CRM بخرید و رقبای خود را با فناوری رشد کسب و کار شکست دهید
اگر محصول یا خدمات به فرد را بفروشید، کسب و کار شما باید با رقابت روبرو شود.
در حال حاضر، جدا کردن نام تجاری خود از این رقابت با شکست دادن رقبای خود با یک مفهوم جدید یا کاهش قیمت است.
درعوض، CRM را بخرید و اجازه دهید خدمات مدیریتی را از همه چیز ببرد.
برای تشخیص اولویت های خدمات مشتری، هاروارد بیس ریویو اخیراً نظرسنجی را روی هزاران مشتری انجام می دهد که بسیاری از آنها حتی از نرم افزار CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) استفاده می کنند و به این نتیجه رسیده اند که چه چیزی از همه چیز بیشتر است. خواهند تجربه ای "بدون تلاش" است. .
انتظار می رود بازار CRM تا سال 2025 به بیش از 80 میلیارد دلار برسد، جای تعجب نیست که CRM سریع ترین محصول در حال رشد در بازار نرم افزار است. برای توییت کلیک کنید
دلیل این امر این است که هر کدام از مشتریان ناراضی تر از برند می شوند.
بر اساس یافتهها، صرفاً قول دادن به خدمات برجسته به پاسخگویی بسیار کمی بر رضایت مشتری است، زیرا مشخص میشود که مشتریان نسبت به سایر معمولیها بیشتر نگران هستند که آیا خریدشان به موقع میرسد یا خیر.
در اینجا 5 مرحله وجود دارد که میتوانید از خرید CRM برای کاهش تلاشها و بهبود مهارتهای مدیریت مشتری خود استفاده کنید، دنبال کنید:
- کار خود را با دانش محصول عالی توانمند کنید
وقتی همه سازمانها شما را به عنوان پشتیبان عمل کنند، شما قادر خواهید بود به تمام سوالات خود به سرعت پاسخ دهند. این امر را از تماس گرفتن با میز کمک می کند تا مسائل مهمی را نجات دهد، که تا حد زیادی باعث می شود آنها از برند شما می شوند.
- کارمندان خود را در زمینه همدلی با مشتری آموزش دهید
به عنوان بخشی از استراتژی مدیریت مشتری، به کارکنان خود آموزش دهید که تعامل با مشتریان می تواند هم احساسی و هم واقعی باشد. بنابراین، فناوری و ابزارهای لازم برای مدیریت مشتری و رشد کسب و کار را در اختیار کارکنان خود قرار دهید تا شور و اشتیاق مشتریان را به اشتراک بگذارند و تنش مشتریان ناامید را کاهش دهند. به کارمندان خود بفهمانید که چگونه می توانند به مشتریان این احساس را بدهند که واقعاً به آنها گوش داده می شود و نه فقط شنیده می شوند.
- زیرساختی بسازید که به پشتیبانی عالی از مشتری کمک کند
ایجاد تسهیلات ردیابی بلیط برای مشتریان. همچنین میتوانید گزینههای خودیاری را در وبسایت خود برای مشتریان خود ایجاد کنید و به جای اینکه مشتریان خود را با زمانهای طولانی نگهداری احساس ناراحتی کنید، امکانات تماس را با استفاده از نرمافزار ساده CRM پیادهسازی کنید.
به گفته محققان، مشتریان خواندن سوالات متداول یا جستجوی یک بلیط ردیابی را تشویق می کنند، فعالیتی که تلاش کمتری را در بر می گیرد تا تماس با خط کمک شرکت.
- مشکلات مشتری را در اولین نقطه تماس حل کنید
اغلب مشتریان تکرار یک مشکل را برای یک نماینده خدمات مشتری زنجیره ای بسیار ناامید کننده می دانند، بنابراین با اطمینان از اینکه پرسنل پشتیبانی مشتری که در ابتدا تماس را انجام داده اند، مسئولیت کامل بلیط پشتیبانی را تا زمانی که مشکل به وجود آید، خط مشی حل تماس اول تیم پشتیبانی خود را بهبود ببخشید. حل شده است.
ارائه پشتیبانی زنده در وب سایت شما نیز راه منحصر به فرد دیگری برای اجازه دادن به کار گروهی بیشتر در پشت صحنه است، که در آن عوامل کهنه کار می توانند با کمک به آنها در پاسخگویی به آنها در هنگام گفتگو با مشتریان در مورد مشکلاتشان به صورت آنلاین، به استخدام کنندگان جدید آموزش دهند.
- به وعده های خود عمل کنید
هر محصولی که کار میکند یا بستهای که بهعنوان مورد نظر وارد میشود، اعتماد مشتری را به سازمان شما تقویت میکند. از این رو، وعده های خود را به موقع و با لبخند انجام دهید.
بردن
در آخر اگر به هر دلیلی نتوانستید به قول خود عمل کنید صمیمانه و سریع عذرخواهی کنید و عذرخواهی خود را شخصی سازید.
بنابراین، شرایط مناسب برای مشتریان خود را برای خرید CRM تنظیم میکند ، با بازگرداندن تجربهای که میتوانید به شما کمک زیادی کنید. چیزی که باعث میشود هر بار شما را برای مهارتهای مدیریت تجربه نسبت به رقابت انتخاب کنید.