افسانه‌هایی درباره QuickBooks CRM برای تیم‌های فروش افشا شد

بهره وری | توسط پاتریشیا جونز

QuickBooks <a href='https://salesacademy.blog.ir/page/crm'>CRM</a> برای تیم های فروش

راه حل مدیریت ارتباط با مشتری یا نرم افزار CRM چندین دهه است که وجود دارد. با این حال، در چند سال گذشته، از CRM به طور سرسام آوری افزایش یافته است و شما هم کسب و کارهای کوچک و هم در سطح سازمانی از CRM برای فروش استفاده می کنید، می توانید یک QuickBooks CRM را برای تیم هایی که قادر به فروش باشند. ارائه رایگان QuickBooks CRM است.

فناوری CRM در طول سال ها به طور قابل توجهی تکامل یافته است، اما هنوز هم، چندین تصور غلط وجود دارد که راه حل CRM در واقع چیست یا چه کاری انجام می دهد، در ذهن خریداران احتمالی CRM باقی مانده است. به ویژه، پلتفرم‌های ارتباط با مشتری که با راه‌حل‌های نرم‌افزاری مانند QuickBooks ادغام می‌شوند، که به ادغام با پلت‌فرم‌های نرم‌افزار مالی و حسابداری کمک می‌کند و در نتیجه، به تیم‌های فروش کمک می‌کند تا کار خود را کارآمدتر انجام دهند.

ما آنها را افسانه های CRM می نامیم.

در اینجا برخی از افسانه‌های اصلی که درباره نرم‌افزار CRM فروش مانند QuickBooks CRM برای تیم‌های فروش رد شده است، آورده شده است.

یک نرم افزار CRM می تواند کمک زیادی به کاهش هزینه ها کند و استفاده از آن می تواند منجر به کاهش هزینه های بازاریابی تا 23 درصد شود - Cloudswaveبرای توییت کلیک کنید

  1. CRM فروش بسیار پیچیده است

در روزهای اولیه، نرم افزار CRM فروش غیر شهودی، درهم و پیچیده بود که با منحنی یادگیری بسیار شیب دار همراه بود. بازار به این موضوع توجه کرد و از این رو نرم افزار CRM شهرت پیدا کرد که یک قطعه شگفت انگیز تکنولوژیکی پیچیده است که برای مدیریت عملکردهای خود به مهارت های محاسباتی پیشرفته نیاز دارد.

با این حال، آن روزها گذشته است و فناوری CRM با جهش و مرز تکامل یافته است. امروزه پلتفرم‌های نرم‌افزار CRM با استفاده آسان، دارای رابط‌های بصری کشیدن و رها کردن مانند پارس ویتایگر هستند که حتی به غیر فنی‌ترین کاربران این امکان را می‌دهد تا به سرعت از پلتفرم یاد بگیرند و از آن استفاده کنند.

این دقیقاً دلیلی است که سیستم‌های CRM مانند پارس ویتایگر که برای دسترسی کسب‌وکارهای کوچک و در حال رشد ساخته شده‌اند، منحنی یادگیری بسیار کوتاهی دارند.

  1. CRM خیلی گران است

یکی دیگر از افسانه های رایج در مورد سیستم های CRM که در روزهای اولیه این فناوری متولد شدند این است که راه حل های CRM بسیار گران هستند. از آنجایی که در آن زمان، کسب و کارها معمولاً باید بیش از 1000 دلار در ماه یا حتی مبلغ بیشتری را برای پیاده سازی CRM در یک شرکت هزینه کنند.

متأسفانه، این تصور هنوز وجود دارد و بسیاری از آن‌ها به تاریخ آن باور دارند.

با این حال، حقیقت این است که قیمت راه‌حل‌های نرم‌افزار CRM در سال‌های اخیر به‌طور چشمگیری کاهش یافته است، که در درجه اول به دلیل رشد نرم‌افزار CRM مبتنی بر ابر و تعداد بیش از حد فروشندگان جدیدی که وارد بازار CRM شده‌اند، اتفاق افتاده است.

به عنوان مثال، پارس ویتایگر CRM نه تنها یک نسخه آزمایشی رایگان 14 روزه از نرم افزار ارائه می دهد، بلکه به شما امکان می دهد از پارس ویتایگر در یک سرویس مبتنی بر اشتراک پرداختی (سه ماهه یا سالانه) استفاده کنید، با بسته شروع آن کم هزینه شده است. 9 دلار برای هر کاربر در ماه اگر صورتحساب سالانه باشد.

  1. اگر یک CRM بخرم، همچنان باید یک سیستم نرم افزار بازاریابی بخرم

در زمان حاضر، یک فناوری نوآورانه و جدید از نوع CRM وارد بازار شده است. این نرم افزار به عنوان نرم افزار CRM همه در یک همگرا شناخته می شود که شامل مدیریت کامل ارتباط با مشتری برای فروش، بازاریابی، پشتیبانی مشتری و حتی حسابداری در یک پلت فرم است. بنابراین، هنگامی که یک QuickBooks CRM برای تیم‌های فروش مانند پارس ویتایگر خریداری می‌کنید، دیگر نیازی به خرید سیستم‌های اتوماسیون مختلف برای پشتیبانی مشتری، فروش، بازاریابی یا حساب‌ها ندارید، زیرا در CRM ساخته شده‌اند.

این بدان معناست که همه داده‌هایی که به صورت متمرکز در پایگاه داده CRM ذخیره می‌شوند، اعم از فروش، بازاریابی، پشتیبانی یا حساب‌ها، برای همه قابل مشاهده است، که به همسو کردن تیم‌های مختلف شما کمک می‌کند و باعث می‌شود همه افراد در سازمان شما کارآمدتر کار کنند.

  1. CRM فقط برای ذخیره اطلاعات تماس استفاده می شود

استفاده آسان از نرم افزار QuickBooks CRM که از بازاریابی، فروش، حساب ها و پشتیبانی مشتری پشتیبانی می کند، برای انبوهی از فعالیت ها استفاده می شود. بنابراین، هنگامی که یک CRM همگرا مانند پارس ویتایگر را در تصویر می آورید، لیست فرآیندهایی که می توانند با بهترین CRM برای QuickBooks آنلاین خودکار شوند، به طور تصاعدی افزایش می یابد که عبارتند از:

  • صورتحساب و صورتحساب
  • بازاریابی ایمیلی
  • صفحه فرود و ایجاد فرم وب را بکشید و رها کنید
  • کمپین چند کاناله
  • تولید سرنخ و امتیاز دهی
  • نوبت دهی آنلاین
  • ایجاد معیارها و تجزیه و تحلیل پیشرفته برای تصمیم گیری های داده محور
  • ایجاد eDoc و امضای الکترونیکی
  • تلفن پیشرفته برای تماس های فروش ساده
  • میز راهنمایی و اتوماسیون پشتیبانی مشتری
  • CRM اجتماعی و قابلیت های شنیداری اجتماعی
  • ایجاد گردش کار مدیریت پروژه
  • و خیلی بیشتر

  1. CRM برای فروش با سیستم های دیگر من یکپارچه نمی شود

این در زمان حاضر کاملاً یک افسانه است، زیرا برعکس، اکثر راه حل های CRM مانند پارس ویتایگر به عنوان سیستم های SaaS (نرم افزار به عنوان سرویس) فروخته می شوند.
این بدان معناست که اکثر CRM های مبتنی بر ابر دارای API های باز هستند که به شما امکان می دهد تقریباً هر برنامه شخص ثالثی مانند QuickBooks و سایر برنامه های مورد نظر خود را با استفاده آسان CRM خود ادغام کنید.

این ادغام‌ها دری را برای کاربران باز می‌کند تا پیچیده‌ترین وظایف را با استفاده از افزونه و API مناسب، مانند حسابداری، صورت‌حساب، صورت‌حساب، و ایجاد امضاهای الکترونیکی و غیره، بدون نیاز به ترک CRM انجام دهند. راه‌حل‌های مدرن CRM، نه تنها به شما امکان می‌دهند برنامه‌های صورت‌حساب و صورت‌حساب مانند QuickBooks را ادغام کنید، بلکه ایمیل، تلفن، برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی و سایر موارد را با پلتفرم CRM ترکیب کنید.

نتیجه

نکته پایانی این است که نرم افزار CRM قدیمی دهه 90 و اوایل دهه 2000 در سال 2018 از بین رفته و منسوخ شده است.
از آنجایی که اکثر راه حل های نرم افزاری مدیریت ارتباط با شبیه به پارس ویتایگر QuickBooks CRM در فضای ابری زندگی می کنند، بسیار مقرون به صرفه و بسیار شهودی هستند. که به کسب و کار شما قدرت می دهد تا در حوزه کاری شما رقابتی تر باشد، که به نوبه خود سود را افزایش دهد و در عین حال هزینه ها را کاهش دهد و تیم های فروش شما را قادر می سازد زمان را بیشتر کنند. صرفاً تعیین کنند.

در پارس ویتایگر جدید هستید؟ برای شروع آزمایشی رایگان 14 روزه خود، روی زیر کلیک کنید.