اهمیت مدیریت رهبری، چرا یک سیستم مدیریت سرنخ
مدیریت رهبری چیست، آنها را با ما توجیه و درک کنید. بسیاری از نمایندگان فروش هنوز متقاعد نشده اند که چرا باید از نرم افزار مدیریت سرنخ برای مدیریت مخاطبین خود استفاده کنند. نرخ پذیرش CRM در بین کارهای کوچک در حال افزایش است، اما موفقیت اجرای پروژه حد زیادی به پذیرش آن توسط تیم تا فروش دارد.
تیم فروش متحرک ترین تیم در یک سازمان است و موفقیت کسب و کار به عملکرد آنها در کسب و کار. اما اتفاقی که می افتد، آنها همچنین سازماندهی نشده ترین افراد در دفتر هستند. بهترین نرم افزار مدیریت تماس برای کارهای کوچک به آنها اجازه می دهد تا مخاطبین خود را به صورت سازمان یافته مدیریت، به روز رسانی و مشاهده کنند. این اطلاعات را در مورد اطلاعات جمع آوری شده توسط آنها ارائه می دهند و به آنها اجازه می دهند تا آنها را درک کنند.
تحت یک راه حل هوشمند مدیریت مشتری، مخاطبین را می توان بر اساس معیارهای سازماندهی کرد که برای یک نماینده فروش جذاب است. این به آنها اجازه می دهد تا بهتر از نیاز به استفاده از الگوی خرید استفاده کنید، قیمت های سفارشی را ارائه دهند و خدمات مناسب ارائه دهند.
سیستم مدیریت خط لوله به آنها اجازه می دهد تا بیشتر بر سرنخ هایی که احتمالاً نتایج بهتر به همراه خواهد داشت. به این ترتیب آنها را می توان جستجو کرد.
اگر مطمئن نیستید که چگونه تیم فروش خود را در استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری برای کسب و کارهای کوچک برای مدیریت مدیریت کنید، چند نکته برجسته در زیر آمده است:
- تمام اطلاعات تماس را در اختیار شما قرار می دهد
- نمای 360⁰ را به مشتری شما ارائه می دهد
- به شما امکان می دهد قیمت ها و خدمات سفارشی ارائه دهید
- به شما اجازه می دهد با مشتریان خود تعامل داشته باشید تا یک رابطه طولانی مدت قوی تر ایجاد کنید
- به شما امکان می دهد عملکرد خود را از طریق مدیریت معامله موثر اندازه گیری کنید
- این به شما امکان می دهد تلاش های فروش خود را ساده و بهینه کنید
راه حل کامل مدیریت سرنخ پارس ویتایگر CRM برای نمایندگان فروش پرمشغله است تا بتوانند بر روی شغل اصلی خود یعنی کسب کسب و کار بیشتر تمرکز کنند.
سرنخ ها را می توان مستقیماً از طریق فرم های وب، واردات تماس از طریق فایل های CSV و همچنین از طریق درج های دستی به CRM وارد کرد. پارس ویتایگر CRM مدیریت کامل سرنخ یک صفحه ای را ارائه می دهد که در آن کاربران می توانند بسیاری از کارهای دیگر را از یک رابط کاربری اضافه، ویرایش، اصلاح و انجام دهند.
سرنخ ها را می توان در قالب لیست مشاهده کرد که به کاربران امکان ویرایش درون خطی را می دهد. میتوانید وظایف/رویدادها/نظرات اضافه کنید، فایلها را به اشتراک بگذارید، ایمیل بفرستید و حتی لید را به لیست مورد علاقهتان اضافه کنید تا همه بهروزرسانیهای مربوط به آن را از طریق فیدها دریافت کنید.
شما می توانید با نگه داشتن ماوس بر روی دکمه تنظیمات در گوشه سمت راست بالا و سپس با انتخاب فیلدهای دلخواه برای نمای سفارشی، نمای لیست ها را سفارشی کنید. سرنخ ها را می توان ویرایش یا از صفحه فهرست حذف کرد.
از پنجره ای که با کلیک بر روی نماد ویرایش باز می شود، می توانید یک حساب را اضافه کنید یا ویرایش کنید. اطلاعات مرتبط با سرنخ را درج کنید، تاریخچه مکالمه را مشاهده کنید، وظایف و/یا رویدادها را اختصاص دهید، کتابخانه را مدیریت کنید، سرنخ ها را به حساب ها یا تبدیل کنید، همه را از صفحه مدیریت سرنخ واحد.
سود؟ سرنخ ها و مخاطبین خود را سازماندهی کنید تا با استفاده از پیچیده ترین راه حل مدیریت سرنخ ConvergeHub، فروش را افزایش دهید.