اتوماسیون نیروی فروش که کسب و کار را با بهره وری افزایش می دهد

برای Sales Force Automation که کسب و کار را با نرخ افزایش می دهد، به تعداد زیادی از کارهای کوچک تا بزرگ کمک می کند تا عملیات های تجاری را برنامه ریزی و خودکار کنند. در صورت افزایش نرخ برنده فروش، کاهش مدت چرخه فروش، افزایش بهره‌وری از فروش و بهبود، ویژگی‌هایی است که در لیست اولویت‌های شما وجود دارد – پس ابزار اتوماسیون نیروی فروش باید یک نقطه توقف شما باشد.

نظرسنجی های متعددی انجام شده است که (بارها و بارها) ثابت کرده است که با استفاده از ابزار اتوماسیون نیروی فروش، حفره های فرآیند فروش را از بین برده و درصد درصد کمتر از 36 درصد تسریع کرده است.

فقط اگر تعجب کنید که چگونه این اتفاق می افتد، اجازه دهید شما را به پنج مزیت اصلی که ابزار اتوماسیون نیروی فروش به هر کسب و کاری ارائه می دهد، به بررسی کوتاهی بپردازیم:

صرفه جوئی در زمان

تحقیقات داده های کسب و کار نشان می دهد که به طور متوسط ​​یک نماینده فروش نزدیک به 50 درصد از زمان خود را صرف کارهای اداری می کند، یعنی برنامه ریزی قرار ملاقات های فروش. پیگیری سرنخ ها از طریق ایمیل، ردیابی مخاطبین و به روز رسانی فرصت های فروش.

ارسال برنامه SFA بیشتر این کارهای پیش پا افتاده خودکار می شوند. نمایندگان فروش زمان زیادی در اختیار دارند تا با سرنخ ها و مشتریان بالقوه تعامل داشته باشند. بدون شک، هنگامی که نمایندگان فروش به مشتریان بالقوه بیشتری دست پیدا می کنند، به بسته شدن معاملات بیشتر برای شرکت و سود بیشتر ختم می شود.

مدیریت بهتر

ماژول اتوماسیون نیروی فروش به عنوان یک مخزن متمرکز تمام فعالیت های فروش عمل می کند. به جای جمع‌آوری دستی آمار فروش از ده برنامه مختلف، مدیران فروش به فعالیت‌های هر فروشنده، فرصت‌های فروش در خط لوله، ارقام فروش، شکایات مشتریان و سایر معیارها دسترسی فوری دارند.

در یک سکته مغزی - رهبران فروش می توانند درآمد فروش ماهانه / هفتگی را اندازه گیری کنند. علاوه بر این، آنها می توانند به سرعت بر روی اطلاعات زمان واقعی عمل کنند.

به عنوان مثال، در موارد مشکل ساز، مانند یک نماینده فروش با عملکرد ضعیف یا دسته ای از سرنخ های سرد مسدود شده در خط لوله، آنها می توانند به طور فعال تنظیماتی را برای رفع این مشکلات انجام دهند.

افزایش درآمد

Sales Force Automation جزئیات سفارشات مشتری را ذخیره می کند که به نفع فعالیت های افزایش فروش و فروش متقابل است. به عنوان مثال، با استفاده از این ماژول، کارکنان فروش می توانند تعیین کنند

  • الگوی سفارش مشتریان
  • ترجیحات مشتریان
  • سودآورترین مشتریان

با مجهز شدن به این معیارها، متخصصان فروش می توانند در موقعیت بهتری برای افزایش فروش یا فروش متقابل به مشتریان باشند. آن‌ها می‌توانند ایده دقیقی از مرتبط‌ترین محصولات یا خدمات به دست آورند و در حین گفتگو با مشتریان، آن‌ها را به‌طور نامحسوس بیان کنند.

مدیریت تماس سازمان یافته

تمام مشخصات اولیه مشتریان (شامل نام، آدرس، تلفن، ایمیل و غیره) به همراه مخاطبین، خریدها، موارد و فرصت های مربوط به آنها به صورت فشرده ذخیره می شود. این امر دید واضحی را برای همه مخاطبین از طریق یک مخزن متمرکز فراهم می کند. بدیهی است، برنامه ریزی قرار ملاقات ها و پیگیری ها به راحتی با برنامه SFA انجام می شود. تیم فروش آن را بدون دردسر می بیند

  • هر تعامل با مشتری را دنبال کنید
  • وضعیت همه فرصت های فروش را پیگیری کنید
  • مشاهده تاریخچه کامل فروش

با کمال تعجب، تمام این معیارها ادغام شده در یک بخش خدمات مشتری را نیز بهبود می بخشد. بنابراین اگر مشتری از فروشنده در مورد آمار آخرین شکایت خود پرس و جو کند، نمایندگان فروش این پاسخ ترسو را نمی دهند.

خدمات مشتری بخش متفاوتی است که مشتری باید با آن تماس بگیرد.

فقط چند دقیقه طول می کشد تا نماینده فروش وضعیت بلیط پشتیبانی را بررسی کند و مشتریان را در همین مورد صمیمی کند. این نه تنها کل تجربه مشتری را بهبود می بخشد، بلکه فروشندگان حرفه ای را از تحمل بار عمده مشتری نجات می دهد. در صورت لزوم، نماینده فروش می‌تواند به راحتی از این موقعیت مطلوب برای فروش بالا یا متقابل استفاده کند.

ثانیاً، کل مفهوم فروش را از بین می‌برد که مشتریانی را که تغییر می‌دهند، از بین می‌برد. در هر صورت، اگر یک نماینده فروش شرکت را ترک کند، جایگزین جدید تمام اطلاعات سرنخ ها را به طور منظم در ماژول SFA ساده می کند. بنابراین اساسا، زمان افزایش کمی برای نماینده جدید وجود دارد.

نقشه برداری سرنخ

ماژول های ماژول های ماژول فروش با نقشه برداری آسان اتو سرنخ در پروسه فروش ارائه می شوند . آنها سرنخ های تولید شده را از منابع متعددی مانند کمپین های ایمیل، بازدید از وب سایت، نمایشگاه های تجاری و تماس های خروجی می کنند. پس از اتمام، آنها از مدیر فروش در مورد سرنخ های جدید در دسترس می پرسند و سپس آنها را به نمایندگان فروش اختصاص می دهند.

مدیران فروش می‌توانند قوانین را در رابطه با نقشه‌برداری سرنخ تنظیم کنند، به این معنی که وقتی سرنخ‌ها از یک منبع خاص (مثلاً بازدید از وب‌سایت) تولید می‌کنند، به طور خودکار به یک نماینده فروش XYZ اختصاصی می‌شوند.

زمانی که سرنخ های جدید اختصاص داده می شوند، فروشنده می تواند به سرعت و راحتی آنها را مشاهده کند و جلسات یا تماس ها را برنامه ریزی کند.