آینده CRM مبتنی بر ابر یکپارچه هوشمند و مبتنی بر داده

زمان یک سیستم CRM هوشمند و یکپارچه مبتنی بر ابر فرا رسیده است، و این یکی از سریع‌ترین دسته‌بندی‌های موجود در حال رشد نرم‌افزارهای سازمانی امروزی است. از استارتاپ
ها و SMB ها گرفته شده تا شرکت های بزرگ جهانی، تیم های بازاریابی و فروش در حال حاضر از فناوری CRM استفاده می کنند. جامعه اجتماعی جدید هستند که مسیر را هموار می کنند. برای توسعه استراتژیک در شرکت های خود.

اکنون که این فناوری‌های جدید CRM به سرعت در حال حاضر برای دستیابی به اهداف جدید کسب‌وکارها در سطح جهانی هستند، داده‌های بزرگ، تجزیه و تحلیل، هوش تجاری (BI)، هوش مصنوعی (AI) و ماشینی پایه‌های فناوری جدید روزهای کنونی هستند. که به سرعت در حال رشد هستند. برنامه های کاربردی CRM، در بازار.

پیش بینی می شود بازار جهانی CRM تا سال 2021 به CAGR (نرخ رشد سالانه مرکب) 13.7 درصد دست یابد - گارتنربرای توییت کلیک کنید

با سرمایه‌گذاری در سیستم‌های CRM مبتنی بر ابر ، استارت‌آپ‌ها در حال حاضر بر چگونگی استفاده آسان از راه‌حل‌های CRM تمرکز می‌کنند که می‌توانند بینش جدیدی در بهبود تجربیات مشتری، افزایش استراتژی‌های حفظ مشتری، و سرعت بخشیدن به توسعه محصول جدید بر اساس نیازهای مشتریان خود ارائه دهند.

در تجزیه و تحلیل اخیر انجام شده توسط CrunchBase بر روی استارت آپ های CRM، نشان می دهد که اکثر فروشندگان CRM در حال سرمایه گذاری در تجزیه و تحلیل پیشرفته، یادگیری ماشین، داده های بزرگ و فناوری های هوش مصنوعی هستند.

برای اثبات این ادعا، مک‌کینزی خاطرنشان می‌کند که مجموع سرمایه‌گذاری‌های خارجی سالانه در فناوری هوش مصنوعی در سطح جهان در سال 2016 بین 8 تا 12 میلیارد دلار بوده است که یادگیری ماشینی 60 درصد از این سرمایه‌گذاری را جذب کرده است و همین ارقام در حال افزایش هستند.

آمار سریع

  • طبق گفته گارتنر ، از سال 2017، 56 درصد از استفاده آسان CRM، سیستم‌های CRM مبتنی بر ابر خواهند بود.
  • به گفته گارتنر- پیش‌بینی می‌شود که بازار جهانی CRM تا سال ۲۰۲۱ به ۱۳.۷ درصد CAGR (نرخ رشد سالانه مرکب) برسد.
  • هوش مصنوعی کاتالیزور اصلی رشد CRM مبتنی بر ابر در 4 سال آینده خواهد بود که قرار است توسط فناوری‌های BI، تجزیه و تحلیل و یادگیری ماشین پشتیبانی شود، زیرا خریداران CRM مبتنی بر ابر بیشتر بر افزودن فناوری‌های نوظهور تمرکز خواهند کرد. به تجربیات مشتری کارآمدتر

کسب‌وکارها در هر اندازه اکنون در تلاش هستند تا با مشتریان خود در یک صفحه باقی بمانند زیرا ترجیحات مشتری در مورد نحوه یادگیری محصولات و خدمات مورد نیاز خود و زمان خرید دائماً تغییر می‌کند.

به عبارت دیگر، امروزه روانشناسی مشتری اساساً در نوسان است و از مرزهای جمعیتی ساده یا حتی بخش های مشتری فراتر می رود که در بین شرکت های B2B (کسب و کار به تجارت) و B2C (کسب و کار به مصرف کننده) است.

بنابراین از آنجایی که پویایی مشتریان در تمام بخش‌ها به سرعت در حال تغییر است، با تجارب مشتری که بر تراکنش‌های صرف پیروز می‌شود، از هر کانالی که مشتری برای تعامل با برندها انتخاب می‌کند، پاسخ دریافت می‌کند و برای ارائه پشتیبانی هوشمند و پاسخگو، سیستم‌های CRM مبتنی بر ابر مدرن نیاز دارند. اگر قرار است به این اهداف مشتری محور برسند، فناوری خود را تغییر دهند.

سیستم‌های CRM مبتنی بر ابر مدرن باید دقت بیشتری در تمرکز بر نیازهای مشتری بیابند، رفتارهای آنها را پیش‌بینی و کمیت کنند. علاوه بر این، پلتفرم‌های CRM امروزی همچنین باید بتوانند استراتژی‌ها و تاکتیک‌های بالقوه را برای تیم‌های فروش و بازاریابی که باید نتایج را ارائه دهند، توصیه یا پیشنهاد کنند.

هوش مشتری پادشاه است

هر چه بینش، داده های بازاریابی و تصمیمات مبتنی بر دانش مشتری محور بهتر باشد، هر آمار و تاکتیک بازاریابی موثرتر خواهد بود. همانطور که تا به حال همه ما می دانیم، زمانی که استراتژی ها در فروش و بازاریابی بر اساس بینش و هوش مشتری ساخته می شوند، تجربیات مشتری بهبود می یابد.

تجربیات مثبت مشتری باعث ایجاد وفاداری، ایجاد اعتماد، خرید مجدد سوخت، که در نتیجه منجر به CLV یا ارزش های طول عمر مشتری بالاتر می شود.

با این وجود، این واکنش زنجیره‌ای پشت رشد مشتری محور تنها زمانی می‌تواند آغاز شود که تیم‌های فروش و بازاریابی در هر سازمانی به خوبی از انتظارات مشتریانشان، چرایی انتظارشان و اینکه چگونه سازمانشان می‌تواند پیشنهاداتی را ارائه دهد که از مشتری فراتر می‌رود، آگاه باشند. انتظارات

بنابراین همانطور که قبلاً در این وبلاگ پیش بینی کردیم، داده های بزرگ، هوش مصنوعی، یادگیری ماشین و تجزیه و تحلیل آینده سیستم های CRM مبتنی بر ابر هستند، زیرا امروزه از آنها برای تعریف مجدد مسیر فراتر از انتظارات مشتری و افزایش درآمد استفاده می شود.

از این رو، دوران سیستم های CRM سنتی و استراتژی های آن برای رفتار یکسان با هر مشتری به پایان رسیده است.

در زمان حاضر - هوش مشتری اکنون پادشاه است.

با بینش زمینه ای بیشتر، دقت پیش بینی ارائه شده توسط هوش مشتری در مورد زمان و مکان فروش نتایج قابل اندازه گیری ارائه می دهد. برای مدیران بازاریابی و تیم‌هایشان، یکی از بزرگ‌ترین چالش‌هایی که با آن‌ها مواجه می‌شوند، کمی کردن سهم آنها در رشد کسب‌وکارشان است. بنابراین، با پیشرفت‌های فن‌آوری مدرن در فناوری CRM، یادگیری ماشین، هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل، همه این‌ها به صورت مجموعه‌ای به مدیران بازاریابی و تیم‌هایشان فرصتی برای اندازه‌گیری اینکه چگونه استراتژی‌هایشان منجر به سود و فروش می‌شود و همچنین نحوه مشارکت آنها را می‌دهد. به رشد سازمان خود.

اکثر راه حل های CRM در بازار امروزه سیستم های CRM مبتنی بر ابر هستند. از آنجایی که سیستم های مبتنی بر ابر قادر به بلوغ سریع هستند و پایه محکمی برای نسل بعدی توسعه برنامه ها فراهم می کنند. در واقع، APIها یا رابط‌های برنامه‌نویس برنامه‌ای که اکثر راه‌حل‌های نرم‌افزار CRM مدرن برای ایجاد ادغام‌های بلادرنگ به آن‌ها تکیه می‌کنند، به پیوند و پل‌سازی پلتفرم‌ها و برنامه‌ها، تسریع وسعت، عمق و پایداری سیستم‌های CRM مدرن مبتنی بر ابر کمک می‌کنند.

در مطالعه‌ای که اخیرا توسط McKinsey & Company انجام شده است، مشخص شده است که کسب‌وکارهایی که از سیستم‌های CRM مبتنی بر ابر استفاده می‌کنند، می‌توانند رشد درآمد بیشتری را با APIها برای ادغام سیستم‌های سازمانی کسب کنند.
به عبارت دیگر، در سیستم های CRM، API ها اتصال دهنده هایی هستند که هوش مشتری بیشتری را ممکن می کنند. از آنجایی که APIها به ادغام سیستم ها با یکدیگر و توسعه یک سیستم ارزشمند از سوابق کمک می کنند که به راحتی می تواند ترجیحات مشتری را منعکس کند، در حالی که در عین حال استراتژی هایی برای رشد فروش موفق ایجاد می کند.

ادغام های API در حال طراحی با ارزش ترین برنامه های CRM در روزهای آینده هستند

تمام کسب و کارهای کوچک یا بزرگ که برای حفظ مشتریان فعلی خود و در عین حال جذب مشتریان جدید تلاش می کنند، با چالش دائمی ماندن در رادار ترجیحات مشتریان خود روبرو هستند. از آنجایی که ترجیحات مشتری در طول زمان تغییر می کند، بنابراین، استفاده از برنامه های کاربردی CRM منسوخ شده دیگر مربوط به تیم های فروش و بازاریابی بسته به CRM و ویژگی های آن برای جلب توجه و جلب مشتری نیست.

از این رو، آینده CRM امروز با رابط های کاربردی جدید و چابکی تعریف می شود که می توانند برای هر فروشنده و بازاریاب با افزودن یا تغییر فیلدها در عرض چند دقیقه، با توجه به نیازهای مختلف آنها، سفارشی شوند.

سیستم CRM مبتنی بر ابر در دوران مدرن، دیگر هفته‌ها یا ماه‌ها طول نمی‌کشد تا داشبورد سیستم CRM یا گردش کار آن را تغییر دهد، زیرا می‌توان آن‌ها را به راحتی توسط مدیران سیستم با استفاده از یک پلتفرم مبتنی بر ابر تغییر داد و به سرعت تغییر داد.

بنابراین، انعطاف‌پذیری سفارشی‌سازی سیستم‌های CRM مبتنی بر ابر برای مطابقت با نحوه عملکرد تیم بازاریابی و فروش، و نه برعکس، یکی از کاتالیزورهای اصلی است که از پذیرش راه‌حل‌های CRM مبتنی بر ابر استقبال کرده و به رشد مستمر آن دامن می‌زند.

در واقع، APIها یکی از فناوری‌های اصلی هستند که پلتفرم‌های CRM مبتنی بر ابر را تسهیل می‌کنند تا عملکردهای آن را منعطف کنند و به نیازهای تیم فروش و بازاریابی پاسخ دهند.

علاوه بر این، رشد AWS (سرویس‌های وب آمازون) نیز به طور چشمگیری نشان داده است که چگونه APIها به توسعه یک مدل تجاری کاملاً جدید کمک می‌کنند و سطحی از بینش مبتنی بر تجزیه و تحلیل را برای مشاغل ایجاد می‌کنند که قبلاً برای کاربران پلتفرم‌های CRM ناشناخته بود.

بر اساس مقاله اخیر منتشر شده در فوربس، این نشان می‌دهد که APIها برای تعریف و سفارشی‌سازی رابط‌های کاربری گرافیکی (رابط کاربری گرافیکی) ضروری هستند که مشارکت و قابلیت استفاده برای بهبود تجربه مشتری را بهبود می‌بخشد، زیرا APIها پیوندهایی را ایجاد می‌کنند که پلتفرم‌های ابری برای ادغام آسان به آن‌ها متکی هستند. برای استفاده از CRM و سایر برنامه های نرم افزاری سازمانی.

آینده CRM بسیار یکپارچه است - زیرا ابر برنده شده است

در زمان حاضر، APIها در حال حاضر شروع به مشتری محور شدن در طراحی خود کرده اند، که امکان تطبیق پذیری و انعطاف پذیری بیشتری را در طراحی رابط کاربری گرافیکی کاملاً جدید، مراحل فرآیند، گردش کار و طراحی صفحه نمایش فراهم می کند، که به مرور زمان ماهیت ابر را دوباره تعریف می کند. پلتفرم ها در روزهای آینده

امروزه تقریباً همه ارائه دهندگان CRM مبتنی بر ابر مانند ConvergeHub و سایرین، APIهای درجه یک سازمانی (برخی بالغ‌تر و مقیاس‌پذیرتر از دیگران) دارند که آینده نقشه راه فناوری CRM را در همه مشاغل نشان می‌دهد.

همه ما به شدت نگران هستیم که این APIهای جدید در 3 تا 5 سال آینده مشتری محور شوند و تمرکز زیادی روی سازماندهی طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی غنی از داده، پایگاه داده ها و سیستم رکوردها داشته باشند.

به عبارت دیگر، پلتفرم‌های ابری با ارائه چارچوب‌ها و فناوری‌های یکپارچه‌سازی قابل اعتماد و مقیاس‌پذیر به APIها کمک می‌کنند تا مشتری محورتر شوند.

با نگاه به آینده

فرض بر این است که در آینده نزدیک برنامه‌های CRM مبتنی بر ابر یکپارچه‌تر، هوشمندانه‌تر و آگاهانه‌تر، تیم‌های فروش و بازاریابی را قادر می‌سازد تا استراتژی‌های خود را با دقت بالاتر و در حین اندازه‌گیری نتایج به‌دست‌آمده، بهتر از همیشه تعریف کنند.

بنابراین، به طور خلاصه، CRM های موجود بر روی مانند ConvergeHub به رشد کلی شرکت در نرم افزار ادامه خواهند داد، زیرا با وجود فن آوری های اضافی در دست، آینده CRM بر روی ابر در میان سایر راه حل های نرم افزاری مبتنی بر ابر وجود دارد. در سطح سازمانی در فناوری اطلاعات، درخشان ترین است. جهان