استفاده از صندوق ورودی خود را به‌عنوان فهرست کارهایی که باید انجام دهید را متوقف کنید، یک نرم‌افزار CRM آسان برای استفاده را انتخاب کنید

بهره وری | توسط پاتریشیا جونز

شرق به استفاده از نرم افزار CRM

حتی اگر از یک نرم افزار CRM استفاده کنید ، چه قبولی داشته باشید یا نه، از ورودی ایمیل ما می توانید استفاده کنید.

از گذشته، بررسی یک ایمیل به همان اندازه است که یک مرورگر وب یا ضربه زدن روی یک برنامه کاربردی است. بررسی ایمیل ها این امید را به ما می دهد که آرزوهایمان به زودی محقق شود. برای یک فرصت هیجان انگیز یا هیجان انگیز در انتظار پاسخ، به روز رسانی در لیست سبد خرید و غیره.

CRM تقریباً همه افراد در سازمان شما را به یک فروشنده تبدیل می کند، زیرا آنها کسب و کار شما را به روشی می فروشند. برای توییت کلیک کنید

با این وجود، کنار گذاشتن اعتیاد، صندوق ورودی ایمیل، در واقع، فهرستی افتضاح را ایجاد می کند. متأسفانه، هنوز چندین سازمان تجاری وجود دارند که از ایمیل برای ساختاردهی کارهای روزمره خود استفاده می کنند.
علیرغم رواج برنامه های مدیریت پروژه مقرون به صرفه، در بین ما برنامه های زیادی وجود دارند که نمی توانند از قید و بندهای قدیمی ایمیل رهایی یابند.

در این مقاله، چند دلیل برای اینکه چرا باید استفاده از صندوق ورودی ایمیل خود را متوقف کنید و در عوض از بهترین نرم افزار CRM کسب و کار کوچک و متوسط ​​برای مدیریت لیست کارهای جدید خود استفاده کنید، بحث خواهیم کرد:

صندوق ورودی شما نگران اهمیت نیست

به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک یا متوسط ​​در یک روز کاری معمولی، باید مشتریان جدیدی را معرفی کنید، با مسائل کارمندان مقابله کنید، استراتژی‌های بازاریابی و پشتیبانی را تغییر دهید، و موارد دیگر. با این همه چیز در بشقاب خود، مطمئناً نمی توانید زمان خود را از دست بدهید و ساعات کاری خود را صرف کارهای غیر ارزش افزوده کنید.
با این حال، همه اینها گفته می شود، پس چرا زمان زیادی را صرف شکار بین ایمیل ها می کنید؟ مسلماً تشخیص زمان رسیدن یک ایمیل حیاتی واقعاً غیرممکن است، نظارت دقیق بر صندوق ورودی ایمیل شما واقعاً از این منظر منطقی است. با این وجود، ما می توانیم شرط بندی کنیم که بیش از 90٪ از ایمیل هایی که هر روز دریافت می کنید بسیار کمتر از اهمیت هستند. اکثرا صندوق ورودی شما موارد زیادی از این قبیل دریافت می کند:

  • ایمیل های تبلیغاتی از فروشندگان شما
  • خبرنامه های صنعت
  • ایمیل‌های نمایندگان فروش که می‌خواهند چیزهایی را به شما بفروشند
  • درخواست های با اولویت پایین کارمندان، فروشندگان یا مشتریان
  • هشدارهای رسانه های اجتماعی و موارد دیگر

علاوه بر این، صندوق ورودی ایمیل شما مهم‌ترین ایمیل‌های مربوط به کار را در بالا قرار نمی‌دهد، و بنابراین، با رسیدن ایمیل‌های اضافی هر روز، درخواست مهم در ابهام فرو می‌رود.

مطمئناً می‌توانید با آرشیو کردن یا حذف ایمیل‌های بی‌اهمیت، سرعت را حفظ کنید. با این حال، آیا این بهترین استفاده از زمان گرانبهای شماست؟ احتمالا نه.

شما نمی توانید یک ایمیل را به عنوان "تمام" علامت گذاری کنید

اجازه دهید این موضوع را مسلم بدانیم که شما به نوعی توانسته اید فرآیندی را طراحی کنید که از طریق آن فقط ایمیل های "مهم" به صندوق ورودی می رسند. برای این کار، اشتراک همه ایمیل‌های غیر ضروری را لغو کرده‌اید، فیلترهایی را برای فوروارد خودکار هر ایمیل تجاری به دستیار خود تنظیم کرده‌اید، و مشتریان و اعضای تیم خود را متقاعد کرده‌اید که به اندازه کافی با شما تماس بگیرند.

با این حال آیا صندوق ورودی ایمیل شما لیست کاملی برای انجام کارها در حال حاضر است - ما هنوز هم فرض می کنیم که خیلی زیاد نیست.

برای نشان دادن این نکته، اجازه دهید حدس بزنیم که ایمیل‌های زیر در انتظار توجه شما هستند:

موضوع ایمیل: Finish Slide Deck برای ارائه هفته آینده

موضوع ایمیل: مکانی را برای جلسه فروشنده شرکت خود انتخاب کنید

موضوع ایمیل: لطفاً برای دوره آزمایشی رایگان پارس ویتایگر 14 روزه ثبت نام کنید

به عنوان یک تاجر کارآمد، ممکن است بتوانید تمام این وظایف را در عرض یک ساعت انجام دهید. با این حال، متأسفانه همه این سه کار شما هنوز در صندوق ورودی شما هستند. حالا با آنها چه کار باید کرد؟ حذفشون کنم؟ آنها را به پوشه دیگری منتقل کنید؟ آیا باید به هر فرد پاسخ دهید که نشان دهد کار شما انجام شده است؟

آیا خوب نیست اگر بتوانید وظایف خود را به عنوان "تمام" علامت گذاری کنید و به کار خود ادامه دهید؟ متأسفانه، ایمیل ها به این شکل کار نمی کنند.

هیئت کثیف است

برای گنجاندن یک لایه دیگر از پیچیدگی، هر کاری به طور دقیق در یک مسیر تبادل ایمیل قرار نمی گیرد.

به عنوان مثال، اجازه دهید این ایمیل موضوعی را دریافت کنیم " محل برگزاری جلسه فروشنده شرکت خود را انتخاب کنید". اکنون، تصمیمی که به نظر می رسد یک تصمیم نسبتاً ساده است، می تواند به سرعت به چندین رشته ایمیل جداگانه تبدیل شود. مدت کوتاهی پس از ارسال ایمیل خود برای تایید، می توانید ده ها ایمیل اضافه شده را از کارکنان هماهنگ کننده در محل دریافت کنید. حتی بخش حساب‌های آن‌ها ممکن است به شما نیاز داشته باشد تا پیش‌پرداختی را تا پایان کسب‌وکار روزانه‌تان انجام دهید. می‌توانید یک سند PDF 20 صفحه‌ای دریافت کنید که شامل انواع گزینه‌های منو، اطلاعاتی درباره ترتیب نشستن و سایر جزئیات مهم است.

آیا اگر بتوانید همه این وظایف مختلف را به برخی دیگر از اعضای شرکت خود اختصاص دهید، برای شما مفیدتر نخواهد بود؟ با این وجود، خلاء استفاده از صندوق ورودی ایمیل در اینجا نهفته است، زیرا واگذاری وظایف از صندوق ورودی شما می تواند واقعاً کثیف باشد.

در دوران مدرن، دستیار مجازی شما ممکن است زمان زیادی را برای ارسال پیام ها به بخش بازاریابی و حسابداری خود صرف نکنید، با این حال، مشکل این است که هیچ تضمینی وجود ندارد که کارکنان شما به خاطر بسپارند که موضوع را پیگیری کنند، زیرا صندوق ورودی آنها نیز مملو است. با وظایف بنابراین، با استفاده از صندوق ورودی ایمیل خود، راهی برای بررسی اینکه آیا کار واگذار شده شما در مهلت مقرر انجام شده است یا خیر ندارید.

نرم افزاری وجود دارد که به طور خاص برای سازماندهی کارهای شما طراحی شده است

در حال حاضر، شما باید با ما موافق باشید که صندوق ورودی شما واقعاً شما را ناامید کرده است.

با این حال، همانطور که در ابتدای این پست اشاره کردیم، خبرهای خوبی وجود دارد. چندین پلتفرم آنلاین SaaS وجود دارد که می تواند آثار شرکت شما را ساختار دهد. پارس ویتایگر CRM که بیشتر به خاطر وظایف مدیریت فروش خود شناخته شده است، مجموعه ای از ابزارهای یکپارچه بهره وری تجاری را نیز ارائه می دهد.

اجازه دهید دریابیم که چگونه این بهترین نرم افزار CRM کسب و کار کوچک می تواند بسیاری از سردردهای شما را فوراً حل کند.

توالی کارهای مهم : برخلاف صندوق ورودی ایمیل شما، پارس ویتایگر به مهمترین وظایف شما شفافیت می بخشد. با استفاده از این نرم افزار CRM آسان، می توانید تاریخ سررسید، اولویت کار، گزارش تکمیل و به روز رسانی وضعیت وظایف مهم خود را تنها با چند کلیک تعیین کنید.

ردیابی وظایف تکمیل شده : ردیابی وظایف بهترین CRM برای مشاغل کوچک مانند ConvergeHub، همچنین تمایل شما را برای بررسی وظایف از لیست کارهایتان برآورده می کند. استفاده از این نرم‌افزار پایگاه داده اطلاعات مشتری برای علامت‌گذاری هر کاری به عنوان «انجام شد» به آسانی کلیک کردن روی دکمه‌ای روی صفحه رایانه یا تلفن همراه شما است.

واگذاری وظایف به دیگران : جذب تمام اعضای سازمان شما در بخش های فروش، بازاریابی، پشتیبانی و حتی امور مالی در ConvergeHub، می تواند واقعا برای شرکت شما مفید باشد. این CRM همگرایی به جای واگذاری کارها از صندوق ورودی ایمیل شما، گردش کار ساختارمندتری را ارائه می دهد. با استفاده از این نرم افزار CRM آسان برای استفاده، می توانید وظایفی را ایجاد کنید که به صورت مکرر یا تک بار انجام شوند، که همین امر باعث می شود که کار واگذاری کارهای شما کارآمدتر باشد.
برای شروع تخصیص مشاغل به سایر کارمندان خود، کافیست نام عضو تیم صحیح را از یک منوی کشویی بصری در CRM انتخاب کنید و کار را به یک پروژه بزرگتر متصل کنید.

همچنین می‌توانید هنگام تخصیص مشاغل خود یادداشت‌های دقیقی اضافه کنید تا مطمئن شوید که تیم‌های شما بهانه‌های بیشتری پیدا نمی‌کنند.

اتصال فروش و کارهای بیشتر انجام شده: برای ایجاد زمینه در زمینه کارهای مربوط به فروش و بازاریابی، می توانید به طور یکپارچه موارد را به فرصت های موجود در قیف فروش خود پیوند دهید. تنها با یک یا دو کلیک با استفاده از یک نرم افزار CRM آسان، تیم شما می توانید به اطلاعاتی دسترسی داشته باشید که در غیر این صورت فقط در ذهن شما باقی می ماند.

ConvergeHub را به صورت رایگان امتحان کنید

بردن:

رهبری از بالا می آید، بنابراین با ادامه تکیه بر فرآیندهای وابسته به صندوق ایمیل خود، فقط به کار می گوید که همین کار را انجام می دهد.

بنابراین، اکنون گامی جسورانه بررسی و بهتری برای ساده کردن وظایف خود برای افزایش بهره وری بیابید.

با انجام این کار می توانید مطمئن شوید که تیم شما از شما تشکر می کند- و همینطور از شما تشکر می کنید.