6 استراتژی برتر هک رشد برای موفقیت کسب و کارهای کوچک
منابع کوچک بیز | توسط پاتریشیا جونز
قبل از اینکه بفهمیم هک رشد چیست و استراتژیهای رشد چیست، اجازه دهید ابتدا به اولین چیزها برسیم!
از آنجایی که دنیا به طور فزایندهای در حال تبدیل شدن به موبایل و اتصال است، بیشتر کسبوکارها در حال کاوش در راههای جدیدتر، جریانهای درآمدی و مدلهای کسبوکار با اینترنت هستند تا نیازهای رو به رشد مصرفکنندگان خود را برآورده کنند. راه اندازی یک کسب و کار جدید در این دوران مدرن آسان تر از هر زمان دیگری شده است. به لطف اینترنت، بسیاری از کارآفرینان هر ساله سفر خود را با رویاها و آرزوهای فزاینده آغاز می کنند و سرمایه گذاران حتی برخی از آنها را به عنوان سرمایه گذاری های تجاری آینده دار برای این دنیای دیجیتال تامین می کنند. با این وجود، بسیاری از صاحبان کسب و کار از درک مبنای بقا ناتوان هستندبه موجب آن برخی تحقیقات نشان می دهد که بیش از 90 درصد استارت آپ های فناوری در نهایت در چند سال یا چند ماه آینده شکست می خورند. در حالی که ناهماهنگی برای یافتن حاشیه یا جریان نقدی پایدار یک نگرانی اصلی برای همه استارتآپها است، دلیل اصلی شکست توسط استارتآپهایی که شکست میخورند، کمبود نیاز بازار به محصولات و خدماتشان است.
تیم های رشد خوب به کسب رانندگی اهمیت می دهند. تیمهای رشد بزرگ به جذب کاربرانی اهمیت میدهند که در اطراف خود باقی بمانند. - پینترستبرای توییت کلیک کنید
همه بازاریابان مشاغل کوچک و متوسط و صاحبان مشاغل آنها در جستجوی دائمی برای رشد شرکت خود هستند. استراتژیهای هک رشد در اینجا وارد عمل میشوند، زیرا کلید موفقیت برای هر SMB یا استارتآپ است.
برای همه آنهایی که میخواهند بدانند هک رشد چیست، این استراتژی رشد کسبوکار به شرکتها کمک میکند تا مؤثرترین کانالها را برای بازاریابی پیدا کنند و از آنها برای ارتباط با مخاطبان مربوطه استفاده کنند و بنابراین کسبوکار را افزایش دهند. ابزارهای هک رشد میتوانند عملکرد کمپینهای بازاریابی شما را در چندین پلتفرم اندازهگیری کنند. با استفاده از مهارتهای هک رشد، میتوانید اطلاعاتی را جمعآوری کنید که میتوانید از آنها برای یافتن بهترین راهها برای جذب مخاطبان خود استفاده کنید.
چرا روی استراتژی های هک رشد تمرکز کنیم؟
زمانی که برای هر کسب و کار کوچک یا استارت آپی حیاتی است که بدون سرمایه گذاری پول زیاد رشد کند، هک رشد می تواند دقیقاً به شما کمک کند تا به آن دست یابید. با تاکتیکهای هک رشد، نه تنها ممکن است بینشی در مورد مخاطبان خود به دست آورید، بلکه میتوانید الگوهای خرید آنها را نیز بسنجید و کارایی استراتژیهای بازاریابی دیجیتال خود را بسنجید. به عبارت دیگر، استراتژی های هک رشد ترافیک و دید آنلاین شما را بهبود می بخشد.
در اینجا چند نکته وجود دارد که باید روی آنها کار کنید تا تاکتیک های هک رشد شما با مخاطبان شما طنین انداز شود:
- بازخورد کاربران را دریافت کنید و بر این اساس تغییرات لازم را در برنامه های هک رشد خود اعمال کنید.
- از توصیفات استفاده کنید و از سایر تکنیک های بهینه سازی نرخ تبدیل استفاده کنید.
- محتوای قابل اشتراک گذاری و مرتبط ایجاد کنید.
- از پایگاه داده ایمیل خود به عنوان یک قیف برای تقویت کمپین های بازاریابی ایمیلی خود استفاده کنید.
- هر صفحه و پست را به صورت جداگانه هدف گذاری مجدد کنید.
- محتوای قدیمی را تغییر کاربری دهید.
مراقب باشید که برای تهیه نرم افزار سفارشی برای کسب و کار خود سرمایه گذاری زیادی نکنید. امروزه بیشتر برنامه های کاربردی تجاری مرتبط با فروش، بازاریابی، امور مالی و عملیات به راحتی به عنوان SaaS (نرم افزار به عنوان سرویس) در Cloud در دسترس هستند.
شما می توانید از این خدمات مانند ConvergeHub CRM به صورت پرداختی استفاده کنید. انجام این کار نه تنها در زمان اجرای و تمرین مهارت های هک رشد خود باعث صرفه جویی در زمان زیادی می شود، بلکه حتی هزینه های مربوط به توسعه و نگهداری نرم افزارهای سفارشی را نیز کاهش می دهد.
صبر کن! اگر 2 دقیقه فرصت دارید… نظر خود را در زیر زمین قرار دهید و به ما اطلاع دهید که بزرگترین غذای شما چه بوده است!