CRMبخرید و گزارش های فروش بسازید تا از رشد سریع درآمد لذت ببرید

اجازه دهید با حضور روبرو شود. در فروش، بسته های آسان کمی وجود دارد. بر اساس مطالعات انجام شده در زمینه فروش و بازاریابی، تنها 2 درصد از اولین ملاقات ها با مشتریان بالقوه به فروش در محل ختم می شود، در حالی که 98 درصد مابقی سرنخ نیاز به پیگیری، مشاوره، سرگرمی و در نتیجه پرورش دارند. فرآیندهای فروش
حتی زمانی که تعداد مشتریان شما تک رقمی باز است، باید فعالیت های مدیران خود را در جلسات هفتگی بررسی کنید و جزئیات آنها را با قرار دادن آنها در یک صفحه به خاطر بسپارید.
با این حال، مواردی که در بسیاری از کسب‌وکارها اتفاق می‌افتند، دلایلی هستند که خط لوله و تیم‌های فروش شما رشد می‌کنند، طبیعی است که شما می‌توانید آن را از این پروسه از دست بدهید، به ویژه زمانی که شما به آن‌ها می‌روید. یک کسب‌وکار کوچک یا استارت‌آپ مسئولیت‌هایی برای مراقبت از آن. و فراتر از فعالیت های فروش.
دقیقاً به همین دلیل است که کارها و برندها بایدCRMبخرند و به سیستم گزارش دهی برای فروش نیاز دارند.

محبوب ترین ابزارهای فروش عبارتند از CRM، جستجوی اجتماعی، خدمات داده و فهرست، ایمیل، تلفن و سرعت فروش. برای توییت کلیک کنید

اگر به درستی انجام شود، گزارش‌های فروش می‌توانند به مدیران کمک کنند تا به سرعت مسائل را شناسایی کنند، عملکردها را تجزیه و تحلیل کنند و اقدامات لازم را برای کمک به کسب‌وکارها برای فروش و رشد سریع‌تر انجام دهند. علاوه بر این، گزارش‌های فروش مناسب همچنین می‌تواند پیش‌بینی کسب‌وکار مرتبط با درآمد، برنامه‌های بودجه‌بندی و تصمیم‌های تجاری مبتنی بر منابع را برای فروش پیش‌بینی‌کننده فراهم کند.

از این رو، به طور خلاصه، نتیجه این است که گزارش های فروش برای هر سازمانی قیمتی ندارد.

در اینجا 3 نوع گزارش فروش وجود دارد که کسب و کارها باید پس از خرید CRM از داشتن آنها اطمینان حاصل کنند تا رشد خود را درک کنند.

گزارش فروش بی‌درنگ را می‌توان در چندین نوع مستند کرد، اما این 3 قالب گزارش‌دهی به راحتی ایجاد می‌شوند و بنابراین می‌توان آنها را به عنوان یک ضرورت برای استراتژی فروش شما توصیه کرد:

  1. گزارش فروش روزانه

گزارش های فروش روزانه برای اندازه گیری نتایج نیستند. بلکه اندازه گیری تعداد فعالیت هایی است که با سرنخ ها و مشتریان احتمالی شما در 24 ساعت گذشته انجام شده است.

این به شما کمک می کند تا ارزیابی کنید که تیم فروش شما هر روز چند ایمیل یا تماس ارسال می کند تا بتوانید عملکرد فردی نماینده فروش خود را زیر نظر داشته باشید و ناکارآمدی آنها را شناسایی کنید.

بنابراین، کلید شاخص عملکرد فروش، گزارش‌های فروش روزانه است که می‌توانید با استفاده آسان‌ترین CRM تهیه کنید که تضمین می‌کند تیم شما در حین انجام فعالیت‌های روزانه خود موفق می‌ماند.

  1. گزارش فروش هفتگی

فراتر از جزئیات گزارش‌های فروش روزانه، گزارش‌های فروش هفتگی به آشکار کردن هر گونه روند فوری که باید در فرآیند فروش خود توجه کنید، کمک می‌کند.

جدای از این، گزارش فروش هفتگی که توسط فناوری و ابزار رشد کسب و کار تولید می‌شود، حتی زمینه‌های کافی برای جلسه تیم فروش فراهم می‌کند تا به شما کمک کند تا قبل از از دست رفتن کسب‌وکار و درآمد، مشکلات مربوط به فروش را برطرف کنید.

داشتن یک گزارش هفتگی خوب همچنین به شما این امکان را می دهد که یک گفتگوی داده محور و مستقیم با تیم فروش خود داشته باشید.

  1. گزارش فروش ماهانه

گزارش های فروش ماهانه برای درک منحنی عملکرد فروش شما و برجسته کردن هر گونه روند فصلی است که می تواند بر تجارت شما تأثیر بگذارد.
هنگامی که CRM را خریداری می کنید، به شما کمک می کند تا وضعیت قیف فروش، نرخ تبدیل و عملکرد کلی تیم خود را درک کنید و بنابراین به هیچ اقدام فوری و پیشگیرانه ای که ممکن است برای رشد کسب و کار خود نیاز به انجام آن داشته باشید، مربوط نمی شود.

چگونه می توانید گزارش فروش را جمع آوری کنید؟

گزارش‌های فروش ایده‌آل از معیارهایی استفاده می‌کنند که در پلتفرم‌های CRM با استفاده آسان یافت می‌شوند تا شما را از پیشرفت معاملات در نرم‌افزار آگاه کنند. در اینجا برخی از مهم‌ترین چیزهایی است که مطمئناً می‌خواهید در گزارش خود با استفاده از  بهترین CRM برای مشاغل کوچک و متوسط ​​برای رشد فروش اندازه‌گیری کنید:

  • تعداد سرنخ ها در خط لوله
  • ارزش در خط لوله
  • فعالیت های فروش
  • نرخ های بسته
  • چرخه فروش

ضروری ترین ابزاری که برای ایجاد گزارش فروش به آن نیاز دارید

اگرچه گزارش های فروش را می توان از صفحات گسترده ایجاد کرد، اما با رشد کسب و کار شما، صفحات گسترده پیچیده می شوند. بنابراین، تولید گزارش‌های فروش به‌موقع با ابزارهای هدفمند رشد کسب‌وکار مانند CRM بسیار آسان‌تر است.

این به این دلیل است که به راحتی از CRM استفاده کنید، خواه Salesforce باشد یا هر پلتفرم نرم افزار جایگزین Salesforce CRM که توسط کسب وکارهای کوچک می‌شود، نه تنها به ترکیب گزارش‌های دقیق با رابط کاربرپسند آن کمک می‌کند، بلکه به نظارت بر فرآیند فروش و تیم‌های شما. کمک می کند.

از این رو، گزارش فروش زمانی که به درستی مورد استفاده قرار می گیرد، نه تنها به اصلاح و تکمیل مراحل فروش شما کمک می کند، بلکه حتی با کمک به شما برای خرید بیشتر، برای هدایت کسب و کار شما به کمک می توانید کمک کنید. .

ثبت نام