اهداف مهم با QuickBooks CRM برای تیم های فروش

ایجاد تیم فروش عالی همیشه اولین اولویت و بالاترین چالش برای هر سازمانی است. از آنجایی که ردیابی سرنخ‌ها، مشتریان و مشتریان بالقوه خود با استفاده از بهترین QuickBooks CRM برای تیم‌های فروش ، و اندازه‌گیری معیارهای فروش شما معمولاً بیشتر است، اگر فروشندگان مناسبی هستند که می‌توانند از فرآیند فروش شما استفاده کنند.

بهترین مدیران فروش در همه سازمان‌ها در سرتاسر جهان همیشه انسان‌های درون فروشندگان را می‌شناسند و به خوبی از احساسات دخیل می‌کنند در نقش‌های روزانه که توسط فروشندگانشان در تیم انجام می‌شود، اعتماد دارند.

ادغام QuickBooks و CRM برای کسب و کار شما کمک می کند تا تجربه بهتری را برای ارائه مشتری ارائه دهد. برای توییت کلیک کنید

همه ما می‌دانیم که هر مرحله از فروش با چالش‌ها و اضطراب‌های متمایز خود همراه است که مدیران فروش باید هنگام تصمیم‌گیری در مقیاس‌های فروش، که می‌خواهند آن‌ها را انجام دهند، در نظر بگیرید.

بنابراین، حتی اگر از بهترین QuickBooks CRM استفاده کنید، مطمئن شوید که برای کسب و کار مناسب هستید، که بسیار مهم است. زیرا، این شخصیت، توانایی و تصمیمات شما هستند که عوامل مهمی هستند که مستقیماً رشد می کنند و موفقیت کسب می کنند و کار شما را تعیین می کنند.

زمانی که فروشندگان مناسب می توانند از بهترین نرم افزارهای CRM برای QuickBooks استفاده کنند، این به مدیریت آن می شود که محیط مناسبی را برای افراد ایجاد کند تا با قابلیت پذیرایی، فرصت ها و پشتیبانی، بهترین کارها را انجام دهند.

به عبارت دیگر، وضوح عملکرد کارمند، انتظارات و انگیزه شما، پارامترهای اصلی هستند که عرصه مورد نیاز تیم شما را برای استفاده حداکثری از مهارت های حرفه ای خود ارائه می دهند.

ردیابی و ساختار فروش خود را ساده کنید

حتی اگر از بهترین نرم‌افزار CRM کسب‌وکارهای کوچک استفاده می‌کنید، اگر خیلی درگیر ردیابی بی‌فایده باشید، هرگز نمی‌توانید عملکرد مطلوب را از فروشندگان خود دریافت کنید .

به گفته یکی از کاربران Merchant Cash Advance CRM ما ، حذف همه چیز و بازگشت به اصول اولیه همیشه به شما کمک می کند تا یک فرآیند فروش ساده ایجاد کنید که به تیم فروش شما کمک می کند تا روی اهداف اصلی خود تمرکز کنند. این سادگی در فرآیند فروش همچنین باید با اخلاق شرکتی قدرتمندی ترکیب شود که باید دائماً با آن ارتباط برقرار کنید. بنابراین، به تیم فروش خود یادآوری کنید که در درجه اول بر فروش تمرکز کنند و کاری کنید که در کلمات شما این اطمینان را پیدا کنند که وظیفه شما به عنوان یک کارمند یا یک مدیر این است که مطمئن شوید که بقیه موارد رعایت می شود.

با این حال، به این معنا نیست که باید از داده‌های CRM که از QuickBooks CRM یا نرم‌افزار Merchant Cash Advance CRM دریافت می‌کنید، غفلت کنید و نادیده بگیرید.

آنچه واقعاً نشان می‌دهد این است که شما باید تلاش خود را صرف تمرکز بر آنچه واقعاً می‌تواند برای تیم فروش شما تفاوت ایجاد کند و پس از آن همه مهم‌ترین و کاربردی‌ترین بینش‌های نرم‌افزار CRM خود را که با QuickBooks ادغام می‌شود را فیلتر کنید.

بلکه باید ردیابی خود را اصلاح کنید و در هر مرحله از فرآیند فروش خود بر روی چند معیار (یا فقط یک) کلیدی از داده های CRM خود تمرکز کنید.

این به فروشندگان شما که از CRM کسب و کار کوچک شما استفاده می کنند کمک می کند تا کار خود را با گزارش و سایر وظایف اداری مسدود نکنند.

به جای نتیجه، روی «شاخص» تمرکز کنید

هنگامی که کاربر QuickBooks CRM یا نرم‌افزار Merchant Cash Advance CRM هستید، نمی‌توانید از صحبت در مورد KPI فرار کنید، با این حال، ما اغلب معنای واقعی KPI را نادیده می‌گیریم - این که نباید صرفاً به عنوان یک نتیجه مشاهده شود.

KPI ها شاخص های عملکرد هستند. عناصری که باید در نظر گرفته شوند تا درک بهتری از چگونگی دستیابی به نتایج معین و چگونگی بهبود شرایط در آینده برای رشد کسب و کار شما پیدا کنید.

به گفته برخی از مدیران فروش کهنه کار، کسانی که از Merchant Cash Advance CRM ما استفاده می کنند، به نظر آنها، آنها دریافتند که فروشندگان اغلب به جای تمرکز بر انجام درست فرآیند خود، در نتیجه وسواس دارند.

در اینجا یکی از رایج ترین معیارهای CRM مورد استفاده در فروش آمده است:

برنده می شود

وقتی در مورد برد صحبت می کنیم، به طور خاص در مورد معاملات بسته در برابر سهمیه ماهانه یا سه ماهه صحبت می کنیم.

واضح است که برنده شدن در فروش به شما کمک می کند تا از عملکرد تیم خود به معنای وسیع تری بدانید، اما با این وجود، این معیار در QuickBooks CRM شما یا هر نرم افزار CRM کسب و کار کوچک دیگری، بینش بسیار کمی در مورد "چرا" ارائه می دهد.

بردها یک نتیجه هستند و نه یک شاخص، زیرا هرگز نمی توانند بگویند که نمایندگان فروش شما چه کارهایی را متفاوت انجام می دهند یا چگونه می توانید فرآیند فروش خود را برای دستیابی به نتایج بهتر بهینه کنید.

بنابراین، دانستن تعداد بردها فقط یک داده CRM بدون هیچ گونه بینشی است، زیرا دانستن نتایج به شما کمکی نمی کند تا فروش بیشتری داشته باشید.

معیارهای فروش که باید روی آنها تمرکز کنید:

بنابراین، اینها معیارهای فروش خاصی هستند که شما باید زمان خود را صرف کنید، که می تواند آنچه را که عمل را در هر مرحله از فرآیند فروش توسعه می دهد، اندازه گیری کند، نه تنها تمرکز بر نتایج.

  • تعداد کل معاملات در قیف فروش شما
  • اندازه متوسط ​​معامله در خط لوله شما
  • نسبت بسته شدن (متوسط ​​درصد معاملات بسته شده)
  • سرعت فروش (میانگین زمان صرف شده برای بستن معامله)

گزارش فروش هر نرم افزار CRM کسب و کار کوچک، نگاهی دقیق به هر مرحله از خط لوله فروش شما ارائه می دهد. از آنجایی که هر یک از این گزارش‌ها به‌طور خودکار در QuickBooks CRM تولید می‌شوند، تجسم فرآیند فروش و مشخص کردن مناطق، که نیاز به بهبود فوری دارد، آسان می‌شود.

بهترین CRM کسب و کارهای کوچک مانند نرم افزار ConvergeHub QuickBooks CRM و MCA CRM، به نمایش بصری اجازه می دهد تا معیارهای فوق را مشاهده کند که به ساده سازی فرآیند فروش کمک می کند، و شما را قادر می سازد تا به طور فعال عملکرد تیم فروش خود را اندازه گیری کنید و تغییرات لازم را در زمان و زمان انجام دهید. با توجه به ماهیت کسب و کار شما مورد نیاز است.

به طور خاص، می توانید معیارهای فروش زیر را در تیم فروش خود ارزیابی کنید:

  • پوشش خط لوله فروش
  • نرخ برد فرصت توسط نمایندگان فروش فردی
  • سرعت چرخه فروش تاریخی

Opportunity Win Rate چیست؟

Opportunity Win Rate درصد معاملات بسته شده برنده شده را به تفصیل شرح می دهد.

به زبان ساده، اگر بتوانید این معیار را افزایش دهید، می توانید درآمد بیشتری برای کسب و کار خود به ارمغان بیاورید.

با این معیار می توانید:

  • تأثیر ابتکارات توسعه کسب و کار جدید را اندازه گیری کنید
  • به استراتژی‌های فروش که در بخش‌های مشتریان پیاده‌سازی کرده‌اید نگاه کنید
  • عملکرد نمایندگان فروش مختلف را در تیم فروش خود مقایسه کنید

مهمتر از همه، اگر به مراحل مختلف قیف فروش خود نگاه کنید و تجزیه و تحلیل کنید که کجا فرصت‌ها برای نمایندگان فروش شما از دست می‌رود، با استفاده از نرم‌افزار QuickBooks CRM می‌توانید برنامه‌های آموزشی را برای بهبود مهارت‌های خود در زمینه‌های خاص به آنها توصیه کنید. :

  • ایجاد رابطه
  • بهبود دانش محصول
  • بهبود مهارت های دمو
  • بهبود مهارت های مذاکره و بستن

با ساختن قیف فروش و در اختیار داشتن داده های CRM، می توانید با نمایندگان فروش خود در سطح شخصی کار کنید تا اعتماد به نفس و مهارت های آنها را در ضعیف ترین بخش های عملکردشان تقویت کنید.

به یاد داشته باشید که همیشه در این مسیر منطقی فکر کنید:

  • داده ها
  • تحلیل و بررسی
  • عمل

کار با تیم فروش خود با استفاده از QuickBooks CRM به این شیوه، مناسب‌تر، عملی‌تر و مفیدتر از ردیابی صرف تعداد شماره‌گیری‌ها، اندازه‌گیری زمان مکالمه یا نمایش‌های برنامه‌ریزی‌شده و سپس درخواست از تیم فروش خود برای «انجام بیشتر» است.

سرعت چرخه فروش چیست؟

سرعت چرخه فروش میانگین زمان صرف شده توسط فروش شما برای برنده شدن در هر معامله است. شما همچنین می توانید میانگین زمان صرف شده توسط نمایندگان فروش خود را برای مراحل جداگانه در فرآیند فروش اندازه گیری کنید که به عنوان "مدت در مرحله" نامیده می شود.

نگاهی به چرخه میانگین فروش تاریخی می تواند به شما کمک کند تا تصویری از احتمال بسته شدن معاملات فعلی خود بسازید و خریداران احتمالی و فرصت های در معرض خطر را درک کنید.

این معیار می تواند به نمایندگان فروش شما کمک کند تا بفهمند کدام معاملات به زمان و تلاش آنها نیاز دارند.

با استفاده از این داده‌های CRM می‌توانید هنگام پیش‌بینی یک خط لوله فروش وزنی ایجاد کنید (فرصت‌های با احتمال بالاتر ارزش بیشتری به خود اختصاص می‌دهند)، که به شما امکان می‌دهد نتایج فروش خود را با دقت بیشتری پیش‌بینی کنید.

معیارهای خود را برای کمک به تمرکز تیم خود بر فروش ساده کنید

اکنون با استفاده از معیارهای یک QuickBooks CRM، از آنجایی که می‌دانید تیم شما کجاست، می‌توانید هر مرحله از خط لوله فروش را ارزیابی کنید، پیش‌بینی دقیق‌تری داشته باشید و نمایندگان فروش خود را به صورت جداگانه در مناطق خاصی که ضعیف هستند، راهنمایی کنید.

بنابراین، از Merchant Cash Advance CRM یا QuickBooks CRM خود استفاده می‌کنید تا فقط یک کلید را برای اندازه‌گیری عملکرد در هر مرحله از فروش اختصاص دهید و شروع به رفع پیچیدگی ویژگی‌های خود کنید تا تیم شما را برای یک چیز اصلی تغییر دهید. هر فروش مهم است. مدیران و نمایندگان - فروش.

ConvergeHub را به صورت رایگان امتحان کنید

صبر کن! اگر 2 دقیقه فرصت دارید… نظر خود را در زیر بنویسید و به ما اطلاع دهید که بزرگترین غذای شما چه بوده است!