ادغام پارس ویتایگر SkyDesktop، InfoStreet، SkyAppMarket

ConvergeHub با SkyDesktop ، InfoStreet، SkyAppMarket. نرم افزار CRM به کسب و کارها در مدیریت روابط با کمک می کند. با این حال، تنها درصد اندکی از کار کوچک به بهره برداری از CRM خود اذعان می کنند.

چرا اینطور است؟

آمار پیشنهاد می کند:

1. بیشتر CRM های موجود بر روی سازمان هایی هستند که نیازهای خاص کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​را دارند.

2. CRMهای کسب و کار ویژگی های پایه را با قیمت مناسب ارائه دهنده. برای بهره‌مندی از ویژگی‌های پیشرفته، SMB‌ها باید یا به نسخه‌های «سازمانی» گرانقیمت تغییر کنند یا برای افزودنی‌های à la carte هزینه ایجاد کنند. مقرون به صرفه بودن به یک موضوع برای استارت آپ ها و کسب و کارهای کوچک تبدیل می شود. ویژگی های مهمی که باید داشته باشند و باید CRM پیشرفته را تجربه کنند.

3. بسیاری از CRMهای کسب و کار کوچک به عنوان برنامه های کاربردی مستقل عمل می کنند که به حوزه های خاص می پردازند و نیاز به ادغام گران قیمت با سایر برنامه های کاربردی تجاری دارند. CRMهایی که وعده ارائه طیف وسیعی از قابلیت‌ها را می‌دهند، مجموعه‌ای از راه‌حل‌های متفاوت هستند که به‌طور تصادفی یکپارچه/وصل شده‌اند. آنها دارای رابط های کاملاً متفاوتی هستند و به دلیل مشکلات کاربردی حیاتی از پذیرش کاربر کم رنج می برند.

ورود ConvergeHub

ConvergeHub با ارائه یک CRM همگرا، با ویژگی های کامل و در عین حال بسیار آسان برای استفاده و مقرون به صرفه که نیازهای فروش، بازاریابی، پشتیبانی و صورتحساب را با هم مدیریت می کند، یک تغییر پارادایم در بازار CRM کسب و کارهای کوچک ایجاد کرده است.

از زمانی که وارد صحنه شد، به تدریج فروشندگان ناکارآمد را از سلطنت خلع کرد و به رهبر بازار CRM کسب و کارهای کوچک تبدیل شد، و عرضه خود را بر اساس پنج USP اصلی قرار داد:

اتوماسیون تجاری داخلی
CRM همگرا با ویژگی‌های کامل ، ساده‌ترین استفاده از لیدر عملکرد قیمت.


با هدف اصلی توانمندسازی مشاغل کوچک در سراسر جهان، پارس ویتایگر CRM مجموعه ای از ابتکارات را انجام داده است. و آخرین مورد در این خطوط، مشارکت بسیار مهم با InfoStreet، Inc است که پارس ویتایگر را در SkyAppMarket - بازار برنامه های تجاری SkyDesktop به ارمغان می آورد.

اینفو استریت

این ارائه دهنده پیشرو راه حل ها و خدمات مبتنی بر ابر برای مشاغل کوچک است. تمرکز آن بر تغییر شیوه عملکرد کسب و کارهای کوچک با ارائه مدیریت متمرکز برنامه های آنهاست.

به تعبیر سیامک فرح، مدیر عامل اینفو استریت: «امروزه بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک از چندین اپلیکیشن ابری برای مدیریت بخش‌های مختلف عملیات خود استفاده می‌کنند که در درازمدت آنها را تحت فشار قرار می‌دهد. هدف ما کمک به ساده‌سازی این فرآیند با آوردن همه برنامه‌ها در یک مکان است تا کسب‌وکارهای کوچک بتوانند آنها را زیر یک سقف مدیریت کنند.»

با پیروی از این ایدئولوژی، InfoStreet SkyDesktop را ارائه می دهد، یک پلتفرم اپلیکیشن ابری درون مرورگر رایگان که به کسب و کارهای کوچک امکان دسترسی، مدیریت و استفاده از همه برنامه های خود را از یک مکان مرکزی می دهد. Single Sign On را ارائه می دهد که کل فرآیند را بدون استرس می کند. کسب و کارهای کوچک می توانند گذرواژه ها و نام های کاربری را ادغام کنند و برای همه برنامه ها یک ورود داشته باشند. این کار باعث افزایش بهره وری می شود زیرا هیچ زمانی برای ورود به هر برنامه تجاری با نام کاربری و رمز عبور جداگانه صرف نمی شود.

SkyDesktop یک بازار برنامه اختصاصی به نام SkyAppMarket دارد که بهترین برنامه های کاربردی ابری را ارائه می دهد. کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند طبق نیاز، برنامه‌های جدید را مرور، انتخاب و به دسکتاپ ابری خود اضافه کنند. SkyDesktop همچنین مدیریت کامل کاربر را ارائه می دهد و به صاحبان مشاغل کوچک این امکان را می دهد که کارمندان را به همراه دسترسی آنها به برنامه ها اضافه و مدیریت کنند.

مشارکت پارس ویتایگر و InfoStreet

هر دو پارس ویتایگر و InfoStreet مترادف هستند و دائماً به دنبال راه هایی برای کمک به کسب و کارهای کوچک هستند که کارآمدتر کار کنند. آن‌ها می‌دانند که کسب‌وکارهای کوچک در تنگنای منابع قرار دارند و برای انجام کارهای زیادی در مدت زمان کوتاه تلاش می‌کنند. بنابراین راه حل های مربوطه CRM و پلت فرم برنامه ابری درون مرورگر، مدیریت متمرکز کسب و کار را ارائه می دهند که به SMB ها در صرفه جویی در زمان، بهبود بهره وری و تمرکز بر رشد و گسترش کمک می کند.

ConvergeHub و InfoStreet به طور فعال با شرکت هایی همکاری می کنند که هدف یکسانی برای توانمندسازی مشاغل کوچک دارند. همکاری اخیر آنها با یکدیگر پارس ویتایگر را وارد SkyAppMarket کرده است که برای استفاده کاربران SkyDesktop در دسترس است.

کاربران SkyDesktop از پارس ویتایگر چه مزایایی خواهند داشت؟

1. اتوماسیون نیروی فروش: افزایش فروش بدون افزایش نیروی کار. خودکارسازی کارهای ضروری اما خسته کننده و تکراری پشت صحنه مانند برنامه ریزی قرار ملاقات های فروش. پیگیری با سرنخ ها؛ ردیابی مخاطبین و به روز رسانی فرصت های فروش. صرفه جویی در زمان و تمرکز بر ایجاد روابط با سرنخ ها که معاملات را بسته و درآمد را افزایش می دهد.

2. ارتباطات چند کانالی: برقراری ارتباط و ارتباط با مشتریان به روشی که آنها می خواهند، برای ارائه یک تجربه بهتر. اجرای کمپین های بازاریابی هدفمند در چندین کانال، یعنی ایمیل، پیامک، فکس، صدا، آنلاین و اجتماعی. تجزیه و تحلیل و مقایسه گزارش های کمپین برای مشاهده نحوه تعامل مشتریان با ایمیل های بازاریابی، رسانه های اجتماعی و موارد دیگر. استفاده از این بینش برای ماندن در بالای فعالیت های مشتریان و ایجاد کمپین های جذاب تر.

3. مدیریت پرونده: مدیریت فرآیند پشتیبانی مشتری در سطح سازمان از درون CRM. استفاده از قوانین انتساب پرونده برای تخصیص و حذف خودکار موارد به متخصصان پشتیبانی مشتری. استفاده از جزئیات مشتری و تاریخچه تعامل برای ارائه راهکارهای سریع که باعث افزایش رضایت مشتری و افزایش شانس فروش متقابل و افزایش فروش می شود.

4. مدیریت اسناد و همکاری: ذخیره تمام فایل های مهم، وثیقه ها، بروشورها، ارائه ها و مطالعات موردی در یک مخزن CRM متمرکز و با سهولت دسترسی. پیوند دادن وثیقه مناسب با سرنخ، حساب، تماس، معامله و پرونده مناسب. ایجاد پوشه ها و پوشه های فرعی برای کاهش زمان جستجو و بستن معاملات بیشتر. افزایش بهره وری با همکاری اسناد آسان. ارائه حقوق مشاهده، ویرایش و همکاری برای کارکنان بر اساس سلسله مراتب سازمانی.

5. فاکتورها و پرداخت ها: پرداخت به موقع با استفاده از CRM. ایجاد و ارسال فاکتورهای ایمیلی شامل جزئیات زیر - نام حساب، نام تماس، نام معامله، شرایط و ضوابط، شرکت مخابراتی، تاریخ فاکتور، تاریخ سررسید، محصولات، مالیات و ارز. پیگیری پرداخت‌های دریافتی و مدیریت دقیق جریان نقدی با مشاهده وضعیت حساب مشتریان، فاکتورهای جمع‌آوری‌شده و موجودی سررسید در ConvergeHub. ادغام پارس ویتایگر با QuickBooks برای به دست آوردن یک دیدگاه واحد از امور مالی مشتریان.

6. سفارشی سازی: دریافت یک CRM به همان اندازه انعطاف پذیر و پویا که نیازهای کسب و کار است. ایجاد برگه های سفارشی خاص صنعت و زمینه های سفارشی. تصمیم گیری در مورد نحوه سازماندهی فیلدهای سفارشی طراحی صفحه‌آرایی بخش‌های کلیدی در CRM با استفاده از هدرها، پرکننده‌ها و جداکننده‌ها. سفارشی سازی قالب های بازاریابی ایمیلی، قوانین گردش کار و فرآیندهای فروش. بدون نیاز به کد نویسی!

7. نمای مشتری 360 درجه: مدیریت عملکردهای تجاری با مشتری از داخل CRM. دسترسی به تمام اطلاعات مشتری در یک مخزن متمرکز برای مشاهده بهتر، افزایش هماهنگی بین بخش های بازاریابی، فروش، پشتیبانی و حسابداری و ارائه یک تجربه منسجم و منسجم به مشتریان در تمام نقاط تماس.

همه برنده هستند

شراکت های تجاری اتفاق می افتد! اما فقط آنهایی برجسته می شوند که برای همه درگیرها سود می برند. مشارکت پارس ویتایگر و InfoStreet چنین مثالی است!

کارایی SkyDesktop را به عنوان بهترین پلت فرم برنامه ابری درون مرورگر افزایش می دهد و پایگاه مشتری پارس ویتایگر CRM را به مناطق جغرافیایی ناشناخته گسترش می دهد. مهم‌تر از همه، کسب‌وکارهای کوچک می‌برند زیرا با استفاده از نرم‌افزار پارس ویتایگر CRM از داخل SkyDesktop برای کاهش بار از طریق اتوماسیون، تبدیل سرنخ‌ها و ایجاد روابط پایدار با استفاده از کاربران می‌شوند.

به تمام معنا، پارس ویتایگر + InfoStreet یک مشارکت برای نگهبانان است. اینطور نیست؟؟