استراتژی فروش کریسمس که باعث افزایش فروش و افزایش تعامل می شود

فروش | توسط پاتریشیا جونز

استراتژی فروش کریسمس

این فصلی است که در سرتاسر جهان به سود و زیان خود (سود و زیان) دست پیدا می‌کنند. از این رو، با نزدیک شدن به روز شکرگزاری، جمعه سیاه، دوشنبه سایبری، این در واقع زمان بسیار خوبی برای بررسی فروش خود و ایجاد یک استراتژی فروش کریسمس برای ارزیابی آنها از طریق استراتژی فروش تعطیلات برای تجارت است.

بنابراین، کسب‌وکار شما چه کاری انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که پیشنهادات شما در ذهن شما قرار می‌گیرد، زیرا آنها در این فصل تعطیلات تصمیم می‌گیرند از جمعه سیاه تا پایان سال تصمیم بگیرند؟

فروش آنلاین تعطیلات برای فصل 2020 25٪ -35٪ افزایش می یابد و به 182-196 میلیارد دلار برای فروش تجارت الکترونیک در نوامبر، دسامبر و ژانویه می رسد - Deloitte برای توییت کلیک کنید

به‌عنوان یکی از فروشندگان پیشرو ابزارهای CRM جایگزین Salesforce ، ما در اینجا شش راه را نشان داده‌ایم که کسب‌وکار شما می‌تواند بر اساس آن کمپین‌های بازاریابی تعطیلات خود را ایجاد کند که می‌تواند به شما کمک کند فروش تعطیلات را در این فصل افزایش دهید تا بیش از هر زمان دیگری رشد درآمد داشته باشید.

1. به مشتریان وفادار تخفیف ویژه بدهید

چرا مشتریان خود را به عنوان بخشی از استراتژی فروش کریسمس امسال خود با یک هدیه تعطیلات - از طرف شما به آنها - پذیرایی نکنید؟

از این رو به وفادارترین و بهترین مشتریان خود در مورد چیزهایی که بیشتر می خرند، تخفیف های ویژه ای ارائه دهید، و معاملاتی را ارائه دهید که نمی توانند از خرید آنها امتناع کنند، زیرا به عنوان یکی از فروشندگان محبوب CRM با استفاده آسان ، فکر می کنیم این یک راهی عالی برای گفتن مبارک کوانزا، کریسمس مبارک، یا هانوکا مبارک به وفادارترین مشتریان خود.

همیشه به یاد داشته باشید که معمولاً برای هر کسب و کاری برای به دست آوردن مشتریان جدید بسیار بیشتر از حفظ مشتریان موجود است.

راه دیگری برای نزدیک شدن به فروش تعطیلات ممکن است حتی این باشد که به این مشتریان وفادار برند خود تخفیف بیشتری بدهید، وقتی کسب و کار شما را به خانواده و دوستان خود ارجاع می دهند... و این ارجاع ها در نهایت خرید انجام می دهند.

2. ایمیل ها را شخصی سازی کنید

بیشتر برای فروشگاه‌های تجارت الکترونیک آنلاین، اما حتی برای هر کسب‌وکاری که از CRM فروش استفاده می‌کند، آدرس ایمیل خود و هر گونه اطلاعات اساسی دیگر در مورد سابقه فروش پایه مشتریان خود را دارد، بسیار عالی است که بتوانید ایمیل‌ها را با درج نام آنها شخصی‌سازی کرده و ارسال کنید. و جزئیات مربوطه و حتی پیشنهاد برای آیتمی که ممکن است فکر کنید آنها بر اساس تاریخچه سفارش ذخیره شده در پایگاه داده CRM دوست دارند.

3. ارائه گواهی هدیه

شاید شما یک آرایشگر، تعمیرگاه خودرو، خدمتکار، یک توسعه دهنده وب یا یک سازمان دهنده حرفه ای هستید – پس چگونه این چیزها را هدیه می دهید؟

البته با کارت هدیه.

چه کسی دوست ندارد یک مدل موی جدید، تعویض روغن رایگان، و چرخش لاستیک، یا تمیز کردن خانه در این فصل تعطیلات را دوست نداشته باشد؟

علاوه بر این، گواهی های هدیه حتی یک فرصت عالی برای فروش متقابل است، زمانی که شما هزاران کالا و خدمات برای مصرف کنندگان پیشنهادات خود دارید.

از این رو گواهی های هدیه خود را در کانال های رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید یا آنها را برای مشتریان خود در لیست ایمیل خود ارسال کنید.

4. فروش متقابل

ماه‌هایی که به تعطیلات منتهی می‌شوند زمان بسیار خوبی برای پیشنهاد اقلامی هستند که با محصولات و خدماتی که مشتریان شما قبلاً از برند شما خریداری می‌کنند، همراه باشید.

شاید مشتری سال گذشته یک ست گوشواره زیبا خریده باشد، بنابراین یک گردنبند مناسب برای این تعطیلات به مشتری پیشنهاد دهید، یا اگر آرایشگر هستید، می توانید از زمان فروش متقابل، یک نرم کننده مو با کیفیت سالن و یک ست شامپو را به صورت متقابل بفروشید. یک راه عالی برای افزودن ارزش به مشتریان فعلی شما و افزایش فروش تعطیلات خود است.

5. ایده های هدیه بفرستید

یکی دیگر از استراتژی‌های فروش کریسمس که می‌توانید در این فصل تعطیلات استفاده کنید، ارسال ایمیلی پر از ایده‌های هدیه متناسب و سفارشی‌سازی شده برای افراد فهرست شما با عناوینی مانند «هدایای عالی برای همکاران»، «هدایایی برای دوشنبه» یا «هدیه برای همسایگان» است. "، و غیره.

برای این منظور، دریابید که محبوب‌ترین اقلام برند شما چیست و چه کسی آنها را می‌خرد، و سپس آن اطلاعات را با افراد موجود در لیست پستی خود به اشتراک بگذارید.

به یاد داشته باشید که مردم برای آن سپاسگزار خواهند بود زیرا اکثر مردم در طول فصول تعطیلات از ایده‌های هدیه برای چندین شخصیتی که خریدشان سخت است در لیست خود کوتاهی می‌کنند.

6. ارسال رایگان یا تحویل ویژه را ارائه دهید

چه کسی سورپرایز را دوست ندارد؟

از این رو برای افزایش فروش تعطیلات خود از فکر کردن غیرقابل پیش بینی نترسید.

اکنون اگر یک فروشگاه تجارت الکترونیکی کوچک داشته باشید، برای کسی پوشیده نیست که کسب کند و کار شما را در رقابت با خرده‌فروش‌های جهانی مانند و آمازون انجام دهد که گزینه‌های متعددی را برای ارسال سریع و رایگان ارائه می‌دهند.

بنابراین، حمل و نقل رایگان به مشتریان خود برای ایجاد تجربه مشتری در مورد انتظار ارائه می شود و می توانید آنها را در طول فصل تعطیلات خریداری کنید که می توانید درآمد شما را افزایش دهید.

بردن

در نهایت، برای اینکه آنها خود را بدانند که از آنها قدردانی می‌شود، در این فصل تعطیلات برای آنها یک کارت تشکر بفرستید که ربطی به جستجو برای فروش چیزی به آنها ندارد - آنها شما را به خاطر آن دوست خواهند داشت.

ثبت نام