DocuSign در ویژگی پارس ویتایگر با مزایای CRM پارس ویتایگر

بهره وری | توسط پاتریشیا جونز

ادغام DocuSign با نرم افزار <a href='https://salesacademy.blog.ir/page/crm'>CRM</a> ConvergeHub

پیگیری قراردادها و قراردادها بخش عمده ای از هر فرآیند تجاری است. اما چه خوب آن را مدیریت کنید می توانید شما را از دیگران متمایز کنید!

چرا که همه چیز در دنیای تجارت بسیار رقابتی است - آیا می توانید 25 درصد از وقت روزانه خود را صرف ارسال، تقسیم و پیگیری پیشنهادات و توافقات کنید؟

در حالت ایده آل نه.

آنچه شما اساساً به آن نیاز دارید، سیستمی است که نه تنها اسناد شما را با هم در یک مکان ذخیره می کند. اما پروسه به اشتراک گذاری فایل و اجرای قرارداد شما را سریع می بخشد.

و در حالی که اکثر ویژگی های CRM های دیگر هنوز تنها در ذخیره سازی اولیه اسناد گیر کرده اند، پارس ویتایگر با گنجاندن مدیریت تراکنش دیجیتال در پلتفرم CRM ابری.خود یک قدم جلوتر رفته است .

مشارکت استراتژیک پارس ویتایگر و DocuSign

21 اکتبر 2014 روز مهمی است که نرم افزار CRM پارس ویتایگر به طور رسمی همکاری خود را با DocuSign، استاندارد جهانی برای مدیریت تراکنش دیجیتال (DTM) اعلام کرد. هدف پشت این ادغام این بوده است:

برای کمک به کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​با دیجیتالی کردن کل فرآیند ثبت سوابق، در زمان و هزینه صرفه جویی کنند.

به نقل از سخنان مناش چاودوری، مدیرعامل پارس ویتایگر –

"ادغام پارس ویتایگر با برنامه امضای الکترونیکی - DocuSign، مطمئناً ارزش و کارایی را به مشاغل مشتریان اضافه می کند. از هر لحاظ، ثبت سوابق آنها بدون کاغذ خواهد شد. از آنجایی که تمام اسناد به صورت الکترونیکی تحویل داده می شوند و به صورت خودکار مرتب می شوند، مدیریت اسناد دقیق، به روز و بدون دردسر خواهد بود.

به لطف ConvergeHub، بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک و متوسط ​​فرآیندهای کاغذی دنیای قدیمی را کنار گذاشته‌اند و به هزاران شرکت جهانی که به صورت دیجیتالی تجارت می‌کنند، پیوسته‌اند. و مزایای این بسیار زیاد است. آن را بررسی کنید -

ادغام DocuSign در پارس ویتایگر - شش مزیت کلیدی

1. مقرون به صرفه:

بدون هزینه چاپ اسناد، فکس، حمل و نقل و لوازم مورد نیاز! مشاغل قراردادها را برای امضا مستقیماً از ویجت DocuSign در پارس ویتایگر ارسال می کنند. گیرندگان پیوندی را در ایمیل دریافت می‌کنند تا سند را مطالعه کنند، آن را امضا کنند و دوباره از طریق DocuSign ارسال کنند.

2. صرفه جویی در زمان:

کسب و کارها فقط در چند دقیقه اسناد را برای امضا می فرستند و به همان سرعت آنها را پس می گیرند. نیازی به صرف زمان برای چاپ و فکس سند یا ملاقات شخصی با مشتریان بالقوه و مشتریان فعلی برای امضای متقابل نیست.

3. آسان و راحت:

هنگامی که کسب و کارها برنامه DocuSign را در حساب پارس ویتایگر خود ادغام می کنند، مدیریت تراکنش به سادگی کلیک کردن روی یک دکمه می شود. آن‌ها می‌توانند از طریق هر دستگاه دارای اینترنت به پارس ویتایگر دسترسی داشته باشند و فرآیند ارسال سند را در حین حرکت کامل کنند. هر زمان که لازم باشد، آنها می توانند به روز رسانی های بلادرنگ وضعیت اسناد را مشاهده کنند. این امر شانس کمتری برای از دست دادن مشتری یا فروش بالقوه را تضمین می کند.

گیرندگانی که اغلب در تلاش برای چاپ، امضا و ارسال مجدد یک سند تردید دارند، همچنین این اختیار را پیدا می‌کنند که فقط در چند ثانیه اسناد را امضا کنند.

4. پردازش سریع فروش:

چند دقیقه/ساعت طول می کشد تا کسب و کارها قراردادها و توافقات را پردازش کنند. چگونه؟ زیرا هیچ زحمتی برای چاپ قرارداد و ارسال پستی/فکس آن به مشتری برای امضا وجود ندارد. بنابراین تاخیرهای غیرضروری مانند جا انداختن فایل های توافق نامه، تاخیر در امضای متقابل از پایان گیرنده و عدم تحویل نامه وجود ندارد. کسب و کارها به سادگی:

    • موافقت نامه ها/قراردادها را ایجاد کنید و با یک کلیک آن را برای امضا ارسال کنید
    • به روز رسانی های بلادرنگ در مورد وضعیت دقیق اسناد را از پنجره DocuSign در پارس ویتایگر مشاهده کنید
    • اسناد امضا شده را به صورت خودکار در پارس ویتایگر به صورت PDF ذخیره کنید.

توجه داشته باشید:

این کمک بزرگی برای نمایندگان فروش است که اکنون زمان بیشتری را صرف فروش و زمان کمتری برای تهیه، ارسال و پیگیری قراردادها برای امضا می کنند. از آنجایی که DocuSign به طور خودکار اسناد را در پارس ویتایگر به روز می کند، نمایندگان فروش مجبور نیستند هیچ داده ای را دوباره به صورت دستی وارد کنند.

5. امنیت:

کارشناسان در سراسر جهان از امضای الکترونیکی DocuSign حمایت می کنند زیرا کاملاً قانونی است و به عنوان یک مدرک دائمی تر و مهم تر عمل می کند. طبق قانون، هنگامی که امضای الکترونیکی در مورد هر قرارداد/قرارداد انجام شود، فرد مربوطه به شرایط مندرج در سند ملزم می شود.

6. کار کاغذی ساده:

اطلاعات انبوهی از منابع و فایل‌هایی که در همه جا پراکنده شده‌اند، Converge Hub همه اسناد خود را مرتب در پایگاه داده‌های CRM ، سازماندهی و فهرست بندی می‌کنند. با یک، آن‌ها می‌توانند وثیقه‌ها را با سرنخ‌ها، مخاطبین، حساب‌ها و کلیک‌ها مرتبط کنند تا تصویر واضح‌تری از کل فرآیند کسب‌وکار دریافت‌کننده باشد.

شیرجه بزنید

اکنون که ترکیبی از DocuSign و پارس ویتایگر را می بیند، زمان آن رسیده است که آن را به صورت واقعی تجربه کنید. استفاده از DocuSign در پارس ویتایگر آسان است و در زمان و هزینه می توانید فقط یک جویانه کنید که می توانید آن را در سایر جنبه های کسب و کار و کار خود انجام دهید. پس ConvergeHub را انتخاب کنید و تراکنش های خود را هوشمندانه انجام دهید!!!