ادغام و ویژگی های نرم افزار CRM، رشد نرم افزار CRM در حال افزایش
فناوری | توسط پاتریشیا جونز
عنوان خلاصه کننده کل ماهیت وبلاگ است. (بله، حدس زدید)، در ادامه بحث در مورد چگونگی سرعت گرفتن روند برنامه CRM بر ابر ارائه شده است.
فرضاً، از هر ده سیستم CRM فروخته شده در سال 2012، چهار سیستم مبتنی بر SaaS بوده است. گزارش گارتنر تجزیه و تحلیل و تحلیل سهم بازار: نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری، در سراسر جهان، 2012 منتشر شده در آوریل 2013، شامل بینش های ارائه شده توسط نویسندگان در سراسر جهان، در رشد تصاعدی برنامه CRM (در مقایسه با سایر دسته ها) نرم افزار سازمانی) است.
به دنبال این صنعت CRM شاهد رشد مداوم و پذیرش مثبت توسط کاربران و سازمانها در سراسر جهان شد. با تغییرات زیادی در این صنعت مانند:
- ادغام پلتفرم های اجتماعی
- ادغام با سایر وب سایت ها که خدمات خوبی را ارائه می دهد
- یکپارچه سازی ذخیره سازی داده های آنلاین
- Mailing Function برای اهداف بازاریابی ایمیل و ایمیل فردی ادغام می شود.
- ادغام هدف جلسه آنلاین.
- مدیریت عملکرد ایمیل دسکتاپ
با بسیاری از ادغامهای دیگر، صنعت CRM رشد زیادی داشته است و انتظار میرود که تقاضای بسیار بیشتری نسبت به قبل شاهد باشد. چالش برانگیزترین بخش این صنعت، ارائه خدمات و پشتیبانی با مدیریت عملکردهای بهینه نرم افزار است. ارائه تجزیه و تحلیل عمیق داده ها و سایر عملکردهای نسبی به صنعت کمک کرده است تا رشد بیشتری را مشاهده کند. پارس ویتایگر یک نرم افزار خوب با هزینه معقول با خدمات نسبتاً بهتر از بسیاری دیگر را برای شما به ارمغان می آورد.
گارتنر اشاره کرده است که تقاضا برای برنامه CRM در مدت زمان زیادی افزایش یافته است. کارآفرینان تجاری با این فکر هدایت میشوند که یکپارچهسازی سیستم CRM در فرآیند کسبوکار به جذب مشتریان جدید، تجزیه و تحلیل رفتارهای فعلی مشتری و مهمتر از همه افزایش عملکرد مدیریت تمام کانال کمک میکند. افزودن به این فرصتی است که CRM برای کسب ارزش بیشتر از تعاملات شبکه های اجتماعی فراهم می کند.
گارتنر همچنین اشاره کرده است که اگرچه جایگزینهای داخلی در دسترس هستند، ویژگیهایی مانند استقرار آسان و عملکردهای مکمل، مشتریان سازمانی را وسوسه کرده است که به دنبال برنامههای CRM مبتنی بر SaaS باشند. در نتیجه، پیچیدگیهای مرتبط با راهاندازی در محل، بسیاری از شرکتها را تشویق کرده است تا سیستمهای قدیمی خود را با سیستمهای CRM مبتنی بر SaaS جایگزین کنند. CRM مبتنی بر ابر برای کسبوکارهای کوچک با توجه شرکتهای کوچک و متوسط به مزیتهای CRM Cloud موفقیت بزرگی داشته است.
گزیده ای از نکات کلیدی مهم برگرفته از گزارش:
- بازار CRM نرخ رشد 12.5 درصدی را از 16 میلیارد دلار به 18 میلیارد دلار ثبت کرده است.
- آمریکای لاتین و چین بین سالهای 2011 تا 2012 بیشترین رشد فروش CRM را داشتهاند. در واقع، 80 درصد از کل فروش CRM در سال 2012 در آمریکای شمالی و اروپای غربی ثبت شده است.
- در سال مالی گذشته
- با توجه به داده های آماری حاصل از هجوم سرمایه گذاری ها در ابتکارات تجربه مشتری (CX) و بازاریابی دیجیتال، بازار نرم افزار CRM در سال 2013 به 20.4 میلیارد دلار رسید که این رشد 14 درصدی نسبت به سال 2012 است.
در ادامه روند سال 2012، گارتنر نرخ رشد بیشتر و بهتری را برای سیستم CRM در سال جاری پیش بینی کرده است. بیایید ببینیم که گزارش گارتنر در سال 2013 "چه خبرهای داغ در برنامه های CRM در سال 2013" (منتشر شده در 20 ژوئن 2013) بیان می کند -
همانطور که از نام آن مشخص است، این گزارش بر ویژگی های CRM تمرکز دارد که امسال تقاضای بالایی خواهند داشت. این گزارش با در نظر گرفتن نظرات تمامی تحلیلگران CRM گارتنر تهیه شده است.
ویژگیهای فوقالذکر که با رنگ قرمز مشخص شدهاند، بیشترین تقاضا را در سال جاری داشتهاند. اد تامپسون از گارتنر، نویسنده این گزارش، بیان کرده است که مناطق قرمز رنگ جایی است که در درجه اول علاقه مشتریان CRM است.
چه چیزی را می توان برای سال های آینده پیش بینی کرد؟
همانطور که به سال 2014 نزدیک می شویم، مهم است که چند تخمین در مورد ویژگی ها/استفاده از CRM انجام دهیم که در سال های آینده در صدر لیست محبوبیت قرار خواهند گرفت. بر اساس گزارش فوق الذکر، در اینجا چند نتیجه وجود دارد:
- ادغام با داده های اجتماعی غالب خواهد بود: به گفته کارشناسان گارتنر، داده های اجتماعی دلیل محکمی برای شرکت ها برای انتخاب برنامه های کاربردی CRM خواهد بود. برای بازگشت سرمایه (ROI) بهتر به عنوان یک ابزار ضروری در نظر گرفته خواهد شد.
- نمایندگان پشتیبانی با قابلیت موبایل : چشم انداز داشتن نماینده پشتیبانی با تلفن همراه برای حل مشکلات مشتریان به زودی یک ضرورت خواهد بود. این ویژگی در واقع بیشترین پتانسیل سود را نشان می دهد.
- نرم افزار بازاریابی منجر به رشد برنامه CRM خواهد شد : ارزش کل بازار 4.6 میلیارد دلار تا پایان سال 2016 با رشد سالانه 10.7 درصدی تخمین زده می شود.
- بودجه بازاریابی برای حفظ مشتری تا سال 2015 دو برابر خواهد شد : بخش های بازاریابی ابتکارات رسانه های اجتماعی را رهبری خواهند کرد. گارتنر معتقد است که با استفاده از سیستم CRM. بخش های بازاریابی و خدمات مشتری بیشتر در مورد استراتژی اجتماعی شرکت ها همکاری خواهند کرد.
ConvergeHub انواع نرم افزارهای مختلف از ویژگی های CRM را به همراه دارد که برای کمک به مدیریت و حل مشکلات تجاری به شما کمک می کند. و انها هستند:
1. Gmail
2. Google Calendar
3. Google Contacts
4. Cocu Sign
5. Twilio
6. GoToMeeting
7. Quickbooks
8. Outlook
9. IMAP
10. NexInteractive
11. Fax
12. Mailchimp
13. box
14. Ring Fing Central
.