استراتژی رسانه های اجتماعی شما برای سال 2017، بازاریابی رسانه های اجتماعی چیست

فروش | توسط پاتریشیا جونز

سیاست رسانه های اجتماعی

استراتژی رسانه های اجتماعی شما برای سال 2017 چیست که به شرکت شما بازدهی مورد نیاز و انتظار را می دهد. سال 2013 و 2014 به عنوان شبکه های اجتماعی برچسب گذاری شده است! و سال 2015، 2016 شاهد تغییر متفاوتی در درک، استفاده و اجرای استراتژی های اجتماعی بودیم. این دلیلی است که برنامه هایی مانند hootsuite و سایرین تعداد زیادی از مشتریان ایجاد می کنند. با ورود پلت فرم شبکه های اجتماعی، انتخاب ها برای شرکت ها چند برابر شده است. با این حال، به طور همزمان، برای شرکت‌ها به چالش تبدیل می‌شوند که دقیقاً زمان و منابع را بر روی کدام پلتفرم اجتماعی اختصاص‌دهنده می‌دانند.

با نزدیک شدن به پایان سال 2013، کارشناسان صنعت احساس می کنند که هر شرکتی باید با استراتژی بازاریابی اجتماعی خود برای سال آینده برنامه ریزی خوبی داشته باشد. با توجه به نقش غالبی که رسانه های اجتماعی در تبلیغات کسب و کار به دست آورده اند، مهم است که پیش بینی کنیم شبکه های اجتماعی به کجا می روند. روندهای رسانه های اجتماعی پیش رو و مهمتر از همه - چگونه می توانیم در هیئت مدیره شرکت کنیم.

در اینجا یک قطعه کوتاه از روند پیش بینی شده رسانه های اجتماعی در سال 2014 آمده است -

محتوای مبتنی بر تصویر/ویدیو موفقیت بیشتری را شاهد خواهد بود

یک روند ثابت در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاری تصاویر و ویدیوها بوده است. و طبق نظر کارشناسان، محتوای بصری تأثیر ویروسی بهتری نسبت به محتوای متنی صرف ایجاد کرده است. در خطوط مشابه با این روند، کسب‌وکارها احتمالاً به نوع ویدیوها و عکس‌هایی که در این پلتفرم‌ها به اشتراک می‌گذارند توجه بیشتری می‌کنند. با افزایش ضریب اشتراک‌گذاری محتوای بصری، سایت‌های رسانه‌های اجتماعی مبتنی بر تصویر مانند Pinterest، Slideshare، Path و Tumblr در ماه‌های آینده تخمین زده می‌شود که رشد کنند.

لینکدین به سود بازاریابان B2B ادامه دهد

راه‌اندازی برنامه اینفلوئنسرها، لینکدین را نه به عنوان «یکی از» بلکه «بهترین» پلتفرم اجتماعی برای حرفه‌ای‌ها قرار داده است. لینکدین با بیش از 238 میلیون کاربر، توانایی خود را برای تولید محتوای حرفه ای ثابت کرده است. لینکدین به ویژه پلتفرم عالی برای مشاغل B2B است که دائماً در جستجوی مدیران عامل و مدیران ارشد اجرایی هستند.

Google+ همه آماده تبدیل شدن به شماره 1 سایت شبکه اجتماعی است

اگرچه فیسبوک با 1.15 میلیارد کاربر ماهانه پیشتاز این بسته است، +Google به سرعت در حال افزایش است. با داشتن دومین بیشترین تعداد کاربران ماهانه (343 میلیون)، جالب است که ببینیم چگونه و چه زمانی Google+ موفقیت فیس بوک را نادیده می گیرد.

دلیل اصلی محبوبیت فزاینده Google+، آزادی جمع آوری اطلاعات شخصی است. در واقع، به گفته کارشناسان سئو، گوگل پلاس خیلی زود به بخشی جدایی ناپذیر از طرح کلی سئو تبدیل خواهد شد. تجربه جستجوی شخصی‌شده و سیگنال‌های اجتماعی از آن جلوگیری می‌کند که فقط یک شبکه اجتماعی دیگر باشد. کسب‌وکارهایی که استراتژی رسانه‌های اجتماعی ضعیفی دارند، بیشتر به Google+ مراجعه می‌کنند.

ویدئو میکرو – ویدئوهایی با اندازه لقمه برای جایگزینی محتوای ویدئویی سنتی

ویدیوهای میکرو به کمک کسانی آمده است که در حین نوشتن 140 کاراکتر یا گرفتن ویدیوهای 3 دقیقه ای همیشه غر می زنند. به لطف ویژگی اشتراک‌گذاری ویدیوی اینستاگرام و Vine توییتر، ویدیوهای ۳ تا ۱۵ ثانیه‌ای امکان‌پذیر شده است! در حال حاضر معتادان آنلاین به احتمال زیاد ویدیوهای بلادرنگ را از تلفن های هوشمند خود ایجاد و به اشتراک می گذارند.

MySpace - برای بازگشت به عمل

حالا این یکی کمی متناقض است. در اوایل سال 2013، MySpace در حال تغییر نام تجاری بود. در نتیجه - بخشی از کارشناسان به دومین دوره موفقیت آمیز MySpace اشاره کرده اند. اکنون این که آیا واقعاً باد دوم خود را می گیرد یا به روند کاهشی خود ادامه می دهد، جای تردید است. با این حال، با توجه به تغییرات اساسی (معرفی یک برنامه آیفون که امکانات متعددی را به کاربران ارائه می دهد)، بسیار پیش بینی می شود که MySpace در سال 2014 به مسیر خود بازگردد.

نتیجه

در حال حاضر، فیس بوک و توییتر همچنان فرزندان طلایی بازاریابی رسانه های اجتماعی هستند. اما سوال اینجاست که تا کی؟ دیگر پلتفرم های اجتماعی به سرعت فرصت های تبلیغاتی و ارتباطی بهتری را ارائه می دهند. از این رو، مشاهده اینکه کدام سایت‌های رسانه‌های اجتماعی جدید سهم بازار را به خود اختصاص می‌دهند، هیجان‌انگیز خواهد بود.

با توجه به اینکه رسانه های اجتماعی هیچ نشانه ای از کاهش نشان نمی دهند، برای شرکت ها توصیه می شود که از آن نه تنها برای بازاریابی، بلکه برای فروش و پشتیبانی از مشتری نیز استفاده کنند. دقیقاً به همین دلیل است که می توانید بسیاری از شرکت ها را ببینید که راه حل CRM ابری رایگان را در فرآیند کسب و کار خود ادغام می کنند. هدف این است که با ایجاد یک پلت فرم اجتماعی یکپارچه برای مشارکت و همکاری کارمندان، شرکا و مشتریان به یک شرکت اجتماعی تبدیل شود.