از فناوری CRM در سال 2017 چه انتظاری داریم؟
منابع کوچک بیز | توسط پاتریشیا جونز
حتی از فناوری CRM، تحقیقات میگویند که 29 درصد از کل SMEها (شرکتهای کوچک و متوسط) فناوری را به عنوان ابزاری محرک میبینند که یک سازمان را افزایش میدهد و سودآوری را افزایش میدهد.
از این رو، امروز اینجا هستیم تا بررسی کنیم که چگونه میتوانیم از راهحلهای مدرن استفاده کنیم، که در سال 2017 محبوبیت آنها (مانند فناوری CRM) در حال افزایش است، تا بتوانیم رقابتی را در دستیابیم و در جهت رشد پایدار تلاش کنیم.
فناوری CRM در قلب دستور کار کسب و کار
در چند سال گذشته، ما شاهد تغییری متمایز از یک محصول به استراتژیهای مدیریت محور هستیم که به کسبوکارها اجازه میدهد پتانسیل نهایی مشتری را کشف کنند. مطابق با این تغییرات، فناوری CRM نیز در حال پیشرفت بوده و CAGR (نرخ رشد سالانه مرکب) 15.1 درصد را بین سالهای 2012 و 2017 نشان میدهد.
علاوه بر این، طبق گفته گارتنر ، پیشبینی شده است که CRM در سال 2017 به بازار 36 میلیارد دلاری برسد، زیرا بهبود تجربه مشتری همچنان در اولویت خواهد بود.
بنابراین به خواندن ادامه دهید تا بدانید چرا باید در سال 2017 در فناوری CRM سرمایه گذاری کنید، اینجا.
ظهور موبایل
طبق تحقیقات انجام شده توسط Sage ، مشاهده شده است که 89٪ از کارمندان در ایالات متحده از یک دستگاه تلفن همراه برای کار خود استفاده می کنند و 67٪ از سازمان ها معتقدند که بدون این دستگاه ها مزیت رقابتی خود را از دست خواهند داد.
بنابراین، از آنجایی که کسبوکارها اکنون روی چگونگی افزایش بهرهوری کارکنان از راه دور خود تمرکز میکنند، پذیرش راهحلهای فعال با موبایل در سراسر جمعیتشناسی جهانی به شدت افزایش مییابد. در تمام طول سال 2017، فناوری CRM تلفن همراه پیچیدهتر خواهد شد، که به کارکنان میدانی اجازه میدهد بدون توجه به اولویتهای مکان، از هر دستگاهی به پلتفرمهای مدیریت ارتباط با مشتری خود دسترسی داشته باشند.
انقلاب کلان داده
دسترسی به دادههای بلادرنگ در سال 2017 به یک ضرورت مطلق تبدیل خواهد شد و به همین ترتیب بینشهای عملی برای هدایت رشد کسبوکار. کسبوکارها در سال جاری میخواهند درک بیشتری از آنچه مشتریانشان میخواهند، چه فکر میکنند و چگونه به یک برند نگاه میکنند، بیابند. در نتیجه، دادهها با ارائه ابزارهای بیدرنگ (هوش تجاری) که به شناسایی رشد جدید، امکان تصمیمگیری هوشمندتر و یافتن فرصتهای جدید کمک میکند، ارزش پیشنهادی فناوری CRM را به مشاغل در هر نوع و اندازه گسترش میدهد. که عملکرد کلی کسب و کار را بهبود می بخشد.
یکپارچه سازی CRM فشرده تر
در سال 2017، برای فناوری CRM اهمیت فزاینده ای خواهد داشت که راه حل های ارتباط با مشتری را به طور یکپارچه با همه برنامه های کاربردی تجاری شما ادغام کند، همانطور که در راه حل های CRM همگرا مانند پارس ویتایگر یافت می شود. پلتفرمهایی مانند تجارت الکترونیک، حسابداری، تجزیه و تحلیل و نرم افزار بازاریابی با CRM ادغام میشوند که ساعتهای بیشماری را که کارمندان اکنون صرف کلید زدن مجدد دادهها از یک سیستم به سیستم دیگر میکنند، به شدت کاهش میدهد.
امسال کاربران CRM خواستار ادغام بومی با سایر پلتفرمها برای استفاده مؤثرتر از زمان خود خواهند بود، که فرآیندهای تجاری را سادهتر میکند، در زمان صرفهجویی میکند و بنابراین قابلیت همکاری در همه بخشها را تضمین میکند.
راه حل ابری در حال افزایش خواهد بود
به گفته فوربس، مدیریت ذخیره سازی داده و تجزیه و تحلیل داده ها پیش بینی می شود که پذیرش ابر در میان SMB ها را هدایت کند. برای این کار، فناوری CRM مبتنی بر ابر ابزارهای پیچیده BI (هوش تجاری) را ارائه می دهد. علاوه بر این، از آنجایی که ذخیرهسازی ابری امسال به طور فزایندهای محبوب میشود، به کارمندان اجازه میدهد تا به نرمافزار در هر مکانی در حال حرکت، روی دستگاههای هوشمند دستی مورد نظر خود دسترسی داشته باشند.
حکم نهایی
در سال 2017، کسبوکارها چه در ایالات متحده و چه در سایر نقاط جهان، شرکتها در راهحلهای فناوری CRM نه تنها برای بهبود رشد کسبوکار بلکه برای همگام شدن با رقابتهای خود سرمایهگذاری خواهند کرد.
بنابراین، کسب درآمد یک راه حل CRM برای کسب و کار شما بیشتر از معایب آن است، این است که یک CRM را برای کسب و کار در نظر می گیرید و در نتیجه باعث می شوید که شما بازدهی فزاینده ای داشته باشید. شما دریافت می کنید.