آسان برای استفاده از CRM و استراتژی های فروش برای حذفی رقابت تخت

به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک، باید برنامه های بزرگی برای کسب و کار خود داشته باشید. سازمان استارت‌آپ شما ممکن است شامل بهترین پیشنهادات برای مشتریان، فروش بیشتر از رقابت‌های شما، استفاده از کارکنان بسیار ماهر، و روزی دادن سازمان شما در فهرست شرکت‌های Fortune 500 باشد.
با این حال، صرف نظر از تمام این رویاها، تنها در صورتی که می توانید تصورات خود را به دست آورید، بهترین استراتژی های فروش را می توانید با استفاده از یک راه حل ساده CRM که کسب و کارها کمک می کند، انجام دهید. تا سرنخ های بیشتری به دست می آورند، مشتریان جدید پیدا و افزایش دهند. چرخه عمر مشتری با مدیریت مشتری و آنها با شرکت شما.

سازمان‌های فروش مرکز 81 درصد بیشتر احتمال دارد که از CRM یا سایر سیستم‌های ثبتدار استفاده کنند. برای توییت کلیک کنید

امیدواریم با کمک این نکات زیر، کسب و کار شما با افزایش فروش و کسب درآمد بیشتر، در مسیری جدید قرار گیرد:

  1. چیزی را تا اخر دنبال کردن

این ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما از آنجایی که تجارت شما با گذشت زمان رشد می کند، اغلب نادیده گرفته می شود. به عنوان مثال، اگر در آخرین جلسه خود قول داده اید که یک بروشور را فکس کنید، یک ایمیل ارسال کنید، یا یک پایگاه لمسی حاوی اطلاعات اضافی، آن را انجام دهید. به یاد داشته باشید که در فروش فقط به اندازه کلمات خود هستید و بنابراین عمل به وعده های خود به شما و شرکت شما اعتبار لازم را برای تضمین فروش آینده می دهد.
اگر می‌دانید پلتفرم CRM چیست و برای کمک به کسب‌وکار خود یکی از آن‌ها را اتخاذ کرده‌اید، استفاده از یک نرم‌افزار CRM آسان به شما کمک می‌کند تا تعهدات خود را به موقع به خاطر بسپارید، به طوری که وعده‌هایی که به سرنخ‌ها، مشتریان بالقوه خود داده‌اید و مشتریان از طریق شکاف سقوط نمی کنند.

  1. تقویت یک رابطه مداوم

فروش می تواند هم برای شما و هم برای سازمانتان هیجان انگیز باشد. با این حال، همه چیز نباید در اینجا متوقف شود. تکرار تجارت از مشتریان فعلی با افزایش فروش و فروش متقابل پیشنهادات شما، یک راه عالی برای ایجاد و تقویت یک رابطه مستمر با خریداران محصولات و خدمات شما است و ارزش مادام العمر مشتری را برای مصرف کنندگان شما افزایش می دهد. اگر کاربر بهترین نرم افزار CRM کسب و کار کوچک هستید، به راحتی می تواند به شما یادآوری کند که با مشتریان خود تماس بگیرید تا ببینید اوضاع چگونه پیش می رود. همچنین می‌تواند ترجیحات شخصی آن‌ها را چند هفته پس از فروش شما پیدا کند و سپس کمپین‌های ایمیلی خودکار و سفارشی‌سازی شده ارسال کند تا آنها را از پیشنهادات جدید شما بر اساس علایق مربوطه آگاه کند.

گاهی اوقات، مکالمه پس از فروش با مشتریان شما همیشه نیازی ندارد که حول مسائل تجاری بچرخد. به عنوان مثال، اگر شما و مشتریتان علاقه مشترکی به بیسبال، باغبانی یا فیلم دارید، صحبت کردن در مورد موضوعات غیر تجاری به شما کمک می کند نشان دهید که به آنها اهمیت می دهید و واقعاً از فعالیت های اجتماعی آنها قدردانی می کنید.

  1. به ضرب الاجل ها پایبند باشید

بگذارید فرض کنیم این یکشنبه یک فروش دارید. مشتری به شما می گوید که آن شخص به خرید کالا یا خدمات شما علاقه مند است. با این حال، آن فرد نمی تواند معامله را تا هفته آینده ببندد. چه کار میکنی؟ آیا پیشنهاد فروش را برای برآوردن نیازهای مشتری تمدید می کنید؟ نه. توصیه می‌کنیم رعایت مهلت‌های فروش به ایجاد اعتبار و افزایش احساس فوریت در فرآیند تصمیم‌گیری خرید کمک می‌کند.
با این وجود، گاهی اوقات این خط‌مشی را می‌توان به صورت موردی تغییر داد، به خصوص اگر پس از بررسی داده‌های مشتری در CRM آسان برای استفاده شما . شما معتقدید که مشتری دوباره درخواست تمدید فروش نخواهد کرد، زیرا شخص قبلاً هرگز چنین چیزی را درخواست نکرده است.

بنابراین، قبل از انجام اقداماتی برای درک بهتر نیازهای خریدار، با نمایندگان فروش خود در مورد موقعیت های فردی صحبت کنید.

  1. برای ارجاع عجله نکنید

معرفی یکی از مطمئن ترین راه ها برای ایجاد و رشد کسب و کار شما است. با این حال، مهم است که خیلی زود درخواست ارجاع نکنید. بنابراین، قبل از درخواست ارجاع، نبض را در مورد اینکه مشتری شما در مورد برند و شرکت شما چه احساسی دارد، دریافت کنید. در درجه اول، شما باید قبل از درخواست ارجاع بدانید که مشتریان شما از محصول یا خدمات شما و پشتیبانی مشتری به شدت راضی هستند.

برای این کار، چند هفته پس از شروع رابطه پس از فروش، سعی کنید با مشتریان منتخب خود به صورت تلفنی ارتباط برقرار کنید. از آنها بپرسید که در مورد سازمان شما چه احساسی دارند و فقط در صورت پاسخ مثبت، ممکن است زمان مناسبی را در نظر بگیرید تا ببینید آیا آنها در مورد کسی که ممکن است به پیشنهادات شما علاقه مند باشد اطلاع دارند یا خیر.

هرگز از درخواست ارجاع نترسید، از اینکه بدانید مشتریان چقدر می توانند سخاوتمند باشند، شگفت زده خواهید شد.

  1. گوش دادن فعال را تمرین کنید

به آخرین باری که با بهترین دوستتان صحبت کردید فکر کنید. این احتمال وجود دارد که او فعالانه به عملکرد شما گوش دهد و متعاقباً توجه آنها را جلب کند. با احساس دوست داشتن و شادابی از مکالمه برگشتی.

بهترین نمایندگان فروش با پرسیدن سوالاتی از مشتریان و مشتریان خود در مورد کسب و کارشان، همین احساسات را دوباره ایجاد می کنند و سپس به آنها اجازه می دهند تا خواسته های خود را با جزئیات بگویند.

گوش دادن فعال از طرف شما باعث می شود مشتری احساس کند که به نیازهای او اهمیت می دهید و فقط بر فروش سخت متمرکز نیستید.
گفتگو را در مورد کارهایی که می توانید برای آنها انجام دهید پر پیچ و خم کنید و احتمالاً مشتری وفاداری خواهید داشت که برای مدت طولانی باقی خواهد ماند.

  1. هنگام بحث در مورد مسابقه صمیمی باشید

در نهایت، بدگویی کردن رقابت در مقابل یک مشتری احتمالی هرگز ایده خوبی نیست. اگرچه هیچ اشکالی در بحث رقبای برند خود با مشتری و توضیح دادن جایگاه پیشنهادی شما وجود ندارد، با این وجود، سعی کنید کیلومترها از گفتن چیزهای منفی آشکار در مورد رقبای خود دور بمانید.
در واقع، هر نوع رفتار غیبت آمیز بر شما و سازمانتان منعکس نمی شود. بنابراین، همیشه بهترین کار این است که هنگام بحث در مورد رقابت در مقابل مصرف کنندگان خود، راه را طی کنید و صمیمی باشید.

بردن

ما حدس می‌زنیم کارآفرینان، صاحبان کسب‌وکارهای کوچک که کاربران پلت‌فرم‌های نرم‌افزاری CRM با استفاده آسان هستند ، و نمایندگان فروش، کسانی که از این نکات برای شکست دادن رقبای خود استفاده می‌کنند و نشان می‌دهند که حرفه‌ای حرفه‌ای هستند، کسانی هستند که هر کسی به آنها افتخار می‌کند. با

ConvergeHub را به صورت رایگان امتحان کنید

بنابراین، از این نکات در کنار بهترین راه حل نرم افزار CRM کسب و کار کوچک مانند پارس ویتایگر مطمئناً کاراً فروش بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد و در نتیجه کسب و کار کوچک شما کمک می کند تا درآمد بیشتری جمع آوری کند.