اشتباهات بازاریابی فیس بوک برای جلوگیری از بهترین CRM برای مشاغل کوچک

منابع کوچک بیز | توسط پاتریشیا جونز

بهترین <a href='https://salesacademy.blog.ir/page/crm'>CRM</a> برای کار

اکنون که فیس‌بوک به نقطه کانونی اجتماعی «عملی» تبدیل می‌شود معمولاً همه چیز در اینترنت است، برای کاربران بهترین CRM برای کارهای کوچک از هر زمان دیگری مهم است که از تمام قدرت این پلت فرم رسانه‌های اجتماعی استفاده کنند یا از آنها عقب بمانند. . آن دسته از کارهایی که واقعاً از فیس بوک استفاده می کنند.

در مقاله قبلی ما در مورد ایجاد یک مشتری سفارشی فی بوک با استفاده از پارس ویتایگر CRM آسان برای SMB ، توضیح داده می شود که چگونه وسایل کوچک می تواند از پایگاه داده CRM خود استفاده کند.برای ارسال تبلیغات هدفمند فیس بوک، با ایجاد لیستی از مخاطبان سفارشی، برای جذب مشتریان بالقوه به وب سایت های تجاری خود.

93 درصد از بازاریابان به طور منظم از تبلیغات فیس بوک استفاده می کنند، که به معنای حدود 3 میلیون کسب و کار است که از فیس بوک برای بازاریابی کسب و کار خود استفاده می کنند.- Facebookبرای توییت کلیک کنید

در حالی که ممکن است اینطور به نظر برسد، تنها چیزی که نیاز دارید یک صفحه خوب، یک نمایه صوتی و چند پست معمولی است تا محتوای خود را واقعاً در میان جمعیت برجسته کنید. با این حال، سیل محتویات در فیس بوک اغلب دستیابی به آن را دشوار می کند.

خوشبختانه، تعدادی از اشتباهات رایج وجود دارد که صاحبان بهترین CRM برای کسب و کارهای کوچک در فیس بوک می توانند از آنها اجتناب کنند، که اگر از آنها جلوگیری شود بدون شک می تواند به برتری برند شما در فیدهای خبری مخاطبان هدف فیس بوک شما کمک کند.

  1. نمایه خود را ناقص رها کنید

یکی از رایج‌ترین اشتباهاتی که بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک و متوسط ​​مرتکب می‌شوند، پرهیز نکردن با جدیت است. مطمئن شوید که صفحه شما جدا از تصاویر جذاب، آدرس سازمان، ساعات کاری و سایر اطلاعات تماس ضروری را نیز دارد. در حالی که ممکن است این یک چیز بیهوده به نظر برسد، اما شما واقعاً شگفت زده خواهید شد که بدانید چه تعداد از کسب و کارها نمایه خود را ناقص و از نظر بصری غیر جذاب می گذارند که در نهایت باعث می شود آنها جایگاه بسیاری از بازدیدکنندگان احتمالی را در صفحه خود از دست بدهند.

  1. عدم موفقیت در تبلیغ محتوای شما

برای بسیاری می‌دانند که الگوریتم فیس‌بوک یک الگوریتم پیچیده و دشوار است. بنابراین، اگرچه به نظر می رسد که فقط با به اشتراک گذاری محتوای شما، مردم به طور جادویی به سمت آن هجوم می آورند، اما در واقع، خیلی آسان است که پست های شما توسط انبوهی از مطالبی که در فیدهای خبری روزانه هر کاربر پست می شود، پنهان شوند. خوشبختانه، فیس بوک دارای ابزارهای پولی و رایگان داخلی فراوانی است که به شما کمک می کند محتوای خود را تبلیغ کنید و مشتریان را به صفحه خود هدایت کنید.

  1. نادیده گرفتن پست های ویدئویی

طبق آمار خود فیس بوک، مشخص شده است که صفحات تجاری که به طور منظم محتوای ویدیویی را به اشتراک می گذارند تا 135 درصد عملکرد بهتری از پست های مبتنی بر تصویر یا متن دارند. با این حال، هنگامی که ویدیوی خود را به اشتراک می گذارید، مطمئن شوید که از پخش کننده ویدیوی بومی فیس بوک استفاده می کنید، زیرا این پست های ویدیویی توسط الگوریتم های فیس بوک بسیار بالاتر از جاسازی ویدیوهای سایر بخش ها مانند Vimeo و YouTube رتبه بندی می شوند.

  1. شکست در جذب مخاطب

فقط ایجاد و آپلود پست به طور منظم کافی نیست. فیس بوک به عنوان یک پلتفرم رسانه اجتماعی مکانی است که افراد دور هم جمع می شوند و اطلاعات را به اشتراک می گذارند. بنابراین مشارکت مخاطب نقش مهمی در الگوریتم فیس بوک ایفا می کند. از این رو، برای اینکه فیدهای خود را در فیس بوک برجسته کنید، باید مخاطبان خود را درگیر کنید. یکی از رایج‌ترین و ساده‌ترین روش‌ها برای انجام این کار، ایجاد پست‌هایی با پایان باز است که مخاطبان را تشویق می‌کند تا به نظرات ارسال شده در پست شما پاسخ دهند و پاسخ دهند. بنابراین، با استفاده از تخیل خود، پست هایی ایجاد کنید که سؤالات باز را بپرسند.

  1. ارسال بیش از حد پراکنده

یکی از چیزهای اصلی در مورد بازاریابی فیس بوک این است که صاحبان بهترین CRM کسب و کارهای کوچک که از فیس بوک برای واکشی مشتریان بالقوه و سرنخ ها استفاده می کنند، اغلب فراموش می کنند که در فیدهای خبری کاربر بمانند. این بدان معناست که بسته به مقیاس جمعیتی کسب و کارتان، باید پست های خود را به طور منظم، حتی ممکن است چندین بار در روز آپلود کنید. با این حال، تعداد زیاد پست‌ها در فیس‌بوک نیز می‌تواند شما را وادار به عدم فالو کردن کند. بنابراین، به نحوه پست کردن سایر مشاغل در منطقه خود نگاه کنید و سپس به تعادل خوبی بین تعداد پست هایی که نیاز دارید روزانه در فیس بوک آپلود کنید تا کسب و کار خود را در حال رشد نگه دارید، به دست آورید.

  1. پیدا کردن یا اشتراک گذاری صفحه خود را دشوار می کند

صفحه فیس بوک شما درست مانند وب سایت کسب و کار شما در اصل "چهره" کسب و کار شما است. با این حال، اگر فرض کنید که کاربران به طور خودکار صفحه فیس بوک شما را بلافاصله پس از ایجاد آن پیدا می کنند، در فرضیات خود اشتباه می کنید. بنابراین، از ویجت های فیس بوک مانند دکمه اشتراک گذاری صفحه فیس بوک خود به همراه URL صفحه فیس بوک خود در وب سایت، سایر مطالب رسمی و کارت های ویزیت خود استفاده کنید. به عبارت دیگر، صفحه فیس بوک خود را در مکان های بیشتری پیوند دهید.

علاوه بر این، همیشه به یاد داشته باشید که وب سایت، نمایه توییتر، فیس بوک و سایر پروفایل های رسانه های اجتماعی شما از یک نام، عنوان یا کلمات کلیدی استفاده می کنند تا مخاطبان شما بتوانند به راحتی پست های شما را پیدا کرده و به اشتراک بگذارند.

  1. عدم اطلاع رسانی به فالوورهای خود قبل از پخش زنده

از زمانی که فیس بوک قابلیت فیس بوک لایو را در سال 2015 معرفی کرد، این یکی از محبوب ترین راه ها برای جذب مخاطبان شما شده است. طبق گفته فیس بوک، استفاده از فیس بوک لایو از زمان شروع آن تا به امروز 330 درصد افزایش یافته است. علاوه بر این، الگوریتم فیس بوک ویدیوهای زنده را بیش از هر پست دیگری در پلتفرم خود تبلیغ می کند. بنابراین، اگر از قبل برنامه‌ریزی کنید و پست‌های فیس‌بوک لایو خود را تبلیغ کنید، مطمئناً تعاملات و در نتیجه تعامل بیشتری روی دیوار خود خواهید داشت.

  1. شکست در مهار قدرت بخشش

همه چیزهای رایگان را دوست دارند. از این رو، کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​باید با استفاده از فیس بوک به عنوان بستری برای هدایا، از این علاقه غریزی انسان به کالاهای رایگان استفاده کنند.

به عنوان مثال، چندی پیش، ما در پارس ویتایگر یک نرم افزار Free Lead Generation توسعه دادیم و آن را به عنوان یک هدیه در میان دنبال کنندگان ما در فیس بوک، که پست ما را به عنوان یکی از بهترین نرم افزار CRM کسب و کارهای کوچک دوست دارند، تبلیغ کردیم .

با این حال، همیشه قبل از اینکه جوایز و مطالب خود را به صورت آنلاین پست کنید، قوانین و دستورالعمل های فیس بوک را برای هدایا بررسی کنید.

  1. نداشتن یک استراتژی کلی

اگر از فیس بوک برای بازاریابی برند خود استفاده می کنید، باید در نظر داشته باشید که چرا از این پلت فرم رسانه اجتماعی نسبت به دیگران استفاده می کنید. بنابراین، قبل از اینکه مستقیماً به تبلیغ پست‌های خود، ارائه هدایا، خرید تبلیغات یا اشتراک‌گذاری ویدیوهای زنده خود به صورت آنلاین بپردازید، نگاه کنید.

نتیجه

بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک صرفاً به فیس‌بوک می‌پیوندند، زیرا می‌دانند باید این کار را انجام دهند، اما از کارها و اهداف رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند.

بنابراین، قبل از استفاده از فیس بوک، اهداف رسانه های اجتماعی را خود ایجاد کنید. آیا به دنبال مشتریان فعلی خود هستید، جذب سرنخ های جدید، باز کردن بازار جدید یا افزایش فروش آنلاین خود هستید؟

از این رو، اگر در حال حاضر از بهترین نرم افزار CRM کسب و کار کوچک برای مراقبت از مشتریان خود و پیشروهای فروش و خرید خود استفاده کنید، بهترین راه حل برای درک دنیای پیچیده بازاریابی فیس بوک، استفاده از یک بازاریاب رسانه های اجتماعی و سپس ایجاد استراتژی برای آن است. مارکت، از اینکه برند خود را در قبل از این محبوب ترین وب سایت رسانه های اجتماعی قرار دهید.