7 نکته برای زنده ماندن در Retail Apocalypse با CRM و CX برای تجارت
به اصطلاح آخرالزمان خرده فروشی همچنان ادامه دارد، چرا که در بازارهای ایالات متحده آمریکا ریشه دوانده است که این اصطلاح ترس آور فضای خاص خود را در مدخل ویکی پدیا پیدا کرده است.
با این حال، بسیار از این نوع توصیف روز قیامت انتقاد کردهاند، زیرا خردهفروشان آمریکایی بیش از 3000 فروشگاه را در سه ماه اول سال مالی 2018 افتتاح کردند.
از آنجایی که ما در چند قدمی مصرف میکنیم که مصرفکننده بسیار بالاست و بیکاری از نظر تاریخی پایین است، زیرا اقتصاد ایالات متحده در حال حاضر رشد میکند، بنابراین به طور معمول، ایالات متحده تمام مواد لازم برای رونق خردهفروشی را دارد.
طبق گزارش Frost & Sullivan's Stratecast ، در پی آخرالزمان خرده فروشی در سال 2017، پیش بینی شده است که تجارت الکترونیکی تا سال 2025 نزدیک به 18٪ از کل بازار خرده فروشی در ایالات متحده را به خود اختصاص دهد.
با مقایسه فروشگاههای تجارت الکترونیک و خردهفروشان آجر و ملات، همچنین در گزارش مذکور بحث شده است که خردهفروشان آجر و ملات مزیتی نسبت به فروشگاههای آنلاین دارند که در توانایی آنها برای ارائه یک تجربه شخصی به مشتریان نهفته است. با این حال، برای این کار، خردهفروشان Brick and Mortar باید فوراً یک راهحل نهایی را اتخاذ کنند که از فناوریهای پیشرفته و پیشرفته مانند پلتفرم CRM استفاده میکند تا خدمات شخصیسازی شده را مقرونبهصرفه و بیشتر بر تجربیات مشتری متمرکز کند.
این گزارش همچنین توصیه میکند که نمیتوان با راهحلهای نقطهای نامنظم و تلفیقی، که در آن فناوریهای متفاوت با هم هماهنگ میشوند، به این امر دست یافت. اما، آنچه اکنون خردهفروشان Brick and Mortar به آن نیاز دارند، یک راهحل خوب یکپارچه مانند یک پلتفرم CRM همگرا است که نمای 360 درجهای از مشتریان فراهم میکند تا تمام جنبههای زنجیره خریدار را در بر بگیرد، که تنها میتواند خردهفروشان آجر و ملات را قادر به رقابت کند. و بر فضای خرده فروشی تسلط داشته باشند.
علاوه بر این، وقتی زنجیرههای خردهفروشی بزرگ فروشگاهها را میبندند ، این ضربه ظاهری میتواند برای صاحبان کسبوکارهای کوچک نیز موهبت باشد، زیرا بسیاری از خریداران به فروشگاههای کوچکتر جذب میشوند، که مهارتهای خردهفروشان کوچک و متوسط را برای ارائه تجربهای شخصیسازی شده برای مشتری بسیار برتر افزایش میدهد.
با استفاده از یک CRM همگرا برای مشاغل کوچک ، خرده فروشان اکنون می توانند به راحتی بازاریابی، فروش، صورتحساب و فعالیت های مرتبط را در یک پلت فرم واحد پشتیبانی کنند.
در حالی که ایالت هایی مانند ویرجینیای غربی، ایلینوی، اوهایو و میشیگان با سخت ترین ضربه مواجه هستند، زیرا اشتغال خرده فروشی رو به کاهش است، بسیاری از ایالت ها مانند آرکانزاس، نوادا و فلوریدا، ایالت هایی که تنها به صنعت خرده فروشی برای رشد شغل خود متکی هستند. با عمیق تر شدن پیامدها در سال های آینده، درد بیشتری احساس خواهید کرد.
بنابراین، صاحبان مشاغل کوچک فروشگاه های آجر و ملات برای ایجاد یک تجربه استثنایی برای مشتری خود چه کاری باید انجام دهند؟
تنها کاری که برای این کار باید انجام دهید این است که فعال باشید، خود را به جای مشتری خود بگذارید و یک مایل خرید را با آنها طی کنید.
در یک مطالعه تحقیقاتی که توسط InContact انجام شده است، نشان داده شده است که بیش از 87 درصد از بزرگسالان در ایالات متحده مایلند با هر مؤسسه تجاری یا شرکتی با آنها تماس گرفته شود.
در اینجا 7 نکته کلیدی برای شروع کار با CRM و تجربه مشتری برای صاحبان فروشگاههای آجر و ملات کسبوکارهای کوچک آورده شده است، کسانی که مایلند از CRM برای مشاغل کوچک (مانند ConvergeHub) استفاده کنند تا از این دوران پرتلاطم عبور کنند.
- در تماس بودن.
- گوش دادن به نیازهای مشتریان
- ایجاد روابط شخصی.
- ارائه آنچه که مشتریان واقعاً می خواهند.
- ارائه پشتیبانی دقیق و سریع
- حفظ یک گفتگوی مداوم
- همگام با نیازهای مشتری.
نتیجه
در یک کلام، در دنیای امروزی تحت تسلط تکنولوژی است، فکر نکنید که شما مشتریان خرده فروشی خود را کنترل می کنید، اما باور کنید که این مشتریان شما هستند که شما را کنترل می کنید.
بنابراین، فراخوان این ساعت است که قبل از اینکه آخرالزمان خردهفروشی کمتر شود و خیلی دیر شود، به سرعت خود را تطبیق دهید و امتحان کنید برای کمک به نرمافزار CRM.