پارس ویتایگر CRM فروش و ادغام بازاریابی

فروش | توسط پاتریشیا جونز

آمیخته بازار

ادغام فروش و بازاریابی در CRM از پارس ویتایگر بهترین عملکرد را برای SMB به ارمغان می آورد. در یک محیط تجاری تقسیم‌بندی شده است که هیچ اطلاعاتی از درهای بسته یک بخش به بخش دیگری منتقل نمی‌شود، ایجاد یک محیط کسب‌وکار یکپارچه رویایی دور بود. با این حال، وضعیت در حال حاضر به سرعت در حال تغییر است و در این اقتصاد بیش از حد جنبشی، پیچیده و مبتنی بر مصرف‌کننده، کسب‌وکارها باید نسبت به یکپارچه‌سازی‌های مختلف تغییر کنند.

فروش و بازاریابی نقش اساسی در تعیین موفقیت یک عملیات تجاری دارند. اما قبلاً ادغام بین این دو ناشناخته بود. در نتیجه، فروشندگان اغلب از بخش بازاریابی به دلیل عدم ارسال سرنخ های واجد شرایط شکایت داشتند و بخش بازاریابی در مورد عدم دریافت بازخورد به موقع و بازگشت سرمایه قابل اندازه گیری در مورد تلاش های آنها بحث می کرد. اما کسب‌وکارهای مدرن حلقه مفقوده بین این دو را کشف کرده‌اند و تلاش آگاهانه‌ای برای همکاری فروش و بازاریابی با ایجاد کانال‌های ارتباطی صورت گرفته است.

هدف از ساخت پل کمک به تیم های فروش و بازاریابی برای تعامل با یکدیگر و همسویی بهتر با نیازها و خواسته های مشتری است.

فروش و بازاریابی اغلب در دستیابی به هدف مشترک افزایش حجم کسب و کار دست به دست هم می دهند، اما شیوه های اساسی، اجرا و استراتژی آنها ممکن است به طور گسترده ای متفاوت باشد تا موقعیتی کمتر از بهینه ایجاد کند. این به این دلیل است که سیاستگذاران بخش‌ها به اطلاعات جمع‌آوری‌شده توسط بخش‌ها در موقعیت‌های مخفی وابسته بودند. محدودیت هایی در دسترسی به اطلاعات و دید کمتر در سراسر فرآیند کسب و کار وجود داشت. فقدان ارتباط بین بخش ها موانعی را برای اجرای سیاست و توسعه تجارت ایجاد کرد.

در اینجا دلیل اهمیت یکپارچه سازی فروش و بازاریابی است:

  • برای ایجاد محیط یکپارچه برای تسهیل جریان داده های بلادرنگ
  • همسو کردن دو بخش برای کار در جهت یک هدف مشترک
  • کسب بینش در مورد عملکرد و اجرای نتایج در سیاست گذاری
  • افزایش حجم فروش با هدفمند کردن کمپین های بازاریابی
  • ارائه ابزار و بینش تصمیم گیرندگان در مورد کل فرآیند کسب و کار

امروزه کسب‌وکارها در یک بازار پیچیده، پویا و متناوب فعالیت می‌کنند که به شدت رقابتی است. بازارهای مدرن همچنین به شدت خریدار محور هستند، جایی که مصرف کنندگان بی ثبات، باهوش فناوری، نظر و تعامل هستند.

حتی دو دهه پیش خریداران فقط دسترسی محدودی به مشخصات محصول داشتند. کسب و کارها بیشتر بر اساس روابط شخصی انجام می شد. خریداران معمولاً متعهد به مقایسه قیمت نبودند. بررسی محصول از اهمیت کمتری برخوردار بود. رفتار مصرف کننده در محیط چند کانالی دستخوش تغییرات دریایی شده است. خریداران اکنون تکالیف خود را از قبل انجام می‌دهند – قیمت و ویژگی‌های محصول را مقایسه می‌کنند، نظرات را می‌خوانند، با همتایان خود با استفاده از پلت‌فرم‌های ارتباطی چند کانالی بحث می‌کنند و تصمیم می‌گیرند که چگونه می‌خواهند با یک نام تجاری تعامل داشته باشند قبل از خرید. بنابراین نقش هر دو بخش فروش و بازاریابی در وضعیت تغییر یافته تغییر کرده است. در نتیجه، آنها اکنون به یک پلت فرم مشترک نیاز دارند که در آن داده های بلادرنگ را بتوان ادغام، پردازش، تجزیه و تحلیل و برای مقابله با وضعیت واقعی کسب و کار اعمال کرد.

پیش از این، سیستم‌های نرم‌افزاری متفاوت موانعی در تسهیل انتقال اطلاعات بودند، اما معرفی راه‌حل‌های CRM مبتنی بر ابر به ایجاد یک پلتفرم یکپارچه برای اشتراک‌گذاری داده‌های بلادرنگ کمک کرد. پارس ویتایگر یکی از راه حل های CRM مبتنی بر ابر است که به عنوان یک پلت فرم واحد برای نیازهای فروش، بازاریابی و ارتباطات طراحی شده است. اتوماسیون فروش و ویژگی‌های مدیریت کمپین بازاریابی قدرتمندی را تعبیه کرده است تا به تیم‌ها کمک کند اطلاعات را به اشتراک بگذارند و تجارت را از یک پلت فرم مشترک مدیریت کنند.

راهکارهای مدیریت تقویم و مدیریت معامله موثر پارس ویتایگر برای کمک به مدیران فروش برای خودکارسازی و مدیریت پیشرفت فروش خود در هر مرحله طراحی شده است. همچنین به آنها امکان می دهد برای دریافت هر گونه به روز رسانی وضعیت یا تغییر در حساب های خود، در فیدهای بلادرنگ مشترک شوند.

به طور مشابه، مدیران بازاریابی می توانند با استفاده از پلت فرم CRM، بازاریابی ایمیلی ساده و پیچیده و کمپین های طراحی DRIP را ایجاد کنند. پارس ویتایگر بیشتر به عنوان یک CRM اجتماعی با گرفتن فیدهای اجتماعی در زمان واقعی از کار می تواند به تیم های بازاریابی و فروش اجازه دهد تا آنها را در پلتفرم های اجتماعی درگیر کنند.

برای آزمایشی رایگان ثبت نام کنید.