آموزش رشد کسب و کار-بازاریابی ورودی برای نسل پیشرو

مارکت | توسط پاتریشیا جونز

آموزش رشد کسب و کار

چالش برانگیزترین کار بازاریاب آوردن و جذب مشتریان در وب سایت کسب و کار است، به همین دلیل است که می توان در این وبلاگ به عنوان بخشی از آموزش کسب رشد و کار در این موضوع بحث کرد.

بنابراین اگر می‌خواهم از نظر کسب‌وکار به موفقیت دست پیدا کنید، باید راه‌های بهتری را برای ایجاد اعتماد با مخاطبانی که از وب‌سایت شما بازدید می‌کنید، پیدا کنید و سپس آنها را به سرنخ تبدیل کنید.

بازاریابی درونگراگرای خصوصی برای 74 درصد از بازاریابان در سراسر جهان است. برای توییت کلیک کنید

بازاریابی درونگرا چیست؟

طبق ویکی پدیا:

بازاریابی درونگرا تکنیکی برای جذب مشتریان به محصولات و خدمات از طریق محتوا، بازاریابی رسانه های اجتماعی، بهینه سازی موتورهای جستجو و برندسازی است.

از این رو، در زمان حاضر، با افزایش خیره کننده در سئو، بازاریابی دیجیتال، و پلتفرم های رسانه های اجتماعی، شرکت ها به تدریج از استراتژی های بازاریابی ورودی برای تقویت ثبات مشتریان خود و ایجاد سرنخ های بیشتر از وب سایت های خود استفاده می کنند.

به عبارت دیگر، بازاریابی درونگرا امروزه به عنوان یک آموزش رشد کسب و کار، بهترین راه برای جذب، تعامل و خوشحالی مشتریان بالقوه شماست که به ارزش افزوده به بهره وری کسب و کار شما کمک می کند.

به همین دلیل است که سازمان ها (به ویژه استارتاپ ها و کسب و کارهای کوچک) در دوران مدرن از ابزارهای مختلفی برای اجرای استراتژی های بازاریابی درون گرا خود استفاده می کنند که می تواند به آنها در افزایش رشد کسب و کار کمک کند.

در حال حاضر، قبل از اجرای هر استراتژی مهم است، شما باید در مورد مزایای آن نیز بدانید.

از این رو، اجازه دهید نگاهی به دلایل مختلفی بیندازیم که به شما کمک می کند تا درک کنید "چرا باید بازاریابی ورودی را برای کسب و کار خود پیاده سازی کنید؟" و آن را به عنوان بخشی از آموزش رشد کسب و کار خود یاد بگیرید.

مقرون به صرفه

تمرکز اصلی بازاریابی در این عصر دیجیتال، هدایت ترافیک بیشتر به وب سایت ها و همچنین صرفه جویی در مقدار زیادی پول است.

طبق مطالعات تحقیقاتی مشخص شده است که استراتژی بازاریابی محتوا 60 درصد کمتر از سایر رویکردهای بازاریابی سنتی هزینه دارد.

بنابراین، بازاریابان، این روزها از بازاریابی محتوا برای تقویت رویکردهای بازاریابی درونگرا برای جذب مشتریان بیشتر در وب سایت های تجاری خود استفاده می کنند و در نتیجه با هزینه بسیار کمتری نسبت به بازاریابی سنتی، به تولید سرنخ های واجد شرایط بازاریابی بیشتر کمک می کنند.

به عبارت دیگر، بازاریابی ورودی واقعاً یک موهبت برای مشاغل کوچک است زیرا به آنها کمک می کند تا با قیمتی مقرون به صرفه سرنخ ایجاد کنند.

وبلاگ خود را به یک منبع ارزشمند تبدیل کنید

اگر نمی‌توانید از طریق تلاش‌های بازاریابی محتوا به وب‌سایت خود سرنخ و ترافیک ایجاد کنید و از دلایل آن آگاه نیستید، به ما کمک کنید تا نتیجه دلخواه را پیدا کنید.

در درجه اول دو دلیل اصلی وجود دارد که وبلاگ ها و مطالب شما به اندازه کافی سرنخ پیدا نمی کنند.

اولاً در وبلاگ شما هیچ پیوندی وجود ندارد و ثانیاً پتانسیل جستجوی کمتری برای محتوای شما وجود دارد.

بنابراین، برای غلبه بر این دو مانع اصلی، می‌توانید از رویکردهای بازاریابی ورودی برای تبدیل وبلاگ‌های خود به منابع ارزشمند تولید سرنخ استفاده کنید.

این به این دلیل است که طبق مطالعات انجام شده در مورد آموزش رشد کسب و کار، می توان گفت که بازاریابی درونگرا بهترین راه برای افزایش تعامل، افزایش نرخ حفظ مشتری و در نتیجه افزایش درآمد کسب و کار به طور پیوسته است.

تصمیمات بازاریابی بهتری بگیرید

با استفاده از ابزارهای بازاریابی ورودی در استارت‌آپ‌ها و کسب‌وکارهای کوچک، می‌توانید به راحتی تمام شیوه‌های کسب‌وکار خود را تجزیه و تحلیل کنید و در نتیجه با استفاده از یک راه‌حل نرم‌افزار CRM آسان، مانند تعداد تبدیل‌های صفحه فرود، کلیک‌های ایمیل، علایق مشتری و موارد دیگر، تصمیمات بهتری بگیرید.

بهترین نرم افزار CRM کسب و کار ، هنگامی که برای شیوه های بازاریابی ورودی استفاده می شود، به تجزیه و تحلیل سفر مشتری در هر مرحله از خط لوله فروش شما کمک می کند و در نتیجه به SMB ها کمک می کند تا تصمیمات موثری اتخاذ کنند که منجر به افزایش درآمد می شود.

آگاهی از برند و حضور در رسانه های اجتماعی خود را افزایش دهید

شکی نیست که در این دوره از رشد دیجیتال، اکثر مخاطبان هدف برای هر کسب و کاری در وب سایت های رسانه های اجتماعی فعال باقی می مانند.

بنابراین، اگر به روش بازاریابی برای تقویت حضور خود در رسانه های اجتماعی برای ایجاد روابط قوی تر با مشتریان خود فکر می کنید، بازاریابی درونگرا ابزاری است که به ایجاد آگاهی از برند شما و افزایش حضور شما در رسانه های اجتماعی کمک می کند که به رشد بازگشت سرمایه شما کمک می کند. .

با توجه به مطالعات نشان داده شده است که در بیش از 89 درصد از مشاغل در سال 2019 از وبلاگ ها برای جذب مشتریان بیشتر در وب سایت های رسانه های اجتماعی خود استفاده کردند.

این بخاطر این است که؛ هرچه ترافیک وب سایت شما بیشتر باشد، سرنخ های بیشتری برای کسب و کار خود ایجاد می کنید.

به ایجاد محتوای مشتری مدار کمک می کند

برای ایجاد اعتماد و جلب علاقه مشتریان احتمالی خود، باید محتوای جذاب واقعی را به آنها ارائه دهید، که در درجه اول بر علایق و تقاضاهای نوسان مشتریان و مشتریان شما تمرکز دارد.

بازاریابی ورودی زمانی که با استفاده آسان از نرم افزار CRM انجام می شود، به ساده سازی تمام کمپین های بازاریابی شما کمک می کند و به این ترتیب به مشتریان بالقوه شما کمک می کند تا آنچه را که به دنبال آن هستند، ثابت کنید.

علاوه بر این، زمانی که بازاریابی درون‌گرا با بهترین نرم‌افزار CRM کسب‌وکارهای کوچک انجام می‌شود ، به SMB‌ها کمک می‌کند تا محتوای مشتری‌محور ایجاد کنند و به کسب‌وکارها کمک می‌کند پیام‌هایی را در زمان مناسب به مشتریان بالقوه ارسال کنند.

این بخاطر این است که؛ هنگامی که بتوانید محتوای قابل اعتمادی برای مخاطبان خود ایجاد کنید، به راحتی می توانید از رقبا جلوتر بمانید و رشد سریع کسب و کار را پیدا کنید.

نتیجه

بنابراین، در یک استراتژی استراتژی درونگرا، زمانی که به روشی مناسب با استفاده از یک CRM برای کسب و کارهای کوچک به عنوان یک ابزار انجام می شود، نه تنها به نتایج جستجوی وب سایت شما و ایجاد سرنخ بیشتر کمک می کند، بلکه به صورت خودکار انجام می شود. تکراری و در نتیجه ارائه در سطح جهانی کمک می کند. خدمات به مشتریان و مشتریان احتمالی شما که به رشد بلندمدت کمک می کند.

ثبت نام