5 هک برتر برای خودکارسازی فروش و بازاریابی با CRM

بحث در مورد خودکارسازی فروش و بازاریابی با CRM ، همسویی در بخش های فروش و بازاریابی در هر سازمانی می تواند معانی زیادی داشته باشد. این نشان‌دهنده اهداف مشترک، ایجاد تعاریف و مشترک، مدیریت رهبری، پرورش ترکیبی از سرنخ، و تلاش‌های ارزش‌گذاری است که می‌توان با اجرای CRM یا مدیریت ارتباط با ویژگی‌های مشتری برای کسب‌وکار با رشدی متفاوت ایجاد کرد.

به گفته مارکتو :

"همسویی بین خرید و فروش به طور بالقوه بزرگترین فرصت برای بهبود عملکرد تجاری امروز است. وقتی تیم‌های بازاریابی و فروش حول یک چرخه درآمد مشترک می‌شوند، ROI بازاریابی، بهره‌وری فروش و مهم‌تر از همه، رشد بالا را به‌طور چشمگیری بهبود می‌بخشند.

فروش و مارکت را با CRM به صورت خودکار انجام دهید

یک CRM به شرکت‌ها کمک می‌کند تا ارتباطات مشتری را در طول چرخه حیات مشتریان تجزیه و تحلیل و مدیریت کنند تا روابط را تقویت کنند، فروش را پرورش دهند، سرنخ‌ها را تبدیل کنند و به حفظ مشتری در طول زمان کمک کنند.

79 درصد از سرنخ های بازاریابی هرگز به فروش تبدیل نمی شوند. عدم پرورش سرنخ علت شایع این عملکرد ضعیف است.برای توییت کلیک کنید

با این حال، مدیریت ارتباط با مشتری برای کسب و کار چگونه به همسویی بازاریابی و فروش در یک سازمان کمک می کند؟

در اینجا فقط چند فرصت همسویی برای خودکارسازی و همگام سازی فروش و بازاریابی با CRM برای افزایش بازگشت سرمایه شما وجود دارد:

ارتباطات را بهبود بخشید

طبق گزارش Workfront's State of Marketing Work Management در سال 2015، ایمیل های بین بخشی بیش از حد و جلسات بیهوده بین تیم های فروش و بازاریابی شما دو عامل اصلی حواس پرتی برای بازاریابان است. علاوه بر این، به ازای هر دو نفر از بین پنج بازاریاب، کمبود ارتباطات یا حتی گاهی اوقات سوءتفاهم یکی از شایع ترین دلایل درگیری های بین بخشی است.

با نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری برای کسب و کار، که نرم افزار مدیریت کار مشترک نیز می باشد، هم اعضای تیم فروش و هم بازاریابی می توانند از کارایی برتر برخوردار شوند. یک سیستم CRM به مدیران کمک می‌کند تا گزارش‌های ردیابی متمرکزی تولید کنند که به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا تاکتیک‌های فروش و بازاریابی را برای سازمان شما بهتر پیگیری کنند.

اهداف و انتظارات مشترک

با همکاری تیم‌های بازاریابی و فروش شما برای تعریف استراتژی‌های تولید فروش، امتیازدهی به سرنخ، فروش و پرورش رهبر، سازمان‌های موفقی که به نرم‌افزار برای مدیریت ارتباط با مشتری برای تجارت وابسته هستند، پل‌هایی را بین هر دو تیم ایجاد می‌کنند. به این ترتیب، به جای کار بر روی اهداف متفاوت با انتظارات مبهم از یکدیگر، CRM به تیم ها کمک می کند تا با ایجاد ایده های مشترک با یکدیگر همکاری کنند، که گلوگاه ها را کاهش می دهد و به مدیران کسب و کار کمک می کند تا نیازهای پایگاه مشتری خود را درک کنند.

از تلاش های تکراری خودداری کنید

با مزایای اتوماسیون نرم‌افزاری که به مدیریت ارتباط با مشتری برای تجارت می‌پردازد، نرم‌افزار CRM به بازاریابی و فروش کمک می‌کند تصویر یکسانی از جایگاه هر مشتری، بازدیدکنندگان، فروش و سرنخ‌های واجد شرایط بازاریابی را در سفر خریدار مشاهده کنند. این امر به بخش بازاریابی کمک می‌کند تا محتواها را تنظیم کند و کمپین‌های ایمیل خودکار ایجاد کند و در عین حال فروش را قادر می‌سازد تا بر همه مشتریان علاقه‌مند تمرکز بهتری داشته باشد.

پرورش به فرصت ها می انجامد.

طبق گفته MarketingSherpa ، " 79٪ از سرنخ های بازاریابی هرگز به فروش تبدیل نمی شوند. عدم پرورش سرنخ دلیل رایج این عملکرد ضعیف است .

بنابراین، اجباری است که به محض به دست آوردن یک سرنخ، باید اقدامات بیشتری انجام شود که قبل از هدایت بازاریابی به تیم فروش انجام شود. این یک پدیده رایج است که به موجب آن اکثر اعضای تیم فروش اغلب پس از دریافت سرنخ هایی که پرورش یا بررسی نشده اند، ناامید می شوند. با این حال، با اتصال نرم‌افزار نرم افزار بازاریابی به یک پلتفرم که به مدیریت ارتباط با مشتری برای کسب‌وکاری مانند سیستم‌های CRM کمک می‌کند، می‌توان به راحتی سرنخ‌ها را قبل از ارائه به تیم‌های فروش، پرورش، ارزیابی و تقسیم کرد.

بهبود کیفیت سرنخ

نرم‌افزاری که به مدیریت ارتباط با مشتری برای تجارت می‌پردازد همچنین به بازاریابان دیجیتالی باهوش کمک می‌کند تا با استفاده از ابزارهای نرم افزار بازاریابی ، امتیازدهی سرنخ و تکنیک‌های نمایه‌سازی پیشرو برای بهبود تلاش‌های جمع‌آوری و ارزیابی اطلاعات، بر تولید سرنخ تمرکز کنند. از آنجایی که بدون انجام این کار، اعضای تیم فروش سازمان شما ممکن است سرنخ‌ها را با کیفیت پایین‌تری درک کنند که در نتیجه سرنخ‌ها ممکن است از بین بروند. داده‌های جمع‌آوری‌شده توسط تیم‌های فعال‌سازی بازاریابی و فروش با استفاده از فرم‌های وب به‌روز، ابزارهای چت و سایر استراتژی‌های غنی‌سازی سرنخ به دریافت بینش بهتر در مورد سرنخ‌ها کمک می‌کند.

جذب سرنخ

بردن

در اینجا لیستی از مزایایی که نرم افزار برای مدیریت ارتباط با مشتری برای کسب و کار می تواند در هماهنگی بازاریابی شما با فروش در سازمان شما برای افزایش سود و بازده شرکت شما کمک کند آورده شده است:

  • بهبود کیفیت سرنخ
  • بهترین سرنخ ها را که ارزش توجه بیشتر دارند، شناسایی کنید
  • فرصت های فروش را بهبود بخشید
  • ارزش کلی را افزایش دهید
  • انتظارات مشترک خود را تعیین کنید و ارتباطات بهتر را تقویت کنید
  • بهبود نتایج تولید سرنخ
  • یک فرآیند ساده تر و کارآمدتر بسازید

اگر این مقاله را دوست داشتید، ایده ها و پیشنهادات خود را در کادر نظرات زیر با ما در میان بگذارید.