آموزش نرم افزار CRM آسان برای استفاده - ده ها بهترین روش

آسان‌ترین آموزش نرم‌افزار CRM شامل دوره‌های روزانه و تحت رهبری مدرس است که برنامه‌ها را پوشش می‌دهد.

اوقات فراغت، شرکت کنندگان در این جلسات آموزشی حتی در بهترین آموزش CRM کسب و کارهای کوچک خسته می شوند، منحرف می شوند، راه هایی برای بررسی ایمیل های پیدا می کنند و سپس هر چیزی را که به ذهنشان می رسد در دستگاه های تلفن همراه می شود. همراه که هیجان انگیزتر از آن می دانم، بررسی می کنند. برنامه درسی دوره آموزشی نرم افزار مدیریت سرنخ آنلاین آنها.

تحقیق در مورد دوره های آموزشی نرم افزار نشان می دهد; معمولا شرکت کنندگان در این دوره کمتر از 17 درصد مطالب دوره خود را از 72 ساعت به یاد می آورند.

91 درصد از کار با بیش از 11 کارمند در حال حاضر از CRM استفاده می کنند، در مقایسه با 50 درصد از کار با 10 کارمند یا کمتر. - SuperOffice (2018) برای توییت کلیک کنید

خوشبختانه به عنوان یک فروشنده CRM برای مشاغل کوچک و متوسط، ما دریافتیم که بهترین روش های اثبات شده خاصی وجود دارد که در صورت رعایت آنها، می تواند به طور قابل توجهی نتایج آموزش نرم افزار CRM را فوراً بهبود بخشد.

در اینجا برخی از روش‌های طلایی برای بهبود آموزش CRM آورده شده است، که ما اکثراً در حین آموزش مشتریانمان پس از خرید ConvergeHub Merchant Cash Advance CRM یا نرم‌افزار Quickbooks CRM ما ، اجرا می‌کنیم که دارای چندین عملکرد منحصربه‌فرد است که فراتر از CRM است. پلتفرم های توسعه یافته برای برنامه های کاربردی نرم افزار پایگاه داده اطلاعات مشتری.

# 1. پیش نیاز اولیه برای آموزش موفق نرم افزار CRM با استفاده آسان، کنار گذاشتن بودجه عملی است. در مطالعه ای که توسط مجله CIO انجام شد، مشخص شد که تخصیص پولی یک برنامه آموزشی ایده آل باید 10 تا 13 درصد از بودجه پروژه را شامل شود. با این حال، از تجربه ما، تعداد بسیار کمی از تخصیص پروژه های آموزشی به این رقم نزدیک شده است.
برنامه های درسی برای یک آموزش موفق که برای نرم افزار پایگاه داده اطلاعات مشتری مانند CRM مورد نیاز است، برای پذیرش نرم افزار، استفاده از نرم افزار و بازپرداخت فناوری است. بنابراین، بر اساس آن برنامه ریزی کنید.

#2. یک سیستم نرم افزاری CRM که بر اساس قابلیت استفاده ساخته شده است، پیش نیاز بعدی و ضروری دیگر برای آموزش موفق کاربر است. استفاده آسان از نرم افزار CRM که برای ناوبری بصری ساده و تجربیات کاربر هدفمند طراحی شده است، بدون آموزش طولانی قابل استفاده است. اشاره شده است که بهترین سیستم‌های CRM کسب‌وکارهای کوچک که بر فناوری مصرف‌کننده تأثیر می‌گذارند، منحنی یادگیری پایین‌تری، پذیرش بهتر توسط کاربر، استفاده بیشتر از نرم‌افزار و سریع‌تر یافتن ارزش از پلتفرم CRM دارند. نکته اصلی در اینجا این است که طراحی قابلیت استفاده از یک پلت فرم CRM در طول فرآیند پیاده سازی سود بیشتری را در طول آموزش به ارمغان می آورد.

#3. وقتی صحبت از تمرین می شود، یک سایز برای همه مناسب نیست. در حالی که به افراد در سازمان‌های مختلف آموزش می‌دهیم پس از اینکه نرم‌افزار Merchant Cash Advance CRM یا ConvergeHub Quickbooks CRM ما را پذیرفتند ، مشاهده کرده‌ایم که در حالی که تعداد زیادی از آنها به آموزش کلاس‌های درس پاسخ می‌دهند، دیگران هستند که خود را با آموزش مبتنی بر رایانه راحت‌تر می‌دانند. با استفاده از کتابچه های راهنما یا ویدیوهای مجهز به موبایل. از این رو، استفاده از هر دو گزینه آموزشی مطمئناً به سازمان شما کمک می کند تا با کارکنان بیشتری که در شرکت شما کار می کنند ارتباط بهتری برقرار کند.

#4. مربیان آموزش ضمن ارائه آموزش برای نرم افزار CRM با استفاده آسان، باید به کارکنان شرکت توصیه کنند که چرا شرکت سیستم نرم افزار پایگاه داده اطلاعات مشتری جدید را اتخاذ می کند. مربیان نرم افزار باید به کارمندان بفهمانند که هدف از استفاده آسان از نرم افزار CRM این نیست که به کاربران مکانی متفاوت برای وارد کردن داده های مشتریان خود ارائه دهند، بلکه در عوض، CRM نرم افزاری است که برای نتایج کسب و کار بهتر مهندسی شده است. با استفاده از فناوری های نوین روز.
این نتایج تجاری ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • فرآیندهای دستی کمتر
  • اتوماسیون فرآیند بیشتر
  • تجارب مشتری پیشرفته
  • زمان سریعتر برای بازاریابی محصول
  • گزارش اطلاعات بهتر
  • پشتیبانی بیشتر از استراتژی های تجاری چابک تر که منجر به بهبود مستمر فرآیند می شود

دیده شده است که وقتی کارمندان اهمیت استراتژیک سیستم نرم افزاری جدید مدیریت سرنخ آنلاین خود را درک کنند، احتمالاً به برنامه های آموزشی CRM متعهدتر باقی می مانند.

#5. این یک واقعیت پذیرفته شده است که تمرینات کوتاه و کوچک بهتر از تمرینات طولانی است. به بیان دیگر، زمانی که صحبت از هر نوع آموزشی برای حفظ مطالب آموزش داده شده در آموزش باشد، همیشه کمتر است. تحقیقات انجام شده بر روی فرآیندهای تمرینی نشان می دهد که یک بزرگسال متوسط ​​نمی تواند بیش از 15-20 دقیقه قبل از پرت شدن تمرکز کند. با این حال، این رقم می‌تواند با یک مربی جذاب، داستان‌های شخصی‌سازی شده و با ایجاد محتوای نقش‌محور به طور جزئی افزایش یابد. با این وجود، هر جلسه آموزشی فراتر از 60 دقیقه دستورالعمل کلاسی، بازدهی کاهشی را به همراه دارد.

هنوز هم می‌توانید برای یک روز کامل برای نرم‌افزار CRM خود برنامه‌ریزی کنید ، اما همیشه به یاد داشته باشید که کلاس‌های آموزشی را جدا کنید تا جلسات کوتاه باشند و به تدریج بر روی یکدیگر ساخته شوند. همچنین اگر نیم روز را برای دوره ها اختصاص دهید و بقیه دوره آموزشی را برای انجام تکالیف شبیه به تکالیف در تمرینات عملی اختصاص دهید، که به موجب آن با اعمال شرکت کنندگان به آموخته هایشان، ضریب حفظ به شدت بالا می رود.

#6. راه دیگر برای ارائه آموزش برای نرم افزار پایگاه داده اطلاعات مشتری، ارائه آموزش برای عملکردهایی است که شرکت کنندگان ممکن است 3-6 ماه بعد از آن استفاده کنند. درعوض، استفاده از یک آموزش JIT (Just-In-Time) با برنامه‌های آموزشی موقتی که می‌توان آن‌ها را یاد گرفت و در مواقع لزوم اتخاذ کرد، مفیدتر است. حتی بهتر از آن، شما همچنین می توانید این آموزش ها را بر روی دستگاه های تلفن همراه کارکنان برای مصرف فردی آنها از مواد آموزشی در زمان و مکان مورد نیاز ارائه دهید.

شماره 7. همیشه ایده خوبی است که روی وثیقه های پشتیبانی، ارائه بر اساس نقش آفرینی، و مواد دستی برای حمایت از برنامه آموزشی سرمایه گذاری کنید. این یک اشتباه عمومی است که همیشه از منابع آموزشی استاندارد شرکت نرم افزار استفاده کنید. در عوض، برای آموزش نرم افزار CRM با استفاده آسان، می توانید از برنامه های درسی مناسب استفاده کنید که بر موارد استفاده، نتایج مورد انتظار تمرکز دارد و به کاربران واقعی و داستان های شرکت به عنوان پیش نیازهای دوره ای که شرکت کنندگان می توانند شخصاً با آنها ارتباط برقرار کنند، تزریق می کند.

#8. آموزش بهترین نرم افزار CRM کسب و کار کوچک باید بر اساس فرآیندهای کسب و کار مبتنی بر نقش جریان داشته باشد و نه مطابق با صفحه نرم افزار مدرس. کاربران زمانی بهترین درک را دارند که آموزش آنها به عنوان بخشی از زمینه های شغلی روزانه آنها ارائه شود. این باعث می شود کارکنان یاد بگیرند که چگونه می توانند وظایف خود را آسان تر و بهتر انجام دهند. بنابراین، توالی‌های گام به گام را دنبال نکنید زیرا استفاده آسان از پلت‌فرم‌های CRM کاملاً انعطاف‌پذیر است، که معمولاً به چندین گزینه ناوبری اجازه می‌دهد تا به کاربران کمک کند ترجیحات خود را پیدا کنند.

#9. همیشه آموزش را ساده نگه دارید. در درجه اول بر روی مسئولیت های اصلی تمرکز کنید و هرگز سعی نکنید کارمندان خود را متخصص فناوری کنید - این کار درست نخواهد بود. کارکنان خود را توانمند کنید تا تبدیل به متخصصان فناوری نشوند، بلکه لزوم اتوماسیون CRM و سایر اطلاعات اولیه در مورد عملکردهای CRM را درک کنند.

شماره 10. از استفاده از داده های نمایشی خودداری کنید. از اطلاعات واقعی استفاده کنید و بیشتر وقت خود را صرف آموزش برنامه های زنده کنید. سناریوهای کاربر واقعی، که بر ارتباط و مزایای مورد انتظار استفاده از یک نرم افزار CRM با استفاده آسان تمرکز می کنند، برنامه های CRM را آشناتر می کند، که باعث بهبود تجربیات آموزشی می شود. شروع با یک نمایش استاندارد از نرم افزار پایگاه داده اطلاعات مشتری خوب است، اما این امر لزوماً باید با کارکنانی که برنامه های CRM را اجرا می کنند دنبال شود، زیرا هیچ جایگزینی برای کاربرانی که روی صفحه کلید خود تایپ می کنند وجود ندارد.

شماره 11. آموزش را بخشی از برنامه مدیریت تغییر خود قرار دهید. آموزش یکی از بهترین رویکردها و موثرترین ابزار برای بیرون آمدن کارکنان مردد و ناخواسته از حصارها و ورود به نرم افزار است. هنگامی که آموزش با سایر موارد مدیریت تغییر مانند تجزیه و تحلیل تأثیر کسب و کار ترکیب می شود، کارمندان شروع به درک برنامه های پیشروی سازمان می کنند و اینکه چگونه می توانند در تصویر بزرگتر از اهداف شرکت قرار گیرند.

شماره 12. در نهایت، بسیار حیاتی است که بدانیم نرم افزار CRM آسان یک فرآیند است و نه یک رویداد. بنابراین، با آموزش های یکباره خودداری کنید و حتی پس از رویداد، به برنامه های آموزشی ادامه دهید که باعث افزایش پذیرش و استفاده از نرم افزار CRM می شود. بهتر است آهنگ‌های آموزشی تکراری را طراحی کنید که با نسخه‌های نرم‌افزار جدید CRM همراستا برای کاربران نرم‌افزار CRM باشد که به آسانی می‌توانید برنامه‌های آموزشی را شناسایی کنید و به عنوان بخشی از یک فرآیند تعریف‌شده، راه حل‌های لازم را پیدا کنید.

ConvergeHub را به صورت رایگان امتحان کنید

صبر کن! اگر 2 دقیقه فرصت دارید… نظر خود را در زیر بنویسید و به ما اطلاع دهید که بزرگترین غذای شما چه بوده است!