CRM فروش و راه هایی برای افزایش کارایی تیم های فروش شما

فروش | توسط پاتریشیا جونز

فروش CRM

آیا سعی می کنید روند فروش خود را ساده کنید؟
همه ما می دانیم که همیشه بخشی از جدایی ناپذیر و جزء موفقیت کسب و کارها است، زیرا اگر تیم های فروش شما در فروش دارو مشکل داشته باشند، مطمئناً باعث کاهش رشد کسب و کار خود می شوند - که برای هیچ یک از تمرین ها نیست. .
در حال حاضر، به طور کلی همه افراد در تیم فروش تعداد زیادی را صرف کارهای مدیریتی می‌کنند، که شامل ایمیل‌های تنظیم‌کننده جلسات برنامه‌ریزی، ارسال و کارهای عادی دیگری است که زمان‌ها را می‌توان در نظر گرفت. آنها می توانند صرفاً مشخص کنند.
بنابراین چگونه می توانم خود را به گونه ای ساده بفروشم که همه آن کارهای اداری را انجام می دهند، اما نمایندگان فروش شما هنوز زمان کافی برای انجام کارهای خود را دارند؟
برای بسیاری از کارها، فروش CRM یا نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری برای فروش جواب می دهد.

سازمان‌های فروش مؤثر 81 درصد بیشتر احتمال دارد که از CRM یا سایر سیستم‌های ثبت استفاده مداوم استفاده کنند. - گروه آبردینبرای توییت کلیک کنید

در حال حاضر، در حالی که نظرات برخی از افراد ممکن است بهتر از دیگران باشد، با این وجود، هدف کلی یک راه حل نرم افزاری CRM با استفاده آسان این است که تیم های فروش را برای ایجاد یک رابطه مثبت با همه سرنخ ها و بالقوه هایی که وارد چرخه فروش آنها می شوند آسان تر کند. همچنین بسیاری از مشغله ها را حذف کنید که نمایندگان فروش را از بستن معاملات خود دور می کند.

در واقع، در سال 2012، تحقیقی که توسط Tech News World منتشر شد، نشان داد که حتی بیش از نیمی از کل مشاغل (بیش از 54٪) در ایالات متحده انتظار دارند فروش خود را با کمک ابزار CRM بهبود بخشند.

در حال حاضر حتی اگر مزایای واقعی یک نرم افزار CRM فروش برای نمایندگان فروش ممکن است فوراً قابل تشخیص نباشد، با این وجود CRM یک فناوری رشد کسب و کار است که در صورت پیاده سازی صحیح می تواند به عنوان یک تغییر دهنده بازی عمل کند.

و از آنجایی که CRM ابزاری است که فروشندگان بیشتر به آن نیاز دارند، در این مقاله به عنوان یکی از محبوب ترین فروشندگان راه حل های جایگزین Salesforce CRM، اجازه دهید دلایل اصلی را بیان کنیم که چرا CRM می تواند به تیم های فروش کمک کند تا به اهداف خود دست یابند و در نتیجه بهبود پیدا کنند. به راحتی نتیجه می دهد

بنابراین، چرا فروشندگان به ابزاری مانند CRM نیاز دارند؟

به طور کلی، بدون نگرانی از ساده سازی بیش از حد حقایق، بزرگترین چالش هایی که امروزه نمایندگان فروش با آن مواجه هستند عبارتند از:

  • چگونه می توان واجد شرایط شد و سرنخ های آنها را پیگیری کرد؟
  • چگونه فعالیت های فروش را اولویت بندی کنیم؟

از این رو در اینجا 10 روش اثبات شده برای نشان دادن اینکه چرا فروشندگان برای افزایش کارایی تیم خود و افزایش درآمد به یک CRM نیاز دارند، آورده شده است:

1. از فضای ذخیره سازی ایمن لذت ببرید

فروش CRM ابزاری است که به نمایندگان فروش کمک می‌کند تا با خیال راحت مخاطبین، فرصت‌های فروش، برنامه‌ریزی‌ها و فعالیت‌های خود را در یک پایگاه داده CRM واقع در مرکز ذخیره کنند تا بتوانند به اطلاعات مکان‌های متعدد دسترسی دائم پیدا کنند. مطمئن باشید که اطلاعات آنها از بین نخواهد رفت.

2. مانند یک حرفه ای زمان را برنامه ریزی و مدیریت کنید

CRM نرم افزاری است که به نمایندگان فروش کمک می کند تا وظایف خود را اولویت بندی کنند و برنامه کاری روزانه خود را بهینه کنند تا اطمینان حاصل شود که مشتریان نادیده گرفته نمی شوند و با مشتریان بالقوه در لیست آنها به موقع تماس گرفته می شود.
به عبارت دیگر، استفاده آسان از CRM به فروشندگان این امکان را می دهد که زمان بیشتری را با مشتریان سرمایه گذاری کنند، که در نهایت منجر به بسته شدن معاملات بیشتر و پایگاه مشتری قوی تر برای شرکت آنها می شود.

3. گزارش فعالیت ایجاد کنید

هنگامی که نمایندگان یک سازمان از ابزار فروش CRM استفاده می کنند، نرم افزاری است که می تواند به فروشندگان کمک کند تا گزارش های هفتگی، ماهانه یا فصلی خود را به راحتی برای مدیریت تهیه کنند.
فرآیند ایجاد یک گزارش شفاف است و می تواند در یک CRM خودکار شود، و حتی فقط چند دقیقه و کلیک طول می کشد تا به سایر کارکنان سازمان اطلاع دهید که نمایندگان فروش در حال حاضر روی چه مواردی کار می کنند یا معاملاتی که در خط لوله فروش آنها در حال انجام است. .

4. موج سواری را متوقف کنید، هدف گیری را بی نقص شروع کنید

CRM ایجاد شده برای فروشندگان به نمایندگان فروش کمک می کند تا داده های خود را در پایگاه داده CRM تقسیم بندی کنند تا فرصت های ارزشمند را با استفاده از انتخاب مبتنی بر معیار شناسایی کنند، که از برش و چسباندن اسناد مختلف توسط نمایندگان فروش یا گشت و گذار در لیستی از داده های نامرتب جلوگیری می کند.

5. به روز باشید

هنگامی که یک CRM را برای تیم های فروش خود اتخاذ می کنید، به اشتراک گذاری الگوهای اسناد، تقویم ها و حتی یکپارچه سازی ایمیل ارائه می دهد تا کل تیم را متحد نگه دارید و همه را در همان صفحه به روز نگه دارید.
اکنون اشتراک‌گذاری الگوها و فرآیندهای فروش به نمایندگان فروش اجازه می‌دهد تا ببینند چه چیزی برای شرکتشان بهترین کارکرد دارد.
علاوه بر این، CRM همچنین ارتباط بین نمایندگان فروش و مدیریت فروش در یک سازمان را تقویت می کند.

6. به موقع برای فروش جدید حاضر شوید

از آنجایی که CRM می‌تواند تمام ارتباطات با مشتریان را ردیابی کند، ابزاری است که به فروشندگان کمک می‌کند تا بفهمند دقیقاً چه زمانی باید با مشتریان تماس گرفته شود، که می‌تواند به دلایل مختلفی مانند جایگزینی محصول، تمدید قرارداد، یا حتی افزایش فروش یک محصول جدید باشد. خدمات به پایگاه مشتریان موجود، که شانس بستن فروش جدید و کسب درآمد اضافی را افزایش می دهد.

7. منطقی کردن حرکات فروش

اگر می‌خواهید چرخه کامل فروش را ساده کنید، CRM فناوری مناسبی است که می‌تواند به کسب‌وکارها در انجام آن کمک کند.

ساده کردن فروش نه تنها منجر به بستن معاملات کم ارزش در خط لوله فروش شما می شود، بلکه به همه اعضای تیم فروش کمک می کند تا سریعتر و آسان تر به اهداف خود برسند.

این به این دلیل است که پردازش سفارشات و تهیه مظنه می تواند به طور خودکار با استفاده از یک CRM آسان انجام شود که به کاهش هزینه های تولید و افزایش قابل توجه درآمد فروش کمک می کند.

8. بدانید که مشتریان شما واقعاً چه می خواهند

از آنجایی که تمام داده های مرتبط با مشتری به طور متمرکز در یک نرم افزار CRM فروش ذخیره می شود، به فروشندگان کمک می کند تا به طور منظم نیازها و نیازهای مشتریان بالقوه و مشتریان خود را تجزیه و تحلیل کنند و حتی مشکلات مشتری را در "زمان مناسب" پیش بینی کنند.
به همین دلیل است که CRM ابزاری است که به افزایش رضایت مشتریان کمک می کند و وفاداری آنها را تضمین می کند و همچنین حاشیه سود بیشتری را برای مشاغل ایجاد می کند.

9. وظایف مدیریت را کاهش دهید

همانطور که گفتیم حتی قبل از اینکه یک CRM فروش، نمایندگان فروش را از اکثر وظایف مربوط به مدیریت خود با کاهش و حذف برخی از اقدامات تکراری انجام شده توسط تیم، آزاد کند، که زمان گرانبهای آنها را می گیرد، اما سود ناچیزی را به همراه دارد.

راه‌حل‌های نرم‌افزار CRM با استفاده از خودکارسازی نیروی فروش (SFA)، می‌توانند فعالیت‌های یادآوری را راه‌اندازی کنند، جزئیات محصول و قیمت را ذخیره و به‌روزرسانی کنند، یا نمایندگان فروش را گام به گام از طریق خط لوله فروش خود برای بستن معاملات پیش ببرند.

10. به ادغام با ابزارهای دیگر کمک کنید

اکثر راه حل های CRM قادر به ادغام با تعداد زیادی از دیگر ابزارهای رشد کسب و کار، برای انتقال یکپارچه داده ها بین چندین برنامه کاربردی هستند که می تواند به نمایندگان فروش کمک کند تا وظایف خود را به طور موثر انجام دهند.

به عنوان مثال، هنگامی که یک CRM فروش با یک راه حل نرم افزار حسابداری ادغام می شود، یک QuickBooks CRM می تواند به کسب و کارها کمک کند تا قفل داده های گرانبهای مشتری را که در QuickBooks قفل شده است را باز کنند و از CRM برای افزایش فروش و تعامل با مشتری استفاده کنند.
به این ترتیب، کسب و کارها می توانند به استفاده از QuickBooks برای حسابداری ادامه دهند و در عین حال جزئیات مشتری، محصولات، فاکتور و اطلاعات پرداخت را مستقیماً در CRM خود مشاهده کنند.
سپس آنها می توانند از این اطلاعات QuickBooks در CRM آسان برای ایجاد یادآوری، پیگیری، خدمات مشتری و ایجاد اتوماسیون فرآیند کسب و کار استفاده کنند.

نتیجه

از این رو، به طور خلاصه، حتی اگر فروشندگان و یک CRM فروش داشته باشند، ممکن است یک "مطابق ساخته شده در بهشت" سریع نباشند، زیرا بسیاری از فروشندگان از CRM استفاده می کنند را دوست ندارند زیرا زمان دیگری که برای وارد کردن آنها در برنامه است. فقط می شود به آنها اضافه می کند. تحرک، باعث می شود که بسیاری از فروشندگان فکر کنند که CRM آنها را از وظیفه اصلی خود - "فروش" باز می دارد، با این وجود، هر چه این دو زمان بیشتر را با هم بگذرانند، جذاب بین آنها قوی تر می شود و می شود. باعث می شود که نرم افزار را تحسین کنند.
و این حتی برای کسانی که در ابتدا در مورد استفاده از CRM فروش "خوشبخت" نبودند نیز صدق می کند.

ثبت نام