افزایش فروش و فروش متقابل با یک نرم افزار موثر QuickBooks CRM
همهی ما گاهی اوقات در میان فروشهای سختگیرانه بودهایم، و از این رو میدانیم که فروش و فروش متقابل را افزایش میدهد که چرا رپ بدی را همراه دارد.
با این حال، اگر به طور خودکار انجام شود، با یک نرم افزار قوی QuickBooks CRMهر دوی این استراتژیهای خرید در واقعهای موفقیتآمیز برای رشد کسبوکار شما با استفاده از پایگاههای واقعی برند شما هستند.
بنابراین، در درجه اول، اجازه دهید قبل از این که در مورد استراتژیهای عالی که میتوان آن را در عملی شدن باپیوندند، تفاوت بین فروش متقابل و فروش متقابل را روشن کرد.
اول از همه، افزایش فروش زمانی اتفاق میافتد که مشتری موجود را میپذیرد و متقاعد میکند که یک کالا، نسخه گرانتر یا ارتقای خرید مورد خود را بخرد. یک مثال یک افزایش فروش زمانی است که شخصی در رستوران از شما می پرسد "آیا چیپس سیب زمینی را با آن کلاس می دهید؟"
در اینجا افزایش فروش اتفاق می افتد زیرا قبلاً یک ماده غذایی را خریداری کرده است و سیب زمینی سرخ شده را به منو آن را به ترکیبی خوشمزه و گران تر تبدیل می کند.
افزایش 2 درصدی در حفظ مصرف کننده مشابه کاهش 10 درصدی هزینه ها دارای امتداد مورفی و مارک مورفی است. برای توییت کلیک کنید
از سوی دیگر، فروش متقابل زمانی اتفاق می افتد که شما سعی می کنید مشتری خود را متقاعد کنید تا محصولات یا خدمات اضافی را خریداری کند که خرید اولیه مشتری را تکمیل می کند. به عنوان مثال، هنگام خرید یک خودروی دو چرخ، فروشنده شما را تشویق می کند (امیدوارم) به منظور ایمنی خریدار، یک چراغ مه شکن و یک کلاه ایمنی اضافه کنید.
از این رو، صرف نظر از هر چیزی که شرکت شما می فروشد، عمل فروش در افزایش فروش موثرتر می شود، در حالی که فروش متقابل به ایجاد تجارت تکراری و افزایش درآمد شما کمک می کند.
آیا اکنون برای شروع آماده اید؟
سپس، به خواندن یا دانلود این PDF ادامه دهید تا بدانید چگونه بهترین CRM برای QuickBooks آنلاین مانند پارس ویتایگر دستیابی به این اهداف را آسانتر میکند.
همیشه در مورد قیمت گذاری شفاف بمانید
در حین افزایش فروش و فروش متقابل محصولات یا خدمات خود، مشتریان شما هرگز نباید احساس کنند که فریب خورده اند تا بیشتر خرج کنند. بنابراین، به کارمندان خود که از QuickBooks CRM شما برای تیمهای فروش استفاده میکنند، راهنمایی کنید تا قبل از اطلاع از مزایای خرید محصولات یا خدمات، در مورد هزینههای پیشنهادی(های) افزودنی آگاه باشند. به یاد داشته باشید که مشتریان همیشه از صداقت قدردانی می کنند، بنابراین اگر اعداد ناشناخته آنها را پرت نکنند، احتمالاً ارزش پیشنهادات پیشنهادی شما را در نظر می گیرند.
ارائه برآوردی به مشتریان خود که به صورت خط به خط قیمت گذاری پیشنهادات شما را ارائه می دهد، همیشه مفید است.
استفاده از نرمافزار QuickBooks CRM به مدیران فروش شما این امکان را میدهد تا تخمینهایی را مستقیماً در نرمافزار ساده CRM ایجاد کنند ، بدون اینکه نیازی به منتظر ماندن شخص دیگری برای دسترسی به QuickBooks باشند.
پیشنهادات مرتبط را با هم بچینید
در اینجا دلیل این است که " آیا چیپس سیب زمینی را با آن ترجیح می دهید؟ ” بسیار موثر است. مشتریان بالقوه همیشه یک معامله خوب را دوست دارند، و معمولاً خرید یک پیشنهاد ترکیبی ارزانتر از خرید همبرگر خود و بازگشت دوباره برای چیپس سیبزمینی است.
اکنون، اگر متوجه شدید که مشتری شما در حال بحث است که آیا کالای اضافی را به خرید خود اضافه کند یا خیر، سعی کنید یک تخفیف با زمان محدود در پیشنهاد ترکیبی ارائه دهید، که مطمئناً به جای منتظر ماندن، انگیزه ای برای خرید در حال حاضر ایجاد می کند.
بنابراین، اگر میخواهید قبل از دادن وعدههای بزرگ به قیمتهای منظم اقلام موجود در فهرست فروش خود مراجعه کنید، پلتفرمهای نرمافزار QuickBooks CRM مانند پارس ویتایگر به نمایندگان شما این امکان را میدهد تا به راحتی لیست پیشنهادات شما و قیمتهای معمول آنها را بدون خروج از CRM مشاهده کنند.
ترجیحات مشتریان خود را بشناسید
با توجه به مارکتینگ متریکز، یکی از شرکتهای پیشرو در تحقیقات بازار که تنها بر سرمایهگذاریهای مشاور فروخته شده و بیمه در سراسر جهان تمرکز میکند، میگوید: «احتمال فروش به یک مشتری موجود 60 تا 70 درصد است، در حالی که احتمال فروش به یک مشتری جدید است. چشم انداز 5-20٪ است.
این تا حد زیادی به این دلیل اتفاق می افتد که اگر از یک نرم افزار CRM آسان استفاده می کنید، کارمندان شما از قبل می دانند که مشتریان فعلی شما چه کسانی هستند و ترجیح می دهند در کل چه چیزی بخرند.
بنابراین، با استفاده از بهترین نرمافزار CRM برای QuickBooks مانند پارس ویتایگر که یکپارچهسازی QuickBooks CRM را رایگان ارائه میدهد، کارمندان شما میتوانند خریدها و ترجیحات قبلی مشتری شما را ردیابی کنند، که پس از آن میتوان برای شناسایی فرصتهای فروش و فروش متقابل که بیشترین ارتباط را با علایق آنها دارد، استفاده کرد. .
استفاده از نرمافزار QuickBooks CRM مانند پارس ویتایگر نه تنها تصویری 360 درجه از تاریخچه مشتری با کسبوکار شما ارائه میکند، بلکه تمام جزئیات شخصی و ارتباطات گذشته را با مشتریان ارائه میدهد که شامل یادداشتها، مکالمات تلفنی، پاسخ آنها به ایمیل سفارشی شما میشود. کمپینها را در یک مکان متمرکز، قبل از تدوین یک طرح فروش جدید.
سفرهای مشتریان خود را درک کنید
به خط داستانی که منجر به اولین خرید مشتری شما شده است توجه کنید، حتی اگر متوجه شدید که آنها مشغول هستند و روی رفع یک مشکل یا رسیدن به یک هدف متمرکز هستند، ممکن است به نکات دردناک دیگری نیز اشاره کرده باشند که به آن علت مرتبط است. بنابراین، توجه به این برنامههای بلندمدت مشتریان فرصتهایی را برای فروش و فروش متقابل باز میکند، زمانی که مشتریان آماده برداشتن گام بزرگ بعدی خود هستند.
از این رو، همیشه کارکنان خود را تشویق کنید تا تک تک ارتباطات خود را با تعاملات مشتری خود به عنوان یک فعالیت اجباری ثبت کنند و اطمینان حاصل کنید که همه اعضای تیم های فروش، بازاریابی و پشتیبانی مشتری شما به اطلاعات مشتری دسترسی دارند تا به مشتریان در سفر با برند شما کمک کنند. .
نتیجه
از این رو، افزایش فروش و فروش متقابل نیازی نیست همیشه یک امر مبهم باشد، زیرا کلید هر دو این رویکرد استراتژیک بر ارائه ارزش به مشتری شما متمرکز است.
یک نرم افزار QuickBooks CRM مانند ConvergeHub، استراتژی های استراتژیک فروش و متقابل را ایجاد می کند که برای ارائه ارزش ها به مشتریان شما امکان پذیر است، که در نتیجه شما را افزایش می دهد.