استراتژی های موفقیت مشتری با یک CRM آسان برای استفاده

روزگار مشتری ناآگاه گذشته است. رزرو کارت ها را نگه می دارند، نه فروشندگان.
در حال حاضر، شما باید تعجب کنید که این چه معنایی برای شما و کسب و کار شما دارد.
خوب، به این معنی است که راه حلی که شما را برای امتحان برند شما کاهش می دهد، می داند (به عنوان مثال، از طریق ثبت نام آنلاین، آزمایش های رایگان و برنامه های قیمت گذاری ماهانه). مانع از آنها نیز کاهش یافته است. خدمات، مشتریان فقط تا زمانی به برند شما هستند که شما ارزش ارائه می دهید. علاوه بر این، بهتر است از هر زمان مشخص و از فناوری آگاه باشند.
به دلیل این روندها، هم فروشندگان سنتی و هم شرکت های مبتنی بر فناوری که به طور یکسان از پلتفرم های CRM استفاده می کنند، استراتژی ها و برنامه های موفقیت را بر اساس مفهوم ساده ایجاد می کنند:

" مشتریان خود را موفق می کنند و موفقیت کسب می کنند و کار شما نیز به دنبال همین خواهد بود. "

در زیر 10 کلیدی که در طول زمان به عنوان بهترین شیوه موفقیت مشتری، به ویژه برای کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​​​جمع آوری کرده ایم، آورده شده است.

تا سال 2018، بیش از 50 درصد از سازمان سرمایه گذاری های خود را به سمت نوآوری های تجربه هدایت می کنند - گارتنر برای توییت کلیک کنید

  1. تیم موفقیت تنها مسئول موفقیت مشتری نیست

جلوگیری از ریزش مشتری وظیفه همه در یک سازمان است. بنابراین، مانند اعضای تیم موفقیت مشتری شما، مدیر عامل کسب و کار شما نیز باید به تعداد زیادی از مشتریان که می تواند سلام کند و ارتباط مستقیمی با مشتریان برند شما داشته باشد. علاوه بر این، فروشندگانی که قرارداد اولیه را برنده شده اند نیز باید با پایگاه مشتریان خود چک کنند تا فروش را افزایش دهند و ببینند کارها چگونه پیش می رود، همانطور که رئیس بخش پذیرش مشتری شما نیز باید با مشتریان تماس بگیرد تا مطمئن شود که آنها این کار را نمی کنند. به هر گونه تجدید یا اطلاعات جدیدی در مورد محصولات یا خدمات خود نیاز دارید.

  1. مشتریان خود را De-Facto به "رئیس محصولات و خدمات" تبدیل کنید

بازخورد مشتریان شما در مورد محصولات و خدمات باید جهت ارائه های شما را ارائه دهد. همیشه اطمینان حاصل کنید که مشتریان شما می دانند که بازخورد آنها برای تجارت شما مهم است و باعث می شود آنها قدرت مالکیت را احساس کنند. این باعث می شود که مشتریان احساس قدردانی کنند و بنابراین به سرمایه گذاری در برند شما فکر کنند.

  1. ساختار تماس مهم است

همه مخاطبین باید تمدید خودکار داشته باشند (با افزایش کمی در قیمت). به‌علاوه، به‌جای خلبان‌های پولی، هنگام ثبت‌نام، به مشتریان خود یک آزمایش آزمایشی 14 روزه ارائه دهید، که موانع جذب مشتری را کاهش می‌دهد.

  1. در صورت نیاز، نصب رایگان را ارائه دهید

اگر چه همیشه باید سعی کنید از مشتریان خود مبلغی را برای ورود به هواپیما دریافت کنید، با این وجود، اگر مشتری شما آماده پرداخت نیست، به هر حال به آنها یک بار ورود رایگان بدهید. به یاد داشته باشید که مشتریان در حین ورود به سیستم برنده و گم می شوند، بنابراین مطمئن شوید که آنها می دانند چگونه از محصول یا خدمات شما به طور موثر استفاده کنند. ما به عنوان یک فروشنده CRM با استفاده آسان ، از دانش خود در طول زمان دریافتیم که 40 درصد از آن دسته از مشتریانی که ورود مناسب را دریافت نکرده‌اند، طی 6 ماه از کار خارج می‌شوند.

  1. 3 ماه اول 9 ماه آینده را پیش بینی می کند

تیم‌های فروش و پشتیبانی شما به‌ویژه باید در 3 ماه اول پس از فروش با مشتریان خود در تماس باشند. این به این دلیل است که تجربه مشتری در این مراحل اولیه، زمانی که مشتریان بیشترین توجه خود را به محصول شما می‌کنند، لزوما باید خوب پیش برود. برای این کار، در این 3 ماه ابتدایی، به‌ویژه فعال و حواس‌تان به مشتریان باشد.

  1. عدم تمایل به پذیرش ویژگی ها می تواند هشدار باشد

به یاد داشته باشید که مراجعه مشتری به شما برای کمک همیشه چیز خوبی است. بنابراین، اگر مشتری فعالانه از محصول شما استفاده نمی کند و در عین حال با سؤالات خود با شما تماس نمی گیرد، یا اگر مشتری پس از خرید، ویژگی های جدید برند شما را نمی پذیرد، تماس بگیرید و مطمئن شوید که هیچ چیز اشتباه نیست

  1. قانون 40

اگر شما یک شرکت مبتنی بر SaaS هستید، (مثل ما) با مشتریان سطح سازمانی، به طور کلی، متوجه شدیم که برای هر 40 مشتری به یک نماینده موفقیت مشتری نیاز دارید. بنابراین، تیم موفقیت مشتری را با نسبتی بسیار فراتر از 40:1 غرق نکنید.

  1. آموزش دادن به مشتری

با ارائه آموزش مداوم، مشتریان خود را در استفاده از محصولات و خدمات خود بهتر کنید و نحوه استفاده سایر مشتریان از ابزار شما را با آنها به اشتراک بگذارید. نقشه راه محصول مبتنی بر بازخورد مشتری باعث می شود که مشتریان احساس کنند مالکیت محصول را دارند.

  1. مشتریان قدیمی شما بهترین مشتریان جدید شما هستند

به یاد داشته باشید که شما مشتریان قدیمی ارزان ترین منبع مشتریان جدید خود هستید. بنابراین، همیشه باید راه‌های جدیدی را برای افزایش فروش و فروش متقابل مشتریان فعلی خود جستجو کنید و مطمئن شوید که علاقه آنها به برند خود را به حداکثر می‌رسانید.

  1. مطمئن شوید که به مناسب می فروشید

همه درآمدها به یک اندازه ایجاد نمی شوند. بنابراین، فروش شما باید مطمئن باشد که تیم پیشنهادی که برای برند شما نام می برند را برای خرید شما مناسب باشد.

ConvergeHub را به صورت رایگان امتحان کنید

به ارمغان آوردن فروش، درآمد، ثروت و صرفاً، که بعداً از بین می‌رود، هیچ ارزشی ایجاد نمی‌کند. فقط منابع داخلی و استراتژی موفقیت شما را تمام می کند.

بردن

در نهایت، از یک نرم افزار مدیریت موفقیت مشتری مانند یک راه حل ساده CRM مانند ConvergeHub (یکی که برای اعضای کل سازمان شما ایده آل است) استفاده می شود، می تواند به تیم شما کمک کند تا بهتر کار کند، کار موفقیت آمیز کارآمدتری ایجاد کند. کند و در نتیجه شادتر باشد. مشتریان