CRM بخرید و برنامه رشد کسب و کار خود را برای افزایش درآمد ایجاد کنید

برنامه کلیدی طلایی هر کسب و کاری است. از این رو، باید انجام فعالیت فعلی و کار خود را به طور منظم بررسی کنید تا محتمل ترین زمینه های رشد کسب و کار خود را شناسایی کنید.

نزدیک به 60 درصد از سازمان ها انتظار دارند هزینه های فناوری اطلاعات را در سال 2019 افزایش دهند. و در سال 2020 به همین شکل باقی می ماند - Super Office برای توییت کلیک کنید

این به این دلیل است که وقتی پیشرفت شما در زمینه‌های رشد کلیدی کسب‌وکارتان مشخص می‌شود، می‌توانید برنامه کسب و کارتان را دوباره مرور کنید، آن را نقشه راه‌های بعدی قرار دهید و کسب‌وکارتان را به سطوح بعدی ارتقا دهید.
بنابراین، این راهنمای مختصر توضیح می‌دهد که چگونه می‌توان خود را از یک سند چاپی «یکباره» به یک شرکت جنب و جوش تبدیل کرد که به کسب و کار شما کمک می‌کند تا در این دنیای رقابتی ادامه دهد و پیشرفت کند.

نیاز به برنامه ریزی تجاری مستمر

برنامه ریزی مداوم کسب و کار برای رشد برند شما به این معنی است که شما باید نظارت داشته باشید که آیا به طور روزانه، ماهانه یا سه ماهه به شرکت خود دست می یابید یا خیر.

طرح رشد کسب و کار می تواند به عنوان ابزاری برای شناسایی موقعیتی که اکنون در آن قرار دارد و در کدام جهت کسب و کار خود را در روزهای آینده توسعه دهید، مورد استفاده قرار گیرد.

برنامه ریزی همچنین تضمین می کند که شما با اهداف کلیدی از پیش تعریف شده خاصی روبرو می شوید و می توانید اولویت های تجاری را برای رشد شرکت خود مدیریت کنید.
با اتخاذ یک چرخه برنامه ریزی تجاری مستمر و منظم، شانس موفقیت شما را به حداکثر می رساند. با این حال، شما باید همیشه برنامه کسب و کار خود را به روز نگه دارید. شایان ذکر است که در اینجا برنامه شما باید شامل برگزاری جلسات برنامه ریزی تجاری منظم با شرکت افراد کلیدی شرکت شما نیز باشد.

این تنها با ارزیابی منظم عملکرد کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​در برابر اهدافی است که در برنامه رشد کسب و کار خود برای خود تعیین کرده اید. به احتمال زیاد به اهداف مورد نظر خود دست یابید. علاوه بر این، انجام این تمرین همچنین می تواند به عنوان یک علامت نشان دهد که کجا و چرا شما و کارمندانتان به بیراهه می روید.

این ارزیابی از پیشرفت شما هر سه تا شش ماه به شما کمک می کند تا با سرمایه گذاران، بانک ها و خریداران بالقوه محصولات یا خدمات خود گفتگو کنید.

علاوه بر این، بررسی منظم اهداف کسب‌وکار در واقع وسیله‌ای مناسب برای تعیین هدف کسب‌وکار شما و نشان دادن تعهد شما به کارمندان، مشتریان و تامین‌کنندگان است.

در مرحله بعد، یک بار با پیروی از برنامه رشد کسب و کار خود، اگر می‌توانید کسب و کار خود را به گونه‌ای توسعه دهید که مجموعه‌ای از بخش‌ها و بخش‌های درون سازمانی خود را در بر بگیرد، یک طرح کسب‌وکار پیچیده‌تر تهیه کنید، که به موجب آن باید هر بخش و بخش‌ها را با هدف خاص خود ارائه دهید. اهداف.

اگرچه این یک تمرین پیچیده است، با این وجود حیاتی است که اگرچه هر واحد تجاری در سازمان شما باید مسیر رشد متفاوتی را طی کند، و برنامه های تجاری فردی آنها باید در یک استراتژی واحد که برای کل سازمان خود مستند کرده اید، ادغام شود.

از این رو، برای هر بخش در سازمان شما مهم است که احساس کند که در طرح کسب و کار کلی شما سهامداران هستند و باید در مورد اینکه چگونه برنامه های دپارتمان فردی آنها با رشد سازمانی گسترده تر مطابقت دارد، روشن باشند.

در نهایت، همچنین مهم است که نحوه تخصیص منابع خود را برای اجرای استراتژی خود مشخص کنید، به خصوص اگر یک SMB یا یک استارت آپ هستید.

برای این کار، می‌توانید یک CRM آسان بخرید که یکی از بهترین فناوری‌ها و ابزارهای رشد کسب‌وکار است که می‌تواند به شما در برنامه‌ریزی کسب‌وکارتان با اندازه‌گیری KPIهای مختلف مورد نیاز برای ارزیابی بازاریابی، فروش و معیارهای پشتیبانی برای رشد کمک کند. نام تجاری شما

بردن

برای نتیجه گیری، در اینجا لیستی از برخی از سوالات کلیدی که برنامه رشد کسب و کار شما باید به آنها پاسخ دهد، آورده شده است که شامل موارد زیر است:

1. چه چیزی در مورد کسب و کار شما منحصر به فرد است و آیا از آن محافظت می شود؟
2. شخصیت های خریدار که محصول و خدمات شما را می خرند کدامند و چرا؟
3. هزینه تحویل چقدر است و چقدر برای فروش محصولات یا خدمات خود هزینه خواهید برد؟
4. رقبای شما کدامند و چگونه می خواهید با آنها مقابله کنید؟
5. کسب و کار شما چه زمانی شروع به درآمدزایی می کند و چه زمانی به نتیجه می رسد؟

همیشه به یاد داشته باشید که طرح کسب و کار یکی از حیاتی ترین ابزارهای برنامه ریزی است زیرا پایه محکمی برای ایجاد یک شرکت موفق فراهم می کند.

، اگر در چند ماه گذشته طرح کسب و کار خود را به تعویق انداخته اید یا برنامه کسب و کار خود را به روز نکرده اید، CRM را برای کسب و کار خود بخرید و در این ماه چند ساعت وقت، ما می توانیم پس از آن تصمیم بگیریم. به عنوان یکی از فروشندگان پیشرو نرم افزار CRM کسب و کار کوچک قول بدهیم. راه حل هایی که مطمئنا با اطمینان و شفافیت بیشتر در مورد آینده کسب و کار خود تمرین را به پایان می رساند.

برای آگاهی از قیمت CRM اینجا کلیک کنید.