آنچه باید برای یافتن یک CRM آسان برای SMB بپرسید

منابع کوچک بیز | توسط پاتریشیا جونز

What-You-Must-Ask-For-Finding-an-Easy-CRM-for-SMB

برای یافتن یک CRM آسان برای SMB، اجازه دهید ابتدا پلتفرم نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان را به اجزای مختلف تقسیم کنید تا بهتر از این ابزارهای مورد استفاده نادرست استفاده کنید، که از همه صاحبان کارهای کوچک کمک می کند تا انتخاب شود. CRM تصمیم خود را آگاهانه بگیرید. باعث رشد فروش شود

مدیر

تعریف: شخصی که برای محصول و خدمات شما به شما تجارت می کند.

  • مشتری شما کیست؟
  • چرا مشتری شما با وجود گزینه های دیگر در بازار، تجارت با شما را انتخاب می کنید؟
  • رقبای شما کیست/هستند؟

با

تعریف: فرآیند ارتباط با انسان های دیگر.

  • دوست دارید با چه کسی ارتباط برقرار کنید؟
  • چگونه می توانید ارتباط برقرار کنید؟
  • آیا شما می توانید با هم ارتباط برقرار کنید؟
  • مشتریان فعلی/جدید شما چگونه دوست دارند با هم ارتباط برقرار کنند؟

مدیریت

تعریف: عمل به دستکاری و تحریک افراد برای انجام کارها و وظایف از دور.

در تجارت، شما نمی توانید مردم را دستکاری کنید، بلکه می توانید آنها را پرورش دهید. بنابراین، کمی عشق اضافه کنید و ببینید چه اتفاقی می افتد.

بنابراین هنگامی که به دنبال یک CRM آسان برای SMB هستید، از خود چند سوال اولیه بپرسید که با "چه چیزی باید داشته باشم؟" شروع می شود.

1. آیا به اتوماسیون Salesforce نیاز دارم؟

Salesforce Automation چیست؟

SFA یا Salesforce Automation یک فناوری است که به خودکارسازی وظایف رایج مدیریت کسب و کار آنلاین مانند ردیابی موجودی، پردازش فروش، ثبت گزارش و گزارش تعاملات مشتری شما و سایر موارد کمک می کند. SFA همچنین می تواند در ایجاد و تجزیه و تحلیل عملکرد و پیش بینی های فروش و مدیریت به شما کمک کند:

  • مدیریت رهبری
  • تماس با مدیریت
  • منطقه / مدیریت سهمیه
  • مدیریت فرصت
  • پیاده سازی متدولوژی فروش
  • مدیریت شریک

2. آیا به نرم افزار بازاریابی نیاز دارم؟

نرم افزار بازاریابی چیست؟

اتوماسیون بازاریابی یک فناوری و یک پلتفرم نرم افزاری است که منحصراً برای بخش بازاریابی یک سازمان طراحی شده است تا محصولات و خدمات خود را به طور مؤثرتری بازاریابی کند. نرم افزار بازاریابی چندین کانال را به صورت آنلاین و آفلاین پوشش می دهد و کارهای تکراری را خودکار می کند.

به عنوان مثال:

کانال های نرم افزار بازاریابی آنلاین

  • پست الکترونیک
  • رسانه های اجتماعی
  • وب سایت و دیگران

کانال های نرم افزار بازاریابی آفلاین

  • ایمیل مستقیم
  • پیامک
  • فکس
  • پخش صدا و دیگران

کارهای تکراری خودکار

  • یادآوری ثبت نام
  • اتفاقات زنده
  • حضور در نمایشگاه تجاری
  • وبینار و دیگران

اتوماسیون بازاریابی همچنین به ارسال فرم های وب، تقسیم بندی لیست و ایجاد دنباله های پیگیری کمک می کند.

3. آیا من به گزارش و تجزیه و تحلیل نیاز دارم ؟

اگر نتوانید عملکرد شرکت خود را اندازه گیری کنید، نمی توانید آن را بهبود ببخشید. در اینجا چند ساختار گزارش رایج وجود دارد که در CRM آسان خود برای SMB نیاز دارید .

  • گزارش های برنامه ریزی شده
  • گزارش های پیش بینی قابل تنظیم
  • گزارش های هشدار پیشگیرانه
  • کتابخانه جامع گزارش های از پیش ساخته شده

4. آیا به یک پایگاه داده مشترک نیاز دارم؟

پایگاه داده مشترک به همه اعضای فروش، بازاریابی، حساب ها و تیم پشتیبانی مشتری شما کمک می کند تا به پایگاه داده CRM دسترسی داشته باشند.

برای انجام موارد زیر می توانید عملکرد پایگاه داده مشترک را در یک CRM انتخاب کنید:

  • ردیابی فروش
  • خدمات مشتری
  • بازاریابی ایمیلی

5. آیا به CRM «در فضای ابری» یا «در سایت» نیاز دارم؟

نرم افزار به عنوان سرویس (SaaS) یک فناوری است که دهه ها در بازار رایج بوده است. آسان‌ترین CRM برای SMB ، CRMهای مبتنی بر ابر هستند، مانند ConvergeHub ، که شماره 1 CRM همگرا برای SMB است.

طبق مطالعه ای که توسط Nucleus Research انجام شده است، بیش از 80 درصد از سازمان های SMB که CRM مبتنی بر ابر را پذیرفته اند، به بازگشت سرمایه مثبتی دست یافته اند.

بنابراین، بهتر است CRM خود را از شرکت‌های توسعه نرم‌افزار ارتباط با مشتری برون‌سپاری کنید، مگر اینکه بخواهید با سرور اجاق گاز خود مشکل داشته باشید و هزینه‌های نگهداری و پشتیبانی مربوط به آن را متحمل شوید.

مزایای استفاده از CRM مبتنی بر ابر عبارتند از:

  • ارتقاء آسان
  • هزینه های قابل پیش بینی
  • استقرار سریع
  • امنیت تقویت شده
  • کاهش نیاز به تخصص کارکنان
  • کاهش "تب سفارشی سازی"

6. آیا به یکپارچه سازی شخص ثالث نیاز دارم؟

امروزه هیچ پلتفرم نرم افزار CRM کامل و همه در یک برای مشاغل کوچک و متوسط ​​در بازار وجود ندارد. حتی شرکت‌های بزرگ نیز ابزارهای اضافی را برای استفاده بیشتر از CRM خود به کار می‌گیرند. در اینجا لیستی از پرکاربردترین ابزارهای شخص ثالث که توسط مشاغل کوچک و متوسط ​​برای افزایش کارایی نرم افزار CRM خود استفاده می شود، آورده شده است.

  • Microsoft Outlook
  • فکس
  • PandaDoc
  • دراپ باکس
  • تماس اسکایپ
  • درایو گوگل
  • RingCentral
  • جعبه
  • QuickBooks
  • تقویم گوگل
  • جیمیل
  • برای تماس کلیک کنید
  • DocuSign
  • GoToMeeting
  • IMAP
  • نقشه گوگل
  • پیامک (Twilio)
  • NexInteractive
  • تماس با گوگل
  • MailChimp
  • زاپیر و دیگران

7. آیا به CRM موبایل نیاز دارم؟

دسترسی مداوم و یکپارچه به اطلاعات مشتری به این معنی است که زمان دوری از دفتر لزوماً به این معنا نیست که شما باید «دور از دفتر باشید».

امکان اتصال به نرم افزار CRM از مکان های دور به تیم شما این امکان را می دهد که بسیار سازنده تر از همیشه باشد.

در مطالعه‌ای که اخیرا توسط تحقیقات هسته‌ای انجام شده است، یک شرکت تحقیقاتی فناوری اطلاعات متخصص در تحقیقات تحقیقی بر این عقیده است که دسترسی تلفن همراه به یک CRM بهره‌وری تیم را در SMB‌ها تا بیش از 14.6 درصد افزایش می‌دهد و از هر 10 کاربر تلفن همراه، 4 نفر دیگر از CRM تلفن همراه گزارش می‌دهند. بهبود بهره وری بیش از 22 درصد.

CRM تلفن همراه با ابزارهایی برای پاسخگویی سریع همراه با داده های مشتری که همیشه در دسترس شماست، به کارمندان کمک می کند تا معاملات بیشتری را با تعاملات کمتر و زمان کمتری انجام دهند.

این به نمایندگان فروش اجازه می دهد تا زمان بیشتری را صرف جست و جو کنند یا راه های جدیدی برای کشف فرصت های فروش دست نخورده بیابند.

ConvergeHub را به صورت رایگان امتحان کنید

بردن

اکنون که می‌دانید چگونه می‌توان بهترین راه‌حل‌های CRM را برای SMB خود انتخاب کرد، پلتفرمی را بیابید که دارای قابلیت عالی برای مشتریان جدید باشد و همچنین از یک مشتری عالی پشتیبانی کند. به همین دلیل است که وقتی در خرید یک CRM آسان برای SMB صحبت می‌کنید، می‌توان به ConvergeHub اعتماد کرد، که تمام ویژگی‌های ذکر شده در بالا را دارد که برای یک CRM مدرن مورد نیاز است، آن هم با قیمت مقرون به صرفه است.

اگر این مقاله را دوست داشتید و آن را آموزنده یافتید، در کادر زیر نظر دهید.