استفاده آسان از روندهای CRM برای رشد تجارت در سال 2020

تا کنون، خط با پیشرفت های خیره کننده پیشرفت های تکنولوژیکی یکی از مهم ترین وظایف در دوران زندگی برای کارهای بزرگ و کوچک است.
به طور مشابه، حتی مهم ترین آن است که فروش، بازاریابی و مشتریان با مشتریان خود را مطابق با فرآیندهای CRM آسان برای استفاده کاربران از فناوری رشد کسب و کار ، به ویژه در سازمان های کوچک و متوسط ​​در سراسر جهان، به روز می کند. کنید.

84 درصد از پاسخ دادن را تجربه کنید در همان سطح محصولات یا رتبه بندی انجام دهید - SFDC (2019 )

ما این را به این دلیل می گوییم که توجه به فناوری های در حال رشد، به کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​کمک می کند تا نه تنها شخصیت واقعی خود را به خریدهای تکراری سوق دهند، بلکه به جذب مشتریان جدید نیز کمک می کند. کند، که به افزایش سرمایه و درآمد آنها کمک کند.

در یک یادداشت جامع، کاربران بهترین CRM کسب و کار کوچک  ، هنگامی که این آخرین روندها را مشاهده و دنبال می کنند، به این شرکت های کوچک کمک می کند تا ارتباطات خود را با مشتریان خود گسترش دهند و فروش را به عنوان یک نتیجه اجتناب ناپذیر این فعالیت افزایش دهند.

بنابراین با در نظر گرفتن همین موارد، در اینجا برخی از روندهای کلیدی CRM در سال 2020 آورده شده است که می تواند در سال جاری به فروش، بازاریابی، و پشتیبانی مشتری و مهارت های ایجاد ارتباط شما دوام بیشتری بیافزاید:

  1. افزایش نیاز برای پذیرش اپلیکیشن موبایل

در زمان‌های اخیر، هم شرکت‌های کوچک و هم متوسط ​​در سراسر جهان شروع به استفاده از CRM آسان به عنوان ابزار بازاریابی عصر جدید خود کرده‌اند.

با این وجود، امسال، در سال 2020، به دلیل افزایش فروش خیره کننده دستگاه های تلفن همراه و دستی، اشاره شده است که ادغام CRM با برنامه های مختلف تلفن همراه نیز برای کمک به نمایندگان خدمات مشتری تشدید خواهد شد.

CRM موبایل همچنین به نمایندگان فروش کمک می‌کند تا با استفاده از اپلیکیشن CRM و با استفاده آسان از موبایل آنلاین، اعلان‌ها را دریافت کنند، یادداشت‌های مربوطه را ثبت کنند و از دستگاه‌های تلفن همراه خود با مشتری تماس یا تماس بگیرند .

بنابراین، CRM تلفن همراه، که قبلاً فقط یک گزینه برای صاحبان سازمان‌های بزرگ در سطح سازمانی بود، به سرعت در حال تبدیل شدن به بخش بسیار مهمی از مدیریت موفقیت‌آمیز روابط مشتری حتی در SMB‌ها است.

  1. تجزیه و تحلیل پیشگویانه بهبود یافته

بهترین فروشندگان نرم افزار CRM آسان برای مشاغل کوچک، به کاربران خود کمک می کنند تا از تعداد مشتریان علاقه مند، نحوه ارتباط ترجیحی و زمان ترجیحی ارتباط مشتریان خود مطلع شوند.

با این حال، با توجه به روندهای CRM در سال 2020، آخرین پیشرفت در تجزیه و تحلیل پیش بینی، بینش بیشتری را در رابطه با رویکرد تعامل ایده آل برای کسب و کارهای کوچک، با کشف تاریخچه تراکنش مشتری و همراه با آن سایر جزئیات مشتری برای اجرای فروش، ارائه می دهد. به مشتریان ایده آل خود

  1. ادغام بهبود یافته

در گذشته، صاحبان مشاغل کوچک که کاملاً از چیستی فناوری CRM آگاه بودند، در حین ادغام راه حل آسان CRM با تمام عناصر اصلی کسب و کار خود، با موانع متعددی روبرو بودند.

با در نظر گرفتن این واقعیت، امسال یکپارچه سازی و اتصال CRM به شدت گسترش می یابد زیرا SMB ها می توانند محصولات و خدمات جدید را در نرم افزار CRM خود بگنجانند.

این ادغام ها شامل راه حل های قدرتمندی برای گردش کار، رسانه های اجتماعی، فروش مشتری و ردیابی محصول است که بدون شک راه حلی جامع برای دید 360 درجه در طول ارتباط با مشتریان ارائه می دهد.

  1. اهمیت شبکه های اجتماعی

در نهایت، نمی توان انکار کرد که اعضای تیم پشتیبانی مشتری شما ساعات کاری و روزهای تعطیل خاص خود را خواهند داشت. با این وجود، امروزه مشتریان همیشه انتظار پاسخ های آنلاین سریع تری دارند. از این رو، مشتریان زمانی که از طریق کانال‌های ارتباطی معمولی با برندهای مورد علاقه خود ارتباط برقرار نمی‌کنند، تمایل دارند برندهای خود را در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی دنبال کنند تا آخرین اخبار و پیشرفت‌های مربوط به عرضه محصولات جدید در شرکت را دریافت کنند.

از این رو، استفاده از CRM برای کارهای کوچک در سال 2020 بسیار آسان است، سعی کنید فناوری خود را بهبود بخشد تا در عملکردهای CRM اجتماعی (SCRM) پیشگام شود، به این ترتیب آنها می توانند کسب و کار شما را از طریق کانال انجام دهند. رسانه های اجتماعی تبلیغ می کنند، که به کاربران خود اجازه می دهند ۲۴/۲۴ را پیدا کنند. 7 دسترسی به مشتریان خود، که با راه حل های CRM مانند Salesforce یا حتی سایر ابزارهای CRM جایگزین Salesforce هستند که بیشتر توسط وسایل متوسط ​​و کوچک می توانند صادق باشند.

ثبت نام