پارس ویتایگر بهترین نرم افزار CRM در سال 2021 توسط ZDNet معرفی شد

صفحه اصلی وبلاگ ConvergeHub بهترین نرم افزار CRM در سال 2021 توسط ZDNet معرفی شد

CRM | توسط پاتریشیا جونز

ما بسیار خوشحالیم که اعلام کردیم مجله جهانی IT News ZdNet پارس ویتایگر را به عنوان یکی از 10 نرم افزار برتر CRM در سال 2021 معرفی کرده است. ما واقعاً از تیم ZDNet تشکر می کنیم که ما را به رسمیت می شناسیم، مشتریان ما را به خاطر قدردانی از محصول ما، و به تیم ما افتخار می کنیم که به طور مداوم برای ساخت ConvergeHub، یک CRM در سطح جهانی تلاش می کنم.

بهترین نرم افزار CRM

ما در پارس ویتایگر پیوسته متعهد به توانمندسازی هر کسب‌وکار با ویژگی‌ها و ابزارهای مناسب برای خودکارسازی پیشرفت‌های آن‌ها و افزایش قابلیت‌های آن‌ها برای هدایت رشد کسب‌وکار هستیم، چیزی که در این زمان‌های چالش‌برانگیز حیاتی است.

ConvergeHub چیزی بیش از یک CRM است. این یک پلت فرم مدیریت چرخه عمر مشتری است که می تواند به شما کمک کند کل عملیات تجاری خود را مدیریت کنید - از فروش، انتخاب تا صورتحساب از یک مکان. علاوه بر این، به این امکان را می‌دهید که شما یک سفر را برای سفر ترسیم کنید، نیازهای آن‌ها را در مراحل مختلف درک کنید و آنها را ارزیابی کنید تا خوشحال باشید و راضی باشید. برای اطلاعات بیشتر در مورد پارس ویتایگر اینجا را کلیک کنید. همچنین می توانید Convergehub را برای یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه امتحان کنید.

پاتریشیا جونز

پاتریشیا جونز پاتریشیا مشاور CRM تمام وقت در ConvergeHub و وبلاگ نویس پاره وقت است.