اهمیت پایگاه داده CRM تمیز برای یک تیم فروش موفق

فقط نظر از اینکه در چه صنعتی هستید، کسب و کار شما به ارتفاعات جدید می تواند واقعاً یک چالش برانگیز در سرنخالایی باشد.
در هر کسب‌وکاری، تیم‌های فروش آن به‌صورت متعدد به موفقیت دست می‌یابند، و بنابراین مشخص می‌شود که چرا یک کسب‌وکار یا تیم فروش موفق‌تر از دیگری است، چیز دیگری است.
با این وجود، به طور کلی دو عامل مهم وجود دارد که اکثر تیم‌های فروش موفق برای موفقیت و رشد کسب‌وکار خود از آنها استفاده می‌کنند: نرم‌افزار CRM با استفاده آسان و مدیریت‌های مناسب پایگاه CRM خود را ارائه می‌دهد.

چرا؟

این دلیلی است که برای پیشروی در این رقابت‌های بازار مدرن، کسب‌وکارها باید مناسب و اساساً ابزارهای مناسب برای کار در دست باشند.

ROCKET LAUNCH 2019 پارس ویتایگر می تواند به شما کمک کند تا سرنخ ها را به دست آورید، فرآیند فروش خود را خودکار کنید، تبدیل خود را بهبود ببخشید و ارجاعات بیشتری از مشتریان راضی دریافت کنید.برای توییت کلیک کنید

بنابراین، زمانی که کسب‌وکارها از داده‌های استفاده شده توسط تیم‌های فروش خود به صورت روزانه استفاده می‌کنند (که شامل اقدامات انجام شده توسط تیم‌های فروش برای تبدیل سرنخ‌های احتمالی به مشتریان می‌شود) و آن داده‌ها را در پایگاه داده CRM وارد می‌کنند، کسب‌وکار قدرتمندی ایجاد می‌شود. مدلی که هر کسب و کاری را نسبت به رقبای خود برتری می دهد.

به هر حال، استفاده از یک نرم افزار CRM قوی و آسان برای استفاده، هیچ فایده ای ندارد  ، اگر نتوانید از آن به طور کامل استفاده کنید - تمام داده های کسب و کار خود را مدیریت کنید، و فرآیند فروش را برای تیم های بازاریابی و فروش خود ساده کنید.

از آنجایی که مدیریت صحیح و موثر داده های CRM در ترکیب با یک نرم افزار CRM هوشمند و شهودی نه تنها بازاریابی، فروش و روابط با مشتری کسب و کار شما را افزایش می دهد، بلکه باعث می شود تیم های فروش شما به طور موثر کار کنند، که به نوبه خود رشد درآمد را به طور اجتناب ناپذیری افزایش می دهد.

دلایلی که برای مدیریت داده ها و افزایش فروش به نرم افزار CRM نیاز دارید

آیا هنوز از قلم و کاغذ یا صفحه گسترده برای ردیابی سابقه فروش مشتری خود استفاده می کنید و از نرم افزار CRM آسان برای مدیریت مشتریان یا ردیابی داده های فروش و فرآیندهای تجاری خود استفاده نمی کنید؟

نگران نباش! اگر مدیریت اطلاعات مشتریان شما هنوز در دوران پارینه سنگی یا عصر حجر قدیم گیر کرده است، هیچ زمانی بهتر از اکنون برای ارتقا وجود ندارد.

با پلتفرم‌های نرم‌افزاری باورنکردنی CRM که اکنون مانند پارس ویتایگر CRM برای کسب‌وکارهای کوچک و سایرین در دسترس است، کسب‌وکار شما می‌تواند به راحتی نه تنها تمام داده‌های سرنخ و مشتریان، بلکه حتی کل فرآیند فروش شما (از مدیریت سرنخ‌ها و مشتریان بالقوه گرفته تا بستن معاملات) را سازماندهی و یکپارچه کند. علاوه بر این، CRM همچنین تجزیه و تحلیل جامع داده و مدیریت ارتباط با مشتری را ارائه می دهد که برای کل تیم های فروش، بازاریابی و پشتیبانی شما قابل قبول است.

این به این معنی است که حتی اگر یکی از نمایندگان فروش در شرکت شما از جایی شروع کند که فروشنده دیگری کار را متوقف کرده است، می‌تواند تاریخچه کامل ارتباط و تعامل با مشتری را بیابد، که به نوبه خود باعث می‌شود مشتری احساس مهم بودن و ارزشمندی کند.
با یک پلتفرم نرم افزاری CRM کسب و کار کوچک مانند ConvergeHub، اطلاعات و داده های مهم به طور یکپارچه در تمام شبکه ها به روز می شوند، که به هر فرد در سازمان شما اجازه می دهد در مورد آنچه که بیشترین اهمیت را دارد - مشتری - متمرکز و به روز بماند.

وارد کردن داده‌های کسب‌وکار خود در پایگاه داده CRM در یک نرم‌افزار CRM آسان برای استفاده حتی می‌تواند زمان صرف شده برای تجزیه و تحلیل داده‌های مشتری برای تولید سرنخ، ارسال ایمیل‌های بعدی یا تنظیم قرار ملاقات برای تیم‌های فروش شما را آزاد کند. از آنجایی که، این وظایف خسته کننده می تواند زمان را از بین ببرد که فرصت های حیاتی برای برداشت درآمد را از تیم های فروش شما می گیرد.

استفاده آسان از نرم افزار CRM هنگامی که به طور موثر مورد استفاده قرار می گیرد به عنوان قلب سازمان شما عمل می کند و به تیم های فروش شما کمک می کند تا داده ها و فرآیندهای فروش را ساده کنند. با مدیریت و ردیابی همه فروش‌ها و تعاملات با مشتری، نرم‌افزار CRM با استفاده آسان مانند ConvergeHub، همه چیزهایی را که برای بستن معاملات و راضی نگه داشتن مشتریان خود نیاز دارید، فراهم می‌کند، که نیروی محرکه واقعی هر کسب‌وکار موفقی است.

با سازماندهی داده‌های مشتریان خود در پایگاه داده CRM در دسته‌های مفید مانند مشتریان، معاملات از دست رفته، تأثیرگذاران، شرکای بالقوه و بسیاری موارد دیگر، یک پلت فرم CRM آسان تضمین می‌کند که نمایندگان فروش شما هرگز در برآوردن نیازهای هر فردی که به آن کمک می‌کند شکست نمی‌خورد. رشد کسب و کار شما

فراتر از این، نرم‌افزار CRM ابزارهای تحلیلی قوی را نیز ارائه می‌کند که می‌تواند به سازمان شما کمک کند تا فروش استراتژیک و تصمیمات بودجه را با مشاهده برد-باخت، عملکرد تکرار و تجزیه و تحلیل شکاف‌ها در فرآیندهای فروش شما اتخاذ کند.

بنابراین، همه اینها در نهایت به چه معناست؟

پاسخ این است: مشتریان شادتر، تیم های فروش خوشحال، و در نتیجه فروش و درآمد بیشتر.

زمان سازماندهی - اکنون فرا رسیده است!

بر اساس تحقیقی که توسط یک آژانس معتبر جهانی در سال 2017 انجام شد، شگفت‌آور بود که متوجه شدیم 40 درصد از کسب‌وکارها در سراسر کشور از هیچ نرم‌افزار مدیریت داده استفاده نمی‌کنند و هنوز برای مدیریت سرنخ‌ها و فرصت‌ها به صفحه‌گسترده‌ها متکی هستند. نه پلتفرم های نرم افزاری CRM مبتنی بر ابر.

بنابراین، تا به حال حدس می زنیم که باید به خودتان بگویید: " من وارد هستم، اما چگونه شروع کنم؟

خوب، در واقع همه چیز بسیار ساده است. بنابراین ما به اینجا می رویم!

مرحله شماره 1- ثبت نام کنید

اگر کسب و کار کوچک و متوسط ​​شما از قبل نرم افزار CRM کسب و کار کوچک آسانی ندارد، اکنون زمان ثبت نام فرا رسیده است.

با تمام گزینه‌هایی که این روزها در دسترس هستند، ممکن است کمی احساس غرق شدن و غرق شدن کنید، اما با کمی تحقیق می‌توانید به سرعت دریابید که کدام نرم‌افزار قوی CRM کسب‌وکار کوچک ممکن است برای کسب‌وکار شما و تیم‌های فروش شما بهترین کار را داشته باشد.

مرحله شماره 2- داده های خود را در نرم افزار CRM خود وارد کنید

در درجه اول، هنگامی که شروع می کنید، باید واقعا مراقب نحوه وارد کردن داده های خود در پایگاه داده CRM باشید، به طوری که با فرآیندهای فروش شما مطابقت داشته باشد و به شما کمک کند تا مشتریان خود را دقیقاً همانطور که می خواهید ردیابی کنید.

خوشبختانه، آسان‌ترین نرم‌افزار CRM مبتنی بر ابر مانند ConvergeHub، همراه با آموزش‌های منظم و صریح است که تضمین می‌کند همه داده‌های شما به مناسب‌ترین راه‌ها وارد می‌شوند، که می‌تواند به شما کمک کند تیم‌های فروش خود را هدایت کنید و آنها را سازماندهی کنید. .

همه بهترین راه حل های نرم افزار CRM فروش، ویژگی هایی را برای مدیریت تمام داده های مشتری در پایگاه داده CRM، از طریق فرآیند فروش، ارائه می دهند، از جمله:

  • منجر می شود
  • کمپین ها
  • محصولات
  • قیمت گذاری
  • فرصت ها
  • صورتحساب و مظنه

انصافاً، در حالی که حتی یک نرم افزار CRM با استفاده آسان برای مشاغل فوق العاده مفید است، با این وجود، سیستم کاملی نیست.
از این رو، وارد کردن داده ها در پایگاه داده CRM، ممکن است در ابتدا مقداری فشار از سوی نمایندگان فروش شما داشته باشد و باعث شود آنها احساس کنند که زمان آنها می توانست سودآورتر برای فروش صرف شود (و نه وارد کردن داده)، اما در این مورد، به تیم خود یادآوری کنید که اطمینان حاصل کنید ورودی داده های با کیفیت در نرم افزار برای موفقیت بلند مدت هر تیم فروش حیاتی است.

مرحله سوم: رشد کسب و کار خود را مشاهده کنید

هنگامی که داده های فروش و مشتریان شما در پایگاه داده CRM سازماندهی شده و به طور موثر مورد استفاده قرار می گیرد، می توانید انتظار داشته باشید که رشد درآمد فروش خود را شاهد باشید و از این رو تیم های فروش شما در نهایت زمانی را برای تمرکز بر مشتریان خود پیدا می کنند. روش numero uno برای بهبود فروش و سودآوری.

به یاد داشته باشید، در بازار رقابتی امروز، استفاده از یک نرم افزار CRM آسان مانند پارس ویتایگر برای رشد فروش و سازماندهی اطلاعات مشتریان شما دیگر یک گزینه نیست، بلکه یک ضرورت مطلق برای بردن کسب و کار شما به سطح بعدی موفقیت است.

آیا کسب و کار شما با رشد متوسط ​​گیر کرده است یا بدون رشد؟

ببینید چگونه پارس ویتایگر می تواند رشد درآمد شما را در سال 2019 و بعد از آن افزایش دهد.

فقط اینجا را کلیک کنید تا یک جلسه 30 دقیقه ای پرتاب موشک را برنامه ریزی کنید تا کسب و کار خود را به سطح بعدی ارتقا دهید.

در اینجا چیزی است که پارس ویتایگر می تواند برای شما کاری انجام دهد:

    • از طریق کمپین های بازاریابی ساختاریافته، سرنخ ها را به دست آورید

    • پروسه فروش خود را برای پیگیری و پرورش مشتریان بسازید

    • با اتوماسیون فروش کارآمد، فروش را افزایش دهید

    • از طریق پشتیبانی کارآمد از سرمایه، مشتریان خود را به طرفداران متعصب تبدیل کنید

    • افزایش درآمد از طریق نقل قول ها و فاکتورها

    • مشاهده 360 درجه مشتری را برای ارائه بالاترین رضایت مشتری دریافت کنید

    • نقاط تماس در زمان واقعی با همه چند کانال بالقوه و مشتریان

    • گردش کار خود را خودکار کنید تا بهره وری تیم را افزایش دهید

ثبت نام