8 مزیت اساسی ادغام Google Drive با پارس ویتایگر
بهره وری | توسط پاتریشیا جونز
هر یک از ما که از اینترنت استفاده می کنیم، از Google Drive که یکی از اجزای اصلی G-Suite است، می باشد.
گوگل درایو در سال 2012 توسط گوگل توسعه و راه اندازی شد:
فایل های سرویس ذخیره سازی و همگام سازی که به کاربران امکان می دهد فایل ها را در فضای ابری ذخیره کنند.
همچنین به کاربران اجازه میدهند فایلها را در بین دستگاهها همگامسازی کنند و برنامههایی را با قابلیت آفلاین برای رایانههای ویندوز و مک و دستگاههای دستی iOS و اندروید و تلفنهای هوشمند ارائه میدهند.
با بیش از 240 میلیون کاربر فعال، Google Drive یک مجموعه اداری آنلاین را شامل می شود که از Google Docs، Slider و Sheets تشکیل شده است. این به کاربران امکان ذخیره سازی فایل ها را می دهد تا به صورت مشترک اسناد، اسناد، نقشه ها، ارائه ها، فرم ها و موارد دیگر را ویرایش کنند.
کاربران Google Drive همچنین میتوانند تنظیمات حریم خصوصی پوشهها و فایلها را تغییر دهند که شامل اشتراکگذاری فایلها با سایر کاربران یا عمومی کردن محتوا میشود.
با جریان پیوسته درخواستهای کاربران CRM ما برای ادغام پارس ویتایگر و Google Drive، سرانجام انتظار به پایان رسید.
از این پس می توانید موانع بین محتوا و فروش را بشکنید.
اسناد سنگ بنای هر کسب و کاری هستند. بنابراین ادغام Google Drive با پارس ویتایگر به مدیریت CRM و سیستم مدیریت فایل شما از یک مکان کمک می کند.
با 15 گیگابایت فضای ذخیرهسازی رایگان و حداکثر 30 ترابایت که از طریق طرحهای پولی اختیاری ارائه میشود، اکنون میتوانید از Google Drive برای به اشتراک گذاشتن فایلهای بزرگ و اسناد طولانی با مشتریان پارس ویتایگر خود، با کارایی و سرعت، در حال استفاده استفاده کنید.
چرا گوگل درایو را با پارس ویتایگر ادغام کنیم؟
#1. مستقیماً از پلتفرم CRM به همه فایل های ذخیره شده خود در Google Drive دسترسی داشته باشید.
#2. هر فایل و اسنادی را که مربوط به فروش، بازاریابی، سوابق مشتری و صورتحساب از Google Drive است به سرنخهای خود در CRM پیوست کنید.
#3. هر سندی را در پارس ویتایگر CRM یا در Google Drive ویرایش کنید و در هر دو پلتفرم همگامسازی میشود.
#4. همه تیم های فروش، بازاریابی و پشتیبانی خود را در یک صفحه نگه دارید و آنها را از محتوای Google Drive یا فایلی که با یک مشتری خاص به اشتراک گذاشته شده است مطلع کنید.
#5. جابجایی بین صفحه نمایش خسته کننده است. یک کیف دیجیتال داشته باشید، حجم کاری خود را کاهش دهید. دیگر لازم نیست CRM و Google Drive خود را وارد و خارج کنید.
#6. همیشه آخرین نسخه اسناد و وثیقه های خود را در نوک انگشتان خود داشته باشید زیرا می توانید تمام صفحات گسترده، اسناد و ارائه های خود را مستقیماً در پارس ویتایگر ویرایش کنید، بدون نیاز به ورود جداگانه به Google Drive.
شماره 7. معاملات خود را در حال حرکت ببندید. روند فروش خود را تسریع کنید. به دلیل عدم نیاز به اسناد، دیگر فرصتی را از دست ندهید.
#8. با ورود به ConvergeHub، از هر دستگاه دستی به همه مهمترین و بهروزترین همکاریهای خود در مورد پیشنهادها، صورتحسابها، سفارشهای خرید، مخاطبین و دادههای مشتری ذخیرهشده در Google Drive دسترسی داشته باشید.
می دانید چگونه Google Drive را با پارس ویتایگر ادغام کنید؟
اگر تحت تاثیر مزایای ادغام این دو پلتفرم هستید، بیشتر از این منتظر نمانید، گلوگاه را بشکنید و این انتقال نرم محتوا را در چند دقیقه برای شما کارساز کنید.
Google Drive را از فروشگاه برنامه پارس ویتایگر فعال کنید و دستورالعمل های آسانی که در زیر ذکر شده است را دنبال کنید:
1. روی تنظیمات پروفایل کلیک کنید .
2. روی تنظیمات مدیریت کلیک کنید .
3. روی App Setup کلیک کنید.
4. روی App Store کلیک کنید.
5. پس از خرید، میتوانید برنامه Google Drive را در برگه برنامه من ببینید.
6. روی ماژول Library در منوی Collaboration کلیک کنید.
7. روی منوی Connect to Google Drive در پنجره سمت چپ کلیک کنید.
8. وارد حساب Google Drive شوید.
9. اجازه مجوز با برنامه ConvergeHub.
10. اکنون می توانید یک پوشه Google Drive را در بالای فهرست کتابخانه ببینید.
11. می توانید کتابخانه Google Drive خود را از اینجا (فایل و پوشه های Google Drive) مدیریت کنید.
12. بر روی ماژول Leads در زیر منوی فروش کلیک کنید.
13. کتابخانه را به پنل فرعی Leads اضافه کنید.
14. کتابخانه را مستقیماً از Google Drive انتخاب کنید.
15. یک فایل Google Drive را با کلیک بر روی دکمه Add Selected انتخاب کنید.
16. اکنون می توانید مشاهده کنید که فایل Google Drive به لید انتخابی اضافه شده است.
17. حتی می توانید هر فایل Google Drive را مستقیماً به ایمیل پیوست کنید.
18. پس از انتخاب، بر روی دکمه ارسال کلیک کنید.
19. اگر می توانید حساب Google Drive را از پارس ویتایگر قطع کنید، روی قطع ارتباط از Google Drive از کتابخانه در پنل سمت چپ کلیک کنید.
20. برای انجام عمل نیاز دارید، برای انجام روی بله کلیک کنید.
اگر این ادغام جدید توسعهیافته را برای کسبوکارتان مفید میدانید، تجربه خود را در کادر زیر با ما در میان بگذارید.