناسب برای رشد کسب و کار

رد این نکته‌ای است که رشد سرنخ را می‌توان مهم دانست که همه کسب و کارها برای توسعه قیف فروش به آن نیاز دارند.
ما این را می‌گوییم زیرا تنها درصد بسیار ناچیزی از سرنخ‌های خوب است که سازمان‌ها با استفاده از استراتژی‌های تولید سرنخ خود را به دست می‌آورند، در نهایت اگر به درستی پرورش یابند، «آماده فروش» می‌شوند. بنابراین، پرورش سرنخ‌های احتمالی برای یافتن نتایج برای کسب‌وکار شما یک فرآیند حیاتی است که نیازمند به‌کارگیری یک استراتژی استراتژی و کارآمد برای کسب‌وکار است.
بنابراین، در چند مورد از بهترین شیوه‌های پرورش سرنخ وجود دارد که می‌توانید شما را راهنمایی کنید که چگونه می‌توانید از فناوری برای ایجاد رشد عظیم کسب‌وکار  استفاده کنید:

1. از پیام های ایمیل استفاده کنید

زمانی که برای احتمال احتمالی خود ایمیل می فرستید، همیشه مطمئن شوید که ایمیل های شما حاوی چیزی است که می توانید برای آنها ارزش و علاقه داشته باشید. در غیر این صورت چرا آنها وقت خود را با خواندن مطالب ایمیل شما تلف می کنند؟

به عنوان مثال، اگر شما در تجارت پیش از پرداخت نقدی مرچنت یا کسب و کار تأمین مالی جایگزین هستید، ابتدا ایمیل های پرورش ممکن است روی موضوعی مانند «تفاوت بین پیش پرداخت نقدی تاجر و وام» انجام شود.

بنابراین، وقتی از نرم‌افزار MCA CRM برای ایجاد یک ایمیل خودکار برای مشتریان کم‌مصرف بالقوه نقدی استفاده می‌کنید، می‌توانید از CRM خود استفاده کنید، جذاب و جدید را به نمایش می‌گذارید و می‌توانید مطمئن باشید که مشتریان بالقوه شما بیش از حد مشتاق هستند. شما خواهید بود. ایمیل ها

در حالت ایده‌آل، برای پرورش کمپین‌ها، ایمیل‌های شما باید حاوی یک موضوع اصلی و همچنین فقط یک CTA (Call-to-Action) باشد.

مهم این است که شما باید حتماً روی موضوع خود متمرکز بمانید، در غیر این صورت ممکن است خطر این را داشته باشید که مخاطبان خود را با محتوای خسته کننده و نامربوط دور کنید.

سعی کنید مستقیماً به مشکلی بپردازید که رهبر شما در تلاش برای حل آن است، تا بتوانید آنها را وادار کنید تا ایمیل شما را مرور کنند و پیشنهاد شما را به وضوح درک کنند.

مانند بسیاری دیگر از جنبه‌های حیاتی بازاریابی درون‌گرا، برنامه‌های کارآمد پرورش سرنخ را می‌توان با ارزیابی پارامترهای خاصی ارزیابی و اندازه‌گیری کرد که می‌توان آن‌ها را در پلت‌فرم‌های نرم‌افزاری CRM یافت.

در اینجا سه ​​معیاری وجود دارد که باید به طور منظم در حین اجرای برنامه های پرورش رهبر خود برای سنجش کارایی کمپین های ایمیلی خود ردیابی کنید:

• نرخ باز شدن ایمیل - درصد افرادی که ایمیل های شما را باز کرده اند.

• نرخ کلیک - درصد افرادی که روی CTA یا هر پیوند دیگری در ایمیل کلیک کردند.

• نرخ لغو اشتراک - تعداد افرادی که ایمیل های شما را دریافت نکرده اند.

11: 51 درصد از بازاریابان ایمیل می گویند تقسیم بندی لیست ایمیل موثرترین راه برای شخصی سازی پرورش سرنخ است. - صعود 2برای توییت کلیک کنید

2. از بازاریابی تلفنی استفاده کنید

بکارگیری نمایندگان فروش داخلی که در زمینه پیشنهادات شما آموزش دیده اند یا انتصاب یک فروشنده خدمات بازاریابی تلفنی که در پرورش سرنخ B2B متخصص است، راه دیگری برای جلب نظر شماست.

اکنون، از نمایندگان بازاریابی تلفنی خود انتظار نداشته باشید که معاملات را با برقراری این تماس ها ببندند، زیرا در بیشتر موارد مشتریان احتمالی شما هنوز آماده خرید نیستند.

از این رو، همیشه به یاد داشته باشید که این تماس‌ها اساساً به منظور ارائه اطلاعات اضافی و منابع آموزشی اضافی هستند که به انتقال سرنخ‌ها و بالقوه‌های تبدیل از طریق قیف فروش کمک می‌کنند.

علاوه بر این، حتی می‌توانید از این مکالمات برای جمع‌آوری اطلاعات بیشتر مربوط به سرنخ در پایگاه داده CRM خود استفاده کنید، مانند اندازه یک سازمان خاص و نیازهای تجاری آن یا یک بازه زمانی احتمالی برای بستن معامله.

3. کیفیت سرنخ ها را ارزیابی کنید

در پرورش سرنخ، قضاوت در مورد اینکه آیا سرنخ ها در پایگاه داده CRM شما به اندازه کافی خوب هستند تا به تیم فروش منتقل شوند، یک عنصر بسیار مهم است، که راهی است که می تواند به شما کمک کند اثربخشی کمپین های بازاریابی خود را اندازه گیری کنید.

بنابراین می توانید یک سیستم امتیازدهی سرنخ را در نرم افزار CRM آسان خود پیاده سازی کنید که می تواند به شما در یافتن و جداسازی سرنخ های آماده فروش در پایگاه داده خود کمک کند.

با این حال، قبل از اجرای امتیازهای امتیازدهی سرنخ خود، همیشه قبل از تعیین معیارهای امتیازدهی خود، با تیم های فروش خود را انتخاب کنید.

بسته شدن

پرورش رهبری با کمک CRM آسان برای استفاده از اولویت هر شرکتی به ویژه در چشم اندازه B2B باشد.

به همین دلیل است که با اثبات سودمندی در درونگرا و تأثیرگذاری بسیار زیاد در ارائه سرنخ های از شرایط واجد شرایط به تیم های فروش، پرورش سرنخ به قرص جادویی برای کارهایی تبدیل می شود که ترک دنیای رشد متوسط، فروش کم و سهمیه ها را آماده می کند. دست رفته را پشت سر گذاشته و یک جهش کوانتومی در رهبری کسب و کار خود برای ساخت موتور فروش با رشد بالا که نوید رشد درآمد را می دهد، انجام می دهد.

ثبت نام