بهترین استراتژی های بازاریابی آنلاین برای استارت آپ ها، استراتژی های تجاری

مارکت | توسط پاتریشیا جونز

5 بهترین استراتژی آنلاین برای استارتاپ ها

بهترین استراتژی های بازاریابی آنلاین برای استارت آپ ها قرار دادن نام تجاری خود در مقابل چشمان بسیار زیاد است.

در حالی که این روزها نکات و ترفندهای مارک ده ها سکه به دست می آیند، تعداد بسیار کمی از آنها واقعا مفید هستند.

مصرف کنندگان با میلیون ها پیام در روز بمباران می شوند - شما باید بالاتر از بقیه باشید.

بیایید در مورد 5 بهترین استراتژی بازاریابی آنلاین گفتگو می تواند کمک به کسب و کار شما تا بیشتر دیده شود:

1. ایجاد انجمن در توییتر

رسانه های اجتماعی یکی از مقرون به صرفه ترین راه ها برای بازاریابی استارتاپ شما هستند.

شما این فرصت را دارید که کسب و کار خود را به یک جامعه خریدار معرفی کنید. سعی کنید سه تا پنج بار در روز توییت کنید تا مطمئن شوید که به عنوان مخاطب فعال خود را درگیر می کنید.

از آنجایی که دامنه توجه در توییتر خیلی طولانی نیست، کسب و کارها مجبورند.

سعی کنید از ویژگی هایی مانند پیام مستقیم، توییت مجدد و لیست استفاده کنید تا فالوورهایی را که می آیند جذب کنید و تا حد امکان درگیر شوند. فالوورهای شما ممکن است مشتری شما شوند.

اطمینان حاصل کنید که از تبلیغ بیش از حد کسب و کار خود اجتناب می کنید و سعی کنید در صورت امکان محتوای آموزشی و محتوای شخص ثالث را به اشتراک بگذارید.

نکته: توییتر میزان خوبی از تعامل ارگانیک را فراهم می کند. اگر می‌خواهید از توییتر بهره بیشتری ببرید، راه‌حل‌های پولی را برای کسب‌وکارها امتحان کنید که به شما امکان می‌دهد توییت‌های حمایت‌شده را انجام دهید و تعامل بیشتری داشته باشید.

2. پیشنهادات ویژه ایجاد کنید

تعداد بسیار کمی از ما می توانیم در برابر جذابیت یک پیشنهاد ویژه مقاومت کنیم. گزارش ها حاکی از آن است که از هر پنج مصرف کننده، چهار نفر از پیشنهادات ویژه برای خرید آنلاین و آفلاین استفاده می کنند.

همچنین، 50 درصد از مصرف‌کنندگان به‌راحتی محصولات و خدمات جدید را در صورت ارائه پیشنهادهای ویژه غیرقابل مقاومت، امتحان می‌کنند.

تبلیغات ویژه را در زرادخانه بازاریابی خود بگنجانید. آنها را از طریق کانال های بازاریابی خود برای بهترین نتایج توزیع کنید.

از راه حل CRM خود استفاده کنید و کمپین ها را در تاریخ و زمان مشخصی اجرا کنید و پیشنهادات خود را تبلیغ کنید.

نه تنها می توانید لیست ایمیل خود را با مشتریان هدفمندی که می خواهند در مورد پیشنهادات شما بشنوند بسازید، بلکه تبدیل های بیشتری را نیز در پیشنهادات خود دریافت خواهید کرد.

3. در انجمن های صنعت شرکت کنید

به عنوان صاحب یک استارتاپ، غریزه شما ممکن است شما را وادار کند که به همه کسانی که با آنها ملاقات می کنید بفروشید، اما این رویکرد اشتباهی است.

به یاد داشته باشید که این عصر مشتری است که در آن موارد فروش سخت افزاری کار نمی کنند. مشتریان پادشاه هستند و خواستار تعامل هستند.

در حالی که هرازگاهی به رخ کشیدن برندتان اشکالی ندارد، مهم است که این کار را هوشمندانه انجام دهید.

در بحث هایی که حول محور کسب و کار شما می چرخد ​​شرکت کنید. این به شما این فرصت را می دهد تا با جمعیت هدف خود درگیر شوید بدون اینکه به نظر برسید که فقط در تلاش برای تبلیغ هستید.

همچنین به دنبال محصولات و خدمات مکمل باشید و آنها را در پروفایل های اجتماعی خود تبلیغ کنید.

این به ایجاد اعتبار کمک می کند (اگر محصول/شرکتی را تبلیغ می کنید که مردم قبلاً آن را می شناسند، دوست دارند و به آن اعتماد دارند) و می تواند به شما کمک کند یک اتحاد کلیدی با آن برند ایجاد کنید (و به طور بالقوه به شما کمک می کند تا با آن شرکت پول بیشتری در مقابل آن کسب کنید. تنها).

مشتریان اتحاد همچنین می توانند از طریق تبلیغات متقابل شما از محصول شما بهره ببرند - برد-برد برای همه!

4. برگزاری وبینارها

وبینارها به شما این امکان را می دهند که تخصص خود را در مورد یک موضوع خاص در گروهی از مشتریان بالقوه به نمایش بگذارید.

وبینارها شما را به عنوان مرجع و رهبر فکر در فضای خود قرار می دهند و به ایجاد اعتبار کمک می کنند. در پایان روز، مردم با مردم تجارت می کنند - نه شرکت ها.

میزبانی وبینارها به مشتریان احتمالی شما این امکان را می دهد که چهره ای با یک نام نشان دهند و متوجه شوند که شما یک فرد واقعی هستید و نه کلاهبرداری در اینترنت.

وبینارها به شرکت کنندگان این امکان را می دهد که درک بهتری از اینکه شما چه کسی هستید و چه کاری انجام می دهید به دست آورند.

آنها واقعاً می توانند بینش و دانش کلیدی را در مورد تجارت شما به دست آورند و تصمیم بگیرند که آیا می خواهند با شما تجارت کنند یا خیر.

در عین حال، مخاطب هدف خود، نیازهای آنها و بزرگترین چالش های آنها را می شناسید. با انجام این کار، شما دقیقاً درک می کنید که مخاطبان شما چه می خواهند و می توانید محصولات و خدمات خود را بر اساس آن تنظیم کنید.

5. بیانیه های مطبوعاتی بنویسید

مهم نیست که در چه صنعتی هستید یا شرکت شما چقدر کوچک یا بزرگ است، همیشه می توانید از اطلاعیه های مطبوعاتی بهره مند شوید.

بیانیه های مطبوعاتی، خلاصه های خبری توزیع شده در سطح جهانی هستند که به شما امکان می دهند به روز رسانی های جدید و هیجان انگیز محصول، انتشارات، همکاری ها و موارد دیگر را با جامعه به نمایش بگذارید.

انتشارات مطبوعاتی شما همچنین می تواند در مجلات تجاری، مجلات، وبلاگ ها و سایر نشریات در صنعت شما پوشش جهانی داشته باشد.

مصرف کنندگان به شما به عنوان متخصص موضوع نگاه می کنند و تمایل بیشتری به خرید محصولات و خدمات شما دارند.

همچنین، هر زمان که رسانه ها به یک دیدگاه متخصص در مورد رویدادها/داستان های صنعت شما نیاز دارند، با شما تماس می گیرند. به ناچار، این باعث افزایش بیشتر دیده شدن شرکت شما می شود.

افکار نهایی

امروزه تصمیم گیری در مورد روش بازاریابی دشوار است، به خصوص زمانی که شما یک کسب و کار کوچک یا متوسط ​​با بودجه محدود و حداقل منابع هستید. با این حال، اگر کانال‌ها و تاکتیک‌های مناسب انتخاب و گنجانده شوند، نتایج مطمئناً نشان داده می‌شوند.

دانلود 5 بهترین استراتژی بازاریابی آنلاین

کاربر پارس ویتایگر موجود نیستید؟

اکنون برای پارس ویتایگر CRM ثبت نام کنید.

یکی از هزاران تجارتی باشید که از پارس ویتایگر برای مدیریت کل عملیات خود استفاده می کنند. آسان و سریع - بهترین این است که در چند دقیقه با آن شروع کنید.

از طریق راه های زیر با پارس ویتایگر CRM آشنا شوید:

  • بررسی اجمالی پارس ویتایگر را دریافت کنید
  • 5 USP قانع کننده پارس ویتایگر را بیاموزید
  • ویژگی ها و ویژگی های پارس ویتایگر را درک کنید
  • ConvergeHub را با سایر CRM ها مقایسه کنید
  • نظرات نظرات را بخوانید
  • در وبینارها شرکت کنید یا یک نسخه نمایش زنده یک به یک برنامه ریزی کنید

متشکرم!

PS Twitter مکانی عالی برای دسترسی به ما است.

https://twitter.com/convergehub

مشتاقانه منتظر دیدار شما در آنجا نیز هستم.