استراتژی های بازاریابی تعطیلات برای فروش بیشتر در این فصل

فروش | توسط پاتریشیا جونز

تعطیلات

تعطیلات تنها زمانی در سال است که مردم فرصتی برای اقامت، زندگی و ایجاد خاطرات زیبا با اقوام، خانواده و دوستان خود پیدا می کنند. در اصل، در این مدت است، مردم کارهای بیشتری انجام می دهند، زیرا آزاد هستند.
به همین دلیل است که چرا کسب‌وکارها باید در چنین مواقعی از بازارهای خود بهره ببرند و تصمیم‌گیری‌های تعطیلات را به کار گیرند تا بتوانند نتیجه را بالاتر ببرند، از سرمایه‌گذاری خود برخوردار باشند.

64 درصد از گوشی های هوشمند قبل از رفتن به فروشگاه - WordStream - به جستجوی تلفن همراه روی می توانید روی توییت کلیک کنید

در حال حاضر، حتی اگر به عنوان یک صاحب کسب و کار ممکن است کاملاً تازه وارد این بازی باشید، و بنابراین مایلید در مورد نحوه عملکرد واقعاً چیزها در فصل تعطیلات اطلاعاتی بیابید، بنابراین به عنوان یکی از محبوب ترین فروشندگان ابزارهای CRM جایگزین Salesforce، ما اینجا هستیم تا شما را تحت پوشش قرار دهیم، با نشان دادن چند استراتژی به شما در بازاریابی پیشنهادات خود در طول فصل جشنواره آتی امسال.

نکات بازاریابی تعطیلات شماره 1

از علائم استفاده کنید

حتماً قبلاً هم متوجه شده اید، وقتی در خیابان ها راه می روید، تقریباً سخت است که بیلبورد، پوستر یا هر تابلوی دیگری را در جاده که عموم مردم را در مورد محصولات و خدمات مختلف نشان می دهد، از دست بدهید.
بنابراین، درست مانند سایر برندها که از این علائم برای بازاریابی خود استفاده می کنند - شما نیز باید این کار را انجام دهید.

طبیعی است که در طول فصل تعطیلات همه مردم تمایل دارند که بیشتر از یک مکان برای خرید به بیرون بروند و از یک مکان به مکان دیگر نقل مکان کنند، بنابراین برای بازاریابی تعطیلات، قطعا می توانید از آن به نفع کسب و کار خود استفاده کنید.

اگر نمی‌توانید روی بیلبوردها سرمایه‌گذاری کنید، پوسترها را چاپ کنید و در خیابان‌ها قرار دهید، که با این وجود برای بازاریابی موفقیت آمیز تبلیغات تعطیلات نیز بسیار مفید است.

علاوه بر این، می‌توانید از پایه‌های بنر جمع‌شونده نیز استفاده کنید، که حتی می‌تواند به انتشار اخبار در مورد برند و پیشنهادات شما کمک زیادی کند.

نکات بازاریابی تعطیلات شماره 2

در رسانه های اجتماعی سرمایه گذاری کنید

علاوه بر استفاده از نرم افزار CRM جدید و آسان برای کسب و کار خود در این فصل تعطیلات، یکی از قدرتمندترین استراتژی های تبلیغاتی تعطیلات دیگر که می توانید اتخاذ کنید، سرمایه گذاری در رسانه های اجتماعی است.

این به این دلیل است که، همه ما می دانیم که اکنون در عصر دیجیتال زندگی می کنیم، از این رو تقریباً همه اطرافیان ما به تلفن هوشمند دسترسی دارند و بنابراین در بیشتر مواقع زمانی که آنها رایگان هستند در رسانه های اجتماعی فعال باقی می مانند.

تعطیلات بهترین زمان در سال است که می‌توانید پیشنهادات تعطیلات خود را در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی قرار دهید، زیرا در این مدت در مطالعات مشخص شده است که مردم بیشتر وقت خود را صرف جابجایی از یک پلتفرم اجتماعی به پلتفرم دیگر می‌کنند.

اکنون اگر در این نوع تبلیغات تازه کار هستید، می‌توانیم به شما کمک کنیم و به شما اطلاع دهیم که می‌توانید بازاریابی تعطیلات خود را در شبکه‌های اجتماعی با ایجاد یک پروفایل فیس‌بوک یا اینستاگرام شروع کنید و پس از آن تصاویر را به همراه محتوای مرتبط محصولات و خدمات خود اضافه کنید تا مردم به راحتی می توانند آنها را با پیشنهادات شما آشنا کنند.

علاوه بر این، حتی می‌توانید اعضای خانواده، دوستان و مشتریان فعلی‌تان را به این پلتفرم‌ها دعوت کنید و از آنها بخواهید که پست‌های رسانه‌های اجتماعی شما را دنبال کنند تا شروع کنید.

این به این دلیل است که وقتی مردم مشاهده کنند که شما تعداد قابل توجهی فالوور، لایک و پاسخ در پروفایل های اجتماعی خود دارید، به احتمال زیاد علاقه مند می شوند و پیشنهادات شما را بررسی می کنند.

نکات بازاریابی تعطیلات شماره 3

ایجاد تبلیغات جشن

خوب، اگر به دنبال ایده‌های بازاریابی تعطیلات یا دسامبر بیشتر هستید، تولید تبلیغات جشنواره ممکن است انتخاب مفید دیگری برای تبلیغ برند شما باشد.

این به این دلیل است که هیچ چیز یک کسب و کار را از رقبای خود متمایز نمی کند تا تبلیغات خلاقانه ای که با روحیه جشن فصلی مطابقت داشته باشد و در نتیجه به ارائه پیامی واضح در مورد پیشنهادات شما کمک کند.

برای این، انواع مختلفی از تبلیغات وجود دارد که می توانید به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی تعطیلات خود برای بازاریابی پیشنهادات خود استفاده کنید.

یکی از این تبلیغات «پرداخت به ازای کلیک» است که می‌توانید روی آن سرمایه‌گذاری کنید، به موجب آن تبلیغ‌کننده هر بار که بر روی تبلیغاتش کلیک می‌شود، هزینه‌ای را پرداخت می‌کند.

ما به عنوان یکی از محبوب ترین فروشندگان ابزارهای CRM آسان برای شما مطمئن هستیم که وقتی کمی به تبلیغات آنلاین خود اضافه کنید و از کانال مناسبی که مناسب پیشنهادات شما است استفاده کنید، محصولات و خدمات شما توسط بسیاری شناخته می شود.

نکات بازاریابی تعطیلات شماره 4

جوایز رایگان ارائه دهید

در نهایت، یکی دیگر از ایده های عالی کمپین تعطیلات این است که می توانید به مشتریان خود جوایز رایگان ارائه دهید. این یکی از استراتژی‌های بازاریابی تعطیلات خوب است که ما متوجه شده‌ایم برای اکثر شرکت‌ها در فصول تعطیلات به خوبی کار می‌کند، به خصوص اگر محصولاتی را می‌فروشید که از نظر شکل ملموس هستند.

به عنوان مثال، اگر کووید-19 همچنان در فصول تعطیلات آتی ادامه دارد، می‌توانید پس از خرید هر محصولی از برند شما، یک بطری ضدعفونی‌کننده رایگان به مشتریان خود ارائه دهید یا یک ماسک صورت با تم تعطیلات با آرم شرکتتان روی آن هدیه دهید. همانطور که با این کار، اخبار در مورد پیشنهاد شما به دیگران منتشر خواهد شد.

نتیجه

بنابراین، اگر همیشه استرس داشته باشید، هیچ کاری برای انجام تعطیلات خود انجام نمی‌دهید ، چه پیشنهاداتی را در جشنواره آینده در جشنواره امسال ارائه کنید، اینها برخی از استراتژی‌ها هستند که زمانی شروع به پذیرش این موارد می‌کنند می‌توانند برای برند کردن اقدام کنند. خود کنید. استراتژی‌ها و تلاش برای رشد خود از هم اکنون، ما مطمئن هستیم که تبلیغات شما به شما می‌رسد که برای پیدا کردن کسب و کار می‌توانید پیدا کنید.

برنامه ای که قبلاً گفتیم ایجاد جشنواره تبلیغات، که اساساً به ایجاد تبلیغاتی است که زیبایی را برجسته می کند و محصولات و خدمات شما را تبلیغ می کند، با قرار دادن پوسترها و بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح شهر از قبل می توانید به شما کمک کنید. تا پیشنهادات خود را ارزیابی کنید و به شما کمک زیادی کند. سرمایه گذاری های شما

ثبت نام